Wat je even kwijt wil #34

Aaah maar dat jochie heeft een snoezig koppie. Of moet dit in het opbiechttopic?

3 likes

Ik vind het jochie hier ook wel leuk. Mja je weet nu niet wat voorn geluid eruit komt he…

2 likes

Bedoel je Rob? Anders ja :joy:

2 likes

Ach ja, die mag er ook wezen als hij geen Engels praat

1 like

Sorry hoor, maar die reclame van Parship van die gozer bij de open haard. Ik ga stuk :joy:
ā€œAlleen jij nogā€

2 likes

Ik weet nu wat ik ga kijken vanavond

1 like

Ik heb zoveel hoofdpijn, ik word gek.

Ik vind z’n vrouw qua type ook wel bij mijn verwachting van de vrouw van Rob Geus passen. Fijn als dingen kloppen.

2 likes

En ze kan goed koken! Aldus RG. Wat een opluchting.

1 like

Past gelukkig ook volledig in mijn verwachting van haar, dus klopt nog steeds lekker en geen error in mijn hoofd. Ik denk ook dat ze geen eigen carriĆØre ambieert en dat ze fluitend Robs sokken wast.

1 like

Oh, nu heb ik het voor mezelf verpest. Ik vond haar echt een Ellie dus ik was benieuwd hoe ze zou heten maar ze heet Suzanne en ze heeft haar eigen achternaam gehouden. Shock.

Maar, ze maakt wel de rubbertjes van de koelkast schoon en ruimt inderdaad liefdevol de kleren op die Rob achter zich laat slingeren.

En verder heb ik nog meer walging voor Rob als hij praat over onverzorgde handen en dat hij vrouwen had die niet konden koken ā€˜ en dat dat wel jammer is aangezien hij zelf drie kookboeken heeft geschreven’. Kots.

als dat haar nou gelukkig maakt… smaken verschillen.

1 like

Dat is ook zo.

Zoals het hoort

Ja zo hoort het ook!!

Ik ben sinds kerst niet meer uit geweest en ben nu een sollicitatie aan het voorbereiden. Waar gaat het heen met de feestcommissie?

14 likes

Niet naar de klote.

5 likes

Ik had me echt best diep gesneden op mijn werk aan een ampul maar het was heel druk dus ik had er even een handschoen overheen gegaan.

Toen kwam een ultieme zeur bewoner de gang op en vragen waar ik bleef en bla bla en toen heb ik heel theatraal die met bloed volgelopen handschoen uitgetrokken voor haar gezicht en gezegd dat ik het even druk had

72 likes

Ik heb vandaag een nieuwe ā€œdureā€ raps gekocht, dus heb net heel fanatiek kaas en koekjes staan rapsen, maar nu heb ik al in 3 vingera geraspt en dat ging zo makkelijk dat ik aan het fantaseren ben hoe het zal gaan als je gewoon zo ver mogelijk je vinger probeert te raspen :grimacing::+1:

18 likes

Ben net pas thuis van het werk, jezus wat een dag. Problemen hier, probleem daar. Brandweer nog geweest, echt top.