Wat een botte lul die dat aan je vroeg! Gewoon die jurk rocken als jij je er prachtig in voelt
Fok mensen die dit zomaar vragen, echt.
Heb 3 uur geslapen en ben gwn niet moe
Er is een hele rare jongen in mijn sportschool die gewoon (vandaag 34 minuten!!!) zonder iets te doen alleen maar op een bankje zit om zich heen te kijken naar alles en iedereen.
Vandaag hield hij zo dus een squatrek bezet terwijl hij letterlijk in slaap zat te vallen op een bankje voor het rek. Zou normaal daar iets van zeggen maar ik vind het zo’n rare gast dat ik gewoon 0 sociale interactie mee wil
De women’s march van mijn stad begint blijkbaar voor mijn huis. Ik heb griep + nog veel werk liggen, maar doet me wel goed te zien dat er iets georganiseerd is. Ook nog vrij veel mannen die deelnemen
Mijn hoest is eindelijk grotendeels weg, hallelujah.
Love alle zondagjes. Ik ging vanochtend wat AirBnBers uitchecken en het is echt zo leuk om meerdere keren per week allemaal mensen uit verschillende landen te spreken, ze zijn zo lief allemaal en ik sta er echt van te kijken hoe vaak ze cadeautjes en dingetjes voor me achterlaten.
Nu zit ik lekker te werken en brengt m’n vriend me zo af en toe een kopje koffie terwijl hij een beetje rondscharrelt.
Ook nu al zin om straks de honden uit te laten want ik ben weer in volle trainingsmodus met bulldogje en hij pakt het zo goed op! Daarna mega verjaardagsfeest van m’n vriend z’n oma, wordt sowieso heel gezellig. All is good.
Nee andere huizen! Netjes volgens de regels en alleen huizen waarvan de eigenaar daadwerkelijk op vakantie is, dus geen opgekochte investerings-appartementen. We zijn vrij streng in de boekingen waardoor we eigenlijk altijd leuke gasten hebben en ik krijg goed betaald dus doe graag wat extra’s. Zo af en toe ga ik ook wel met iemand een biertje doen of koffie drinken wanneer ze graag een “Amsterdam with locals” ervaring willen hahah, dat zijn altijd van die typische Amerikanen.
Ik haat het dat ik op dit moment in zo’n onzekere periode in mijn leven zit (nieuwe woning, nieuwe baan, scriptiestress) en dat ik daardoor op elk gebied zo onzeker over mezelf word. Waarom kan ik de lieve woorden van mijn nieuwe vriend niet gewoon accepteren in plaats van als ik thuis ben weer te moeten gaan twijfelen of hij niet van mening veranderd is?
Wel een geluksmomentje vandaag: heb vandaag voor het eerst in jaren mijn vingernagels weer geknipt in plaats van ze afgebeten! Waar die kaakoperatie en een aantal weken niet goed kunnen eten en bijten wel niet goed voor is…
Wij hebben op het werk een ‘Tijd-Voor-Jezelf’ dag, die je 1x per jaar in mag zetten. Soort last-minute vrije dag, ze zeggen zelfs dat je het op de dag zelf mag vragen. Nu heb ik er zo veel behoefte aan voor morgen, maar ik weet niet zo goed of ik mijn teamleider daar op zondag voor kan appen.
Beste kind tot nu toe:
Jamai: “En waarom heb je nou voor Marco gekozen?”
“… barbecue”
M’n moeder vertelde gisteren dat ze wilde letten op het aanraken van dr gezicht omdat het zo’n automatisme is en HOE toevallig, ik zie haar net op tv (bij een voetbalwedstrijd) vol aan haar gezicht zitten lol
Betrapt
Omg ik had net zo’n leuke treinreis met een jongen die ik van een aantal jaar terug ken. En ik zocht 'm op op facebook en nu heeft hij mij meteen toegevoegd ook.
En nu eindigt dit romantische verhaal want ik durf hem toch nooit een berichtje te sturen. Kort sprookje.
Jawel doe doe doe! Met alleen een berichtje kun je niks fout doen toch
Bij mij ook, dacht echt dat het nooit meer zou stoppen.
STUUR!
Niet geschoten is altijd mis! En hij voegt je vast niet voor niets toe op facebook!
Doen! En ook al komt er niks romantisch uit, is een potentiële vriendschap ook al top
Die zal wel snel gepakt worden, maar wat voor straf hangt hieraan? Je zal er maar achter komen dat een bekende dit van jou doet