Wat je even kwijt wil #34

O jee dit had onze kat (bij mijn ouders) vorige week ook precies. Inderdaad een drama om bij de dierenarts te komen :sweat_smile:. Er zou een echo gemaakt worden, maar net de dag ervoor kotste hij restjes van een muis(?) uit en kon hij weer miauwen en was hij weer de oude. Zat blijkbaar vast in zijn keel

Hahahah hoe kun je nou niet oorgasme zeggen

22 likes

Hahaha godver wat kut dit

7 likes

Ja de Hema!

Whut, ik heb al opgeruimd door mijn huis heen.
Cadeaus ingepakt (wat ik haat) maar boven alles
 mijn oven grondig schoongemaakt.

2 likes

@mikselke en @Monstertruck dank voor het meedenken. Ik heb inmiddels appcontact en hij geeft aan dat hij de juiste gegevens gaat opzoeken. Wel fijn om te weten dat ik als het nodig was gegevens via RDW had kunnen opvragen.

2 likes

Ik heb 2 kussens uit de schuur gehaald om buiten op de bank te zitten maar nu hebben allebei de katten een kussen ingenomen en kan ik niet meer zitten :laugh:

6 likes

Ik heb mn was erin gedaan voor 45 minuten en ik dacht ik wacht wel want geen zin om heen en weer te lopen en dan de hele tijd op de klok te kijken. Maar nu moet die was nog 25 minuten en verveel ik me

Ja als het een ander niveau is moet je ook even bij je eigen instelling informeren hoe ze daarmee omgaan en of het bijv. wel op je cijferlijst mag (ik heb tijdens mn master een bachelor minor gedaan en die staat ook niet op mn diploma bijvoorbeeld)

1 like

Alvast gefeliciteerd en geniet van deze dag!

1 like

Nog irritanter vind ik bij die bestelpalen als ik allemaal vegetarische dingen heb besteld en dat ik net voor het afrekenen nog zo’n overzicht krijg van andere dingen die ik zou kunnen bestellen en dan vooral allerlei dingen die wel van vlees zijn. Die computerprogramma’s zouden intelligent genoeg moeten zijn om alleen dingen voor te stellen die aansluiten op de rest van je bestelling/voorkeuren.

3 likes

Mijn moeder is vandaag een dagje op stap in Den Haag in haar eentje en ze stuurt me steeds foto’s van haar trip. Zo leuk om te zien, maar ik mis haar zo erg ineens nu

23 likes

Ah jeetje zeg, hoe is het gegaan?

“Mag ik een mcflurry karamel zeezout”
“Wil je er karamelsaus bij?”
:rage::rage::rage:
De eerste keer dat ze dat vroegen dacht ik dat ze dubbel saus bedoelde dus ik zei nee (waarom zou je nee zeggen tegen dubbele saus maar ok) en toen kreeg ik alleen stukjes zeezout, was zo teleurgesteld.

8 likes

Ik had een ticket voor een evenement in Amsterdam vanavond maar ik twijfelde om te gaan, is altijd best een gedoe met het OV. Ik dacht ach, ik zet dat ticket op ticketswap en laat het lot bepalen. Na een minuut was dat ticket weg :joy: duidelijk

1 like

Gadver onze afvoer was dus verstopt en het is nu gefixt maar af en toe hangt er nog zo’n walm van rotte eieren. En de geur is erger in mijn kamer dan in de keuken maar ik vraag me af waar het vandaan komt? Ik hoop dat het binnen een paar dagen weg trekt want het is echt niet te doen.

Ik weet echt precies welke geur je bedoelt! ZO ranzig, ik werd er echt ziek van gewoon.
On a positive note, dit duurt niet zo lang! Volgens mij hooguit een paar uurtjes.

Ik ben al de hele week lekker aan het vreten, opgeblazen en gister zat ik ineens in de tram te huilen. Dacht al dat ik gek was geworden, maar uiteraard ben ik nu gewoon ongesteld. :upside_down_face:

1 like

Waarom is dit. Waar vreten we meer als we ongesteld moeten worden. Heeft iemand het antwoord

2 likes

Kon het niet laten dat te googelen natuurlijk. Wel vervelende termen voor ongesteldheid

https://www.ad.nl/koken-en-eten/waarom-je-zoveel-honger-hebt-tijdens-je-menstruatie~ad9cd62c/

1 like