Wat je even kwijt wil #34

Vandaag de uitvaart van mijn oma gehad en het was mooi :yellow_heart:. Het was fijn om alle liefde en steun te krijgen van familie en vrienden.
Nu ben ik gelukkig weer thuis en bij aan het komen van alle dingen vandaag. Vanavond komen er vrienden spelletjes spelen en daarna ga ik heeeel lang slapen.
Ondanks dat de reden ontzettend kut was kijk ik toch terug op een mooie en liefdevolle dag :yellow_heart:

23 likes

Dafuq. Ik krijg net een broek van de H&M binnen met een opgefrommeld papieren zakdoekje in de zak en een hele sterke parfumgeur :nauseated_face:

4 likes

Bah er is iemand uit mn flatgebouw van het balkon gesprongen, ik wil niet naar huis

1 like

Hoe ga je het op een nette manier zeggen dat je graag van een afspraak afziet? Momenteel werk ik met kinderen op PGB basis als ZZP-er. Ik heb gewoon ontzettend leuke lieve kindjes en vooral met 1 meisje zo’n leuke klik dat ik graag met haar ga uitbreiden. Aanstaande dinsdag heb ik dus een gesprek met een moeder van een kind die ook zorg wil. Ik realiseer mij opeens vandaag dat ik al zulke leuke kinderen heb en niet de focus wil kwijtraken maar hoe breng je dat op een nette manier?

Vooral het professioneel blijven zien dat het ook maar werk is. Zou je kunnen zeggen dat je aan je maximale capaciteit/beschikbaarheid etc zit en daardoor niet nog de zorg/begeleiding (het is mij niet allemaal helemaal duidelijk) van nog een extra kind op je kan nemen?

@Luzarl kunnen we iets voor je betekenen?

1 like

O shit, wat mega naar… Kun je nu naar iemand toe?

1 like

Ik denk eigenlijk letterlijk door de laatste zin in je berichtje eerlijk toe te geven. Mag aannemen dat ze alleen maar respect heeft over het feit dat je de kwaliteit van je werk niet wil verliezen.

3 likes

Ja dat is zo ik moet het zakelijker zien.

Ik zou dan een extra kindje krijgen dus dat betekent dat ik dan minder bij de andere kinderen kan werken (1 op 1 begeleiding)

Ben zo bang dat ze boos wordt en daar ben ik gewoon heel gevoelig voor

Ik denk dan dat @Ruby 's suggestie het beste is om aan die ouder(s) mede te delen omdat dit gewoon uit jouw hart/hoofd komt. En dat moeten ze toch wel kunnen waarderen dat je écht het beste met die kinderen voor hebt.

En als ze boos worden, probeer het echt niet persoonlijk op te vatten. Dat je hier allemaal over denkt en andere vraagt om hulp, laat zien dat je je werk serieus en zo goed mogelijk wilt doen.

Zijn er anderen waar je die ouders makkelijk naar kan doorverwijzen? Of begint hun zoektocht dan weer helemaal opnieuw (ik heb hier geen :cheese: van gegeten)? Dus zaken waarmee je weerstand/boosheid eventueel kan wegnemen.

1 like

Ik heb vannacht de eerste nacht in mijn nieuwe huis geslapen en we kunnen er nu ook prima wonen eigenlijk. Maar ik vind het ook we eng en zo definitief om te beslissen om er echt te gaan wonen en slapen elke avond

4 likes

Ugh wat naar :frowning:

Met mij gaat het oke, dankjewel, alleen een rare sfeer in het gebouw

Wat fijn dat het goed ging! Het is voor mij echt een ingang geweest (ik had ook niet gewonnen hoor :crazy_face:)

1 like

Ik heb een dutje gedaan en ga over een half uur borrelen bij een vriendin :v:t2:

6 likes

Ik heb ik altijd hoofdpijn na een wedstrijd. Mijn eet ritme is altijd naar. En ik drink vaak te weinig. Nu expres wat gegeten en goede mok thee gepakt. Maar het werkt nog niet helemaal.

Vergeten parfum op te doen :sob::sob:

Ik wilde vandaag eigenlijk even geen alcohol maar ik heb echt veel zin in een disaronno sour

2 likes

Aaaaah de Christmas Prince :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik vroeg me al af wat er gaande was. Woon er ook in de buurt

Ik kreeg ineens de onbedwingbare behoefte te weten of Rob Geus zelf ook kinderen heeft. En ja hoor. Twee RGK’s! Waarvan 1 een meisje, dus @Violoncello als je na 1,5 jaar nog benieuwd bent (vond ons forum toen ik zocht naar rgk’s en zag je post haha):

RGK's

afbeelding

6 likes