Wat je even kwijt wil #34

Het is een complot van Unilever en andere grote voedingsproducenten.

3 likes

Tante Rosa op bezoek !? What the fucking fuck

6 likes

De geur hangt er al dagen en het is gister gefixt, dus het is wel meer dan een paar uurtjes inmiddels :stuck_out_tongue:

Omg wat erg. Dan weet ik het ook niet :sweat_smile:

1 like

Ik heb gisteren voor het eerst in… 18 jaar? Weer eens een potje geschaakt tegen een collega, hopeloos verloren. Jammer, want was er vroeger best goed in. Dus nu zit ik lange leve de koningin te kijken, wellicht dat ik er nog wat van opsteek

9 likes

Ik heb echt geen zin meer in klussen en poetsen en schilderen. Gelukkig vrij ver klaar.
En ik stress hem zo voor de vloer he. Die komen ze over 2 weken leggen, maar ik kan pas relaxt ademhalen als die erin ligt denk ik…
Oh en daarna verhuizen. Ik ga na dit huis noooooit meer verhuizen, wat eens stress.

Oke dit lucht op :sweat_smile:

2 likes

Ik was het bestaan van deze film vergeten terwijl het vroeger mijn lievelings was. Thanks. Ik weet wat ik vanavond ga doen.

1 like

En je weet zeker dat de geur op je kamer van de afvoer komt? Ik heb met zo’n geur ook wel eens een dode muis gevonden namelijk.

Ik kijk nu wel een super crappy versie op YouTube, maar kon helaas geen betere vinden

Dit voel ik echt al precies 3 weken lang XD. Verhuizen is klote he?!?!

Hier gelukkig ook biiiiijna klaar. Vooral nog gordijnrails en dan de gordijnen. Hoop niet dat ze te kort of te lang zijn uitgevallen :’)

Wel lekker dat de vloer gelegd wordt. Ben er met mijn vadertje 3/4 dagen mee bezig geweest. Sowieso ging ik zonder ouders pas over 5 maanden verhuizen, zoveel hulp

Ah zonde. Ik moet nog ergens de dvd hebben dus even goed zoeken zometeen.

1 like

Ohh die film :heart_eyes: Heb mezelf daar vroeger mee leren schaken ook. Krijg ook meteen weer zin om hem te kijken

1 like

Een kinderverjaardag met een aantal rob geus kinderen is wel echt de beste anti conceptie ooit.

26 likes

Eindelijk de boodschappen gedaan voor deze week. Ben ik er wƩƩr ingetrapt en is mijn grote voorraad nu helemaal kinderweeshuis proef.
En ik zou nog zo niet teveel kopen, zoveel mogelijk opmaken voor ik het weer koop en vooral de diepvries gebruiken.

Beter dan een bakfiets met 3 huilende kinderen in het stadshart en die fiets niet kunnen inhalen en daar dan 10 minuten achter moeten fietsen.

2 likes

Oh ja die gordijnen moeten ook nog…

Jep, idd. Zonder mijn vader was ik helemaal niks.

Laatste loodjes dus voor ons allebei :blush:

In dit soorr situaties stop ik altijd even en wacht ik tot diegene minstens een km verderop zijn.

Love dat. Ik haat die welbespraakte kleine rotjong. Echt een goeie hate-watch.

5 likes

Ja dat weet ik zeker

1 like

Toevallig die van mijn werk?

zo ja, dan weet ik ook meteen waar onze PM laast over ging. Kan eigenlijk niet missen denk ik, Haha.