Wat je even kwijt wil #34

Soiesooo

Oke je kan me opvegen nu.

1 like

Mijn moeder had vanochtend beginnende migraine, dus ze had even medicijnen ingenomen maar daar moest ze wel iets bij eten. Dus ze is nu een cappuccino aan het drinken met een paasei.

4 likes

Ah ik heb nog niet zo lang mijn huidige baan en ik zit tegenover een hele leuke man, hij is vaak op reis voor het werk (spreekt zeven talen :scream:) dus moet hem nog wat beter leren kennen. Maar stuurt me dit net:

+10 voor hem.

29 likes

Zo een zin in mijn burgerlijke zondag waarop ik lunch voor vier dagen ga maken, een gezonde marmercake als tussendoortje, de groente voor de komende drie dagen in de foodprocessor ga mikken om ze te snijden voor het avondeten al vast, en in het eindigen met een schoon huisje en gestreken kleding.

9 likes

Sorry @boemboem maar ik zou hier een beetje van over moeten geven in mijn mond :rofl: Waarom zou je zoiets naar iemand sturen. Zoiets heeft op mij hetzelfde effect als een Kakhiel meme.

26 likes

Ik heb de ergste kater ooit, maar ik heb m’n nichtjes beloofd om vanmiddag naar de bios te gaan met ze :weary:. Dat wordt nog wat.

Haha ik kijk zo’n video waarin ze mensen uit allerlei verschillende landen vragen wat ze van Nederlandse meisjes vinden. Het komt erop neer dat we maar een stelletje plain jane’s zijn en aantrekken wat uit de kast komt vallen terwijl ze zelf in een grijze col zitten, een zwart t shirt, een zwart vest, een streepjes t-shirt. Haren gewoon los of in een staart. Wat is het verschil dan :joy:

4 likes

Hahaha ja zo kun je het ook zien, maar voor mij hangt het af van de persoon die erachter zit en van hem vind ik het super schattig :smile: Zijn leeftijd, cultuur en persoonlijkheid dragen er aan bij.
(Hij is idd 50+ haha).

Weet wel niet wat ik terug moet sturen trouwens. ā€˜Thanks’?

PS. De uitspraak ā€˜overgeven in mijn mond’ mag van mij echt voor altijd verbannen worden. Vind ik toch iedere keer zo goor om te lezen. :joy::joy: Bah.

5 likes

Ah ik las leuke man als in datingmateriaal :smile:

2 likes

@SpeedOfSound hoe is het nu met je kat?

Ik heb van 11 tot 11 geslapen :heart_eyes:

10 likes

Die knop zegt mij even niks, maar ik weet wel dat je via je geschiedenis je recent gesloten tabbladen terug kunt halen.

Ctrl+Shift+T opent ook recent gesloten tabbladen.

Vreemd dan. Ik ken die knop die jij bedoelt ook niet verder…

Gister kater, vandaag een kater… Ik voel me zoo zielig (helemaal niet terecht want eigen schuld)

1 like

Nee ik vind dat ook reuze meevallen. Het is deze video, en het ironische vind ik dat zij er zelf allemaal heel degelijk erbij zitten.

Ik vind de Nederlandse studentenpopulatie toch beter gekleed gaan dan de Amerikaanse delegatie op deze wereld (om maar een voorbeeld te geven). En wat betreft toeristen vind ik Nederlanders minder erg. Sowieso vind ik dingen nogal verschillen per leeftijdsgroep / context. Amerikanen vind ik vaker het uiterste of superslonzig of glam dat je nog net licht in het donker geeft. Blijf dan maar lekker in het midden :smiley:

6 likes

Ik heb het even getest en ik kan het nog wel. Weet niet of je een apart knopje had, maar als ik bij de geschiedenis kijk, heb ik nog een knopje om mijn verzameling tabbladen weer in ƩƩn keer te openen.

Ik vind Amerikanen over het algemeen sowieso weinig smaak hebben. En die interieurs verbaas ik me ook altijd over.

9 likes