Wat je even kwijt wil #34

Nu alweer zin in BZV vanavond.

9 likes

Ik heb gemerkt dat wat betreft Amerikaanse expats dat mannen over het algemeen best positief zijn over Nederlandse vrouwen maar dat juist twee vrouwen een uitgesproken mening over Nederlandse vrouwen hadden en over mij in het bijzonder (dat ik geen make-up droeg was toch wel een dingetje). :joy:

1 like

Ik ging ook stuk om de video waarin ze vragen waarvoor ze denken dat Nederlanders een washandje gebruiken. O.a. zodat je hand niet nat wordt in de douche werd als antwoord gegeven.:joy:

Die woonkamers zijn vaak veel te groot om ze echt gezellig te maken en dan kopen ze van die extreem robuuste leren banken in zwart of wit waar je met 10 mensen op kan zitten. Ik snap nu soms ook wel waarom bepaalde Amerikanen nog blijer worden van de IKEA dan sommige Nederlanders. Je kan veel zeggen van de IKEA maar de spullen en stijlen die ze aanbieden zijn vaak toch wel een stuk sfeervoller dan de typisch Amerikaanse inrichting.

Of een extreem groot bed voor een kind van 2 jaar waar je 6 alpaca’s op zou kunnen laten liggen. En dan een filmpje maken dat het kind het eng vind om in dat grote bed te slapen. Nee, dan vind ik hoe wij het in Nederland aanpakken toch wel fijner.

6 likes

Omg opeens moet ik denken aan mijn lievelingstoetje van vroeger (ik ben echt in een nostalgische bui de laatste… weken…):
uitgeholde appels met rozijnen gevuld uit de oven, met vla :sob: :smiling_face_with_three_hearts:. Kent iemand dit? Haha

7 likes

En een stenen aanrecht!!! :scream::scream::scream:
Snap echt hun fascinatie daarvoor niet

En dat ze liever allemaal een eigen badkamer hebben ipv een eigen slaapkamer

2 likes

Me droom :heart:

9 likes

Dat is ook de enige legitieme reden om zo’n california king aan te schaffen.

En letterlijk elk Amerikaans huis heeft dezelfde witte deuren binnen.

En ik vind dit juist typisch zo’n walgelijke houten Amerikaanse keuken.

30 likes

Jij hebt ze allemaal van binnen gezien?

3 likes

Op foto’s en video’s etc. Zie ik ze ook altijd. :sweat_smile:

1 like

Ik ga vanavond voor de 3e keer deze week uit eten :heart_eyes:

4 likes

en meestal na een revamp verven ze of alles wit of gaan ze voor marmeren counters met metro tiles etc.

En uiteraard een kitchen island.

4 likes

Jep! Is het geen plug in toevallig? Die je ooit zelf hebt geïnstalleerd?

Ik haat mezelf echt, heb weer tot nu geslapen en dan lig ik vannacht weer wakker tot 04:00, het is altijd hetzelfde liedje met mij en dan voel ik me zo tyfus dat ik al mn afspraken cancel. Ik ga nu maar gewoon, ga met een groep Tilburgse meiden naar de film om international womxns day te vieren, dus alleen maar leuk

Ik heb zin om te sporten.

Call 911 WHO DIS?!? De duivel heeft bezit genomen van mijn lichaam

2 likes

Hadden de sims toch gelijk met deze deuren, wist niet dat het echt een ding was

1 like

En dit heten dan weer ‘dutch doors’ vanwege vroegah.

Wat een omslachtige wereld.

4 likes

Had een jurk gekocht vorige week. Gisteren eindelijk aan. Best een dingetje want na 2 zwangerschappen is mijn lichaam erg veranderd en ik vond het best spannend. Maar ik voelde me mooi dus heb toch de jurk aangetrokken.

Was nog geen uur binnen op het feestje en er werd me al gevraagd of ik zwanger ben van de derde. Die jurk doe ik dus nooit meer aan :sob:

Pfff wat is toch mis met mensen??

1 like