Wat je even kwijt wil #34

Arme vriend, hij heeft het er al 2 weken over dat die zelf een recept wilt maken wat echt de halve middag in de oven moet. 100 soorten kruiden en shit gehaald, hele middag al zo blij als een klein kind.

Heeft ‘ie de verhoudingen in sommige kruiden verkeerd (eetlepels ipv theelepels) en is heel veeeeel te pittig :joy::sob:

8 likes

Mijn vriend wil per se hoarden en heeft een bestelling van 250e bij appie geplaatst. We hebben de komende tijd genoeg rijst en pasta en wc papier maar hij vergeet voor het gemak dat we daar het beste ook wat groenten bij kunnen eten :joy: dus we moeten nog steeds 1x per week verse groenten gaan halen want ik heb net de vriezer volgepropt met vleesvervangers die in de aanbieding waren. (Dus daar past het niet tot zijn grote frustratie).
En zoals altijd bij appie vraag ik me af of er per ongeluk een goudstaaf in het mandje is gevallen want heel veel bijzonders heeft hij volgens mij niet besteld.

8 likes

Ik heb zo’n zin in stroopwafels en koekjes.

1 like

Mijn vriend en ik willen in de meivakantie een paar dagen weg naar een leuke stad. We hadden Londen uitgekozen maar holy shit, waarom is alles zo duur? Vliegtickets zijn alleen al 470 euro :neutral_face:

Ik liep net helemaal gelukkig naar de snoepla om mijn reep milka karamel op te eten en die was ineens weg?
Ik vond het papiertje in de prullenbak en aangezien ik precies alleen woon kan ik niemand anders de schuld geven (anders sowieso gedaan) en heb ik die vanmiddag gewoon al opgegeten???

Ik ben echt sad nu

19 likes

Was je dat echt helemaal vergeten? Gedachteloos opgegeten?

Ik ben echt toe aan mijn bed, waarom is boer zoekt vrouw niet een uur eerder. Ben daar nu op aan het wachten :sob:

1 like

Ja echt bizar, dit bedoel ik dus met niet nadenken wat je in je mond stopt.

Oja zie nu je berichtje in het andere fopic. Zal daar later op reageren!
Vervelend wel hè. Mindful eten gaat wel beter als je echt focust op wat je eet, op een schoteltje zonder tv/telefoon, hap voor hap. Maar moet zeggen dat ik soms/vaak ook echt zin heb in echt vreten. Heel veel kauwen ofzo? Raar.

Ik begin morgen op mijn nieuwe baan en ben echt heel erg nerveus, en dan niet op een ‘oeh spannend super veel zin in’ manier, maar meer ‘help ik wil niet, ik kan dit niet’ met een kronkel in mijn maag er bij. Zo niet fijn dat ik dit altijd heb

1 like

images
:heart:

1 like

Nee dit is hem niet!

Aaaaaaargh ik keek Uitst.el van Exe.cutie terug en Martijn zegt ‘we kropen, ja letterlijk wel, door het oog van de naald.’

afbeelding

26 likes

Grrrrr de widm aflevering is zo saaaaaiii en ik kan het niet meer aan.

Lekker met de trein voor 40 eurie :money_with_wings: Portemonnee blij, klimaat blij

9 likes

Terwijl die figuurlijk bedoelde of ben ik nu dom? :joy:

@Oprah @Vaiana ahh thanks, lief!!!

1 like

Ik heb mijn sportieve activiteit voor dit jaar ook weer gedaan vandaag. We zijn gaan boulderen. Ik heb alle roze routes afgerond en zelfs 1 groene. Nu ben ik heel trots op mezelf. Het was soms eng en ik heb veel schouderblessures gehad het afgelopen jaar. Alleen een beetje jammer dat al die kindjes gewoon omhoog vliegen en ik nu als een bejaarde op de bank zit.
.

3 likes

Ja klopt, jij bent niet dom. Hij is dom.

Dit
afbeelding
Door dit
afbeelding
Gaat niet he niffo.

36 likes

Haha dit is zo flauw maar ik bedenk me nu een topic waarin iedereen gefopt wordt :woozy_face:

5 likes

Fijn dan kan hij lekker in de Krabbémand blijven zitten want hij is verder zowel letterlijk als figuurlijk niet door een ringetje te halen.

8 likes