Dat vraag ik me al af als ik naar een raps kijk, wat zou je er allemaal mee kunnen rapsen
Ik dacht echt âwat is een raps???â kwartje moest ff vallen.
Om koekjes te rapswen, en kaas
Ik ben nu al 3 weken aan het hoesten en heb sinds donderdag codeine tabletjes gekregen. Het helpt alleen allemaal geen ene fuck en ik wordt er helemaal leip van. Ik wil ook wel weer eens lekker slapen. Mân vriend is super chagerijnig dat ik hem iedere nacht wakker hoest. Ik ben nu ook alweer een uur aan het hoesten
Ik heb net heel aandachtig geluisterd en instemmend geknikt toen een collega zat te ranten over een âanonieme collegaâ die over m geklaagd heeft omdat hij seksistische en racistische grappen maakt. âAls ik niet weet wie het was kan ik er ook niks aan doen. Als iemand zich ongemakkelijk voelt moeten ze dat gewoon zeggenâ. Bitch it was me. En ik moet helemaal niks, jij moet gewoon je bek houden. Tegen iedereen, niet alleen tegen degene die zich ongemakkelijk voelt.
Vaak zou ik echt willen dat ik niet zoân aanwezige persoonlijkheid had. Gewoon wat stiller, minder uitgesproken, verlegen. Nu lig ik ook weer in bed te malen over alles wat ik heb gezegd en waar ik mijn mening over heb geuit en wat men daar dan van vindt en ⊠pff. Voel me vaak zo ~too much~ maar elke keer als ik voorneem om niet zo aanwezig te zijn, lukt het niet.
Sos hoe verander je je persoonlijkheid .
Niet je bent perfect hoe je bent
Fijn als ze onder je raam staan te schreeuwen
Op dit tijdstipâŠ
Maaaar ik heb zo gelachen, was bij een vriendin gaan borrelen en toen kwam er nog iemand anders en was echt leuk. En nu heb ik nog geen zin om naar bed te gaan, ondanks dat ik kei moe benâ:innocent:
Niks veranderen. Totaal niet nodig.
Soms floepen dingen eruit of ben je wat meer aanwezig, maar dikke kans dat anderen het niet eens opviel. Jij bent goed genoeg
(Overigens wel erg herkenbaarâŠ)
Heel herkenbaar! Had het hier laatst met een vriendin over, die zei: ja was dit te hard? Was dit onaardig? Deed ik stom? En alles wat ze zei was mij absoluut niet opgevallen! Dus denk dat je dingen in je hoofd ook snel groter maakt dan het is. Denk maar zo: iedereen is eigenlijk ook heel erg bezig met zichzelf in zn hoofd, dus de dingen die jij doet vallen minder op!
Gatver ik moet vandaag werken
Hopelijk komen ze niet en mag ik weer naar huis in bed liggen
Wow ik heb van 22 tot 8 geslapen, heerlijk
Jawel! Via post of in de winkel. Post betaal je 1⏠voor dacht ik
Zit ook even te kijken maar kan het niet terugvinden in de app. Wel dat er iets is geretourneerd maar ik zie vervolgens daaronder wel de hele bestelling staan. Mijn laatste bestelling heb ik via klarna gedaan en daar zie ik wel wat er is overgebleven na retour
Dat vraagt ze niet.
@HvO ik zie bij mijn aankopen wel wat ik heb geretourneerd, maar geen aparte pagina ofzo.
Hmm 2,5 week vind ik wel lang! Zou er inderdaad even achteraan gaan.
Bij komt dit erbij te staan als er iets uit de bestelling is geretourneerd. Bedrag oid is bij mij niet aangepast na retour op deze pagina. Alleen de tekst.
Hahaha, volgend weekend hoop ik weer verhalen te hebben.
Ben gisteren gaan samenwonen en werd net wakker in ons eige huisie. Ben van studentenkamer naar tijdelijk zijn studio naar dit appartement gegaan, dus het voelt zo fancy om de slaapkamer uit te kunnen lopen. Soort van âdingen die je als kind fancy vondâ maar die voor mij blijkbaar nog steeds gelden. Heb t/m woensdag vrij dus alles lekker inrichten en mooi maken yasss.
Dat er tijdens het uit elkaar halen van het bed met schoonpa condooms (in verpakking!!!) tevoorschijn kwamen en vervolgens met het inruimen van de kledingkast de verzameling seksspeeltjes vergeten we maar even
Yo no puedo mas.
@Karl_Lagerfeld 3x raden welk nummer er gister in een x ol kwam. Heb nog nooit zo hard geschreeuwd.
Omg wat een droom
Heb je het dansje erbij gedaan met je armen zo