Wat je even kwijt wil #34

Ik vind ‘aanranding in eer’ en ‘schennispleger’ zo mooi :grin: maar wat een viespeukje, echt zo’n vies ventje. kneusje.

@Sjern Ik ga uit van een schadevergoeding.

1 like

Ja eens!!

Ik heb nu een jaar een tv en ik heb 1,5 maand geleden een chromecast gekregen… Mijn tv heeft in die 1,5 maand vaker aangestaan denk ik dan in die 10 maanden ervoor. :rofl:

1 like

Hahaha @Soy.peor @ijsklontje @poca @mercurysummer Ja maar wat dan?! Het was gewoon gezellig maar weet echt niet wat ik nu zou moeten sturen haha fml

Hoi, neuken?

9 likes

simpel doch treffend

8 likes

‘Was leuk om je weer eens tegen te komen. Hopelijk gebeurt dat vaker’
Zoiets?

1 like

@GroenTakje Dit zou ik ook zeggen. Al zou ik te schijterig zijn om ‘hopelijk gebeurt dat vaker’ te zeggen :sweat_smile: Of je grijpt terug op iets waar jullie het over hadden. Zou in ieder geval niet te lang wachten, nu is het contact nog warm :smirk:

1 like

Ja dat zou ik zelf ook niet durven hoor :joy: maar met zo’n zinnetje erbij heb je wel meer opening voor gesprek denk ik.

1 like

Iig de rest van zijn leven geregistreerd als zedendelinquent, succes met je toekomstige baan.

1 like

Ja een zedendelict blijft levenslang op je VOG staan. Plus strafblad.

1 like

Nou ja er is dus wel registratie maar niet openbaar voor iedereen om te bekijken zoals in de VS nee. Je kan in NL niet opzoeken of je buurman of -vrouw ooit veroordeeld is geweest voor een zedendelict.

Ik realiseer me ineens wat een verademing dat corona topic is dat ik op negeer heb staan :raised_hands:t2:

13 likes

Klinkt als een betere optie haha, oké oké even moed verzamelen.

1 like

Jaaa dit @GroenTakje

Ik ben echt veel te ongemakkelijk en onzeker voor dit soort dingen, maar ik heb nu bijna 15 jaar geleden in een vlaag van verstandsverbijstering iemand opgebeld om te zeggen dat ik hem leuk vind en we zijn nu getrouwd.

Nu is dit nogal ‘that escalated quickly’, maar wie weet wat voor leuks er van komt. En zo niet, gewoon blokkeren op FB en snel naar een andere coupé sprinten als je hem ooit weer tegen komt.

15 likes

K heb amper eten nog in huis maar ik kan niet voor sluitingstijd vandaag boodschappen doen. Toen dacht ik oja heb nog van die ah to go sandwiches liggen maar of dat nou genoeg is? Maar er staat dus kcal 305 er zitten er 2 in de verpakking dus dat zou dan meer dan genoeg zijn?! Vraag me af of dat klopt.

Zo werkt het toch niet, dat aantal calorieen gelijkstaat aan hoeveel het vult en of je er genoeg aan hebt. Een chocoladereep bevat ook 500 calorieeen ofzo maar dan heb ik er nog niet genoeg aan als avondeten.
300 kc voor een avondmaaltijd is ook best weinig trouwens. Anyway, ik zou zeker niet genoeg hebben aan 2 van die sandwiches hoor. Genoeg voor een halve lunch misschien :stuck_out_tongue:

3 likes

Het zou dus betekenen 610 kcal.

Oke maar dat zegt nog steeds verder vrij weinig over de voedingswaarde, alleen dat ze erg calorierijk zijn.

3 likes

Ik zou denk ik terugkomen op iets wat jullie in het gesprek hebben besproken! Of als hij een bijzondere hobby op zijn facebookaccount heeft staan daarover beginnen?

1 like