Wat je even kwijt wil #34

Oke maar dat zegt nog steeds verder vrij weinig over de voedingswaarde, alleen dat ze erg calorierijk zijn.

3 likes

Ik zou denk ik terugkomen op iets wat jullie in het gesprek hebben besproken! Of als hij een bijzondere hobby op zijn facebookaccount heeft staan daarover beginnen?

1 like

Ja, maar het gaat me er ook om dat ik er vol van word, voedingswaarde maakt me vandaag niet zoveel uit. :laughing:

Ik denk dat @Lemongrab bedoeld dat iets wat calorierijk is niet gelijk staat aan dat iets dus goed vult.

1 like

Ehh ja haha dat is dus precies wat ik steeds probeer te zeggen. Mijn antwoord zou dus zijn: nee, je gaat niet vol raken van 2 van die sandwiches.

3 likes

Ik zit na 1.5 al vol🤣 maar ok duidelijk.

Hahaha nou nu ben je me echt kwijt hoor. Als je van jezelf al weet dat jij vol zit van 1,5, waarom vraag je dan aan ons of het genoeg is? Ik snap er niks meer van

23 likes

waarom vraag je het dan :weary:

1 like

Hoe moet ik dat van tevoren nou weten :joy: tis niet dat ik die dingen dagelijks eet. Ik heb het net gegeten. Maar ik zal nou nooit meer vergeten dat ik er wel vol van kan worden lol.

1 like

Er zit een haar in je broodje

10 likes

Hoeveel kcal zit er in een haar

4 likes

Oh haha ik dacht dat je het over avondeten had voor later en dat je wel die dingen al eerder had gegeten en dus wist dat je al genoeg had aan 1,5, begreep niet dat je dat nu net had gegeten.

Leuk ook die foto van dat halve gekauwde broodje :joy:
Hahaha sorry dit was echt de meest omslachtige conversatie ooit. Maar ik ben blij dat jij er genoeg aan had!

3 likes

Eww! Gelukkig wel m’n eigen haar maar zo ranzig. Kreeg het ook niet in een spoiler.

1 like

Hahahahaha ik was die vergeten. Zie ook elke x zon vet blij jochie voor me die dat roept.

2 likes

Mijn vriend speelt mindgames met mij. Ik wil graag trouwen en gaf de afgelopen maanden vrij veel hints, ben daar inmiddels maar mee gestopt want het werd een heel ding in mijn hoofd.

Lopen we afgelopen week langs een bruidszaak, zegt hij doodleuk: “Oh wil je even jurken passen?”
Dus ik zeg “uhh geen idee, ben je wat van plan?” Zegt hij nee? Dus ik zeg weer “nou dan hoef ik ook niet te passen”.

En nu zit het weer volop in mijn hoofd haha. Mannen zijn zo raar.

Had weer te laat gezien dat de klep van de wc dicht zat. Dus ben weer met mn blote kont vol op een koude deksel gekletst. Ik leer het nooit.

5 likes

Ik snap dat hints droppen nooit zo. Heb je het er wel over gehad? Dan kun je toch beter zeggen " Yo ik wil daar en daar ten huwelijk gevraagd worden daar en daar en mn ring moet er zo en zo uitzien. Datum mag jij uitkiezen om er nog een beetje spanning in te houden maar wel binnen nu en een half jaar. Schrijf het op want als er ook maar een detail ontbreekt vermoord ik je. Oke lof joe"

13 likes

Haha ja snap je reactie, hij weet wel dat ik het wil en het zal ook wel ooit gebeuren. Alleen ben er zelf ook achter dat het geen prioriteit is op dit moment, daarom wilde ik het ook loslaten. Het komt als het komt en dat is prima.
Alleen deze opmerking maakt mij dan weer gek :japanese_ogre:

1 like

Hm, effe simpel gedacht, hij weet dat jij wil trouwen en het leuk vindt dus hij denkt oh misschien wil ze effe jurken passen?
Haha, voor mij een logische verklaring

Arme vriend, hij heeft het er al 2 weken over dat die zelf een recept wilt maken wat echt de halve middag in de oven moet. 100 soorten kruiden en shit gehaald, hele middag al zo blij als een klein kind.

Heeft ‘ie de verhoudingen in sommige kruiden verkeerd (eetlepels ipv theelepels) en is heel veeeeel te pittig :joy::sob:

8 likes