Mijn vriend en ik willen in de meivakantie een paar dagen weg naar een leuke stad. We hadden Londen uitgekozen maar holy shit, waarom is alles zo duur? Vliegtickets zijn alleen al 470 euro
Ik liep net helemaal gelukkig naar de snoepla om mijn reep milka karamel op te eten en die was ineens weg?
Ik vond het papiertje in de prullenbak en aangezien ik precies alleen woon kan ik niemand anders de schuld geven (anders sowieso gedaan) en heb ik die vanmiddag gewoon al opgegeten???
Ik ben echt sad nu
Was je dat echt helemaal vergeten? Gedachteloos opgegeten?
Ik ben echt toe aan mijn bed, waarom is boer zoekt vrouw niet een uur eerder. Ben daar nu op aan het wachten
Ja echt bizar, dit bedoel ik dus met niet nadenken wat je in je mond stopt.
Oja zie nu je berichtje in het andere fopic. Zal daar later op reageren!
Vervelend wel hĂš. Mindful eten gaat wel beter als je echt focust op wat je eet, op een schoteltje zonder tv/telefoon, hap voor hap. Maar moet zeggen dat ik soms/vaak ook echt zin heb in echt vreten. Heel veel kauwen ofzo? Raar.
Ik begin morgen op mijn nieuwe baan en ben echt heel erg nerveus, en dan niet op een âoeh spannend super veel zin inâ manier, maar meer âhelp ik wil niet, ik kan dit nietâ met een kronkel in mijn maag er bij. Zo niet fijn dat ik dit altijd heb
Nee dit is hem niet!
Aaaaaaargh ik keek Uitst.el van Exe.cutie terug en Martijn zegt âwe kropen, ja letterlijk wel, door het oog van de naald.â
Grrrrr de widm aflevering is zo saaaaaiii en ik kan het niet meer aan.
Lekker met de trein voor 40 eurie Portemonnee blij, klimaat blij
Terwijl die figuurlijk bedoelde of ben ik nu dom?
Ik heb mijn sportieve activiteit voor dit jaar ook weer gedaan vandaag. We zijn gaan boulderen. Ik heb alle roze routes afgerond en zelfs 1 groene. Nu ben ik heel trots op mezelf. Het was soms eng en ik heb veel schouderblessures gehad het afgelopen jaar. Alleen een beetje jammer dat al die kindjes gewoon omhoog vliegen en ik nu als een bejaarde op de bank zit.
.
Ja klopt, jij bent niet dom. Hij is dom.
Dit
Door dit
Gaat niet he niffo.
Haha dit is zo flauw maar ik bedenk me nu een topic waarin iedereen gefopt wordt
Fijn dan kan hij lekker in de Krabbémand blijven zitten want hij is verder zowel letterlijk als figuurlijk niet door een ringetje te halen.
Joh alsof ik hier niet naar gekeken heb
Ik wilde het liken maar toen bedacht ik me dat er dus sowieso nog één zoân halvegare ergens rondloopt jammer!
Oke joh