Wat je even kwijt wil #34

Joh alsof ik hier niet naar gekeken heb

Ik wilde het liken maar toen bedacht ik me dat er dus sowieso nog één zo’n halvegare ergens rondloopt :tired_face: jammer!

1 like

Oke joh

3 likes

omg heb nog niets durven te sturen

maar hij liket zojuist een foto uit 2014 van me hahahah

44 likes

Oke dan is dit het juiste moment om een berichtje te sturen! Hij laat duidelijk merken dat hij jou ook interessant vind dus HUP HUP you can do it

6 likes

Nu is het perfecte moment om iets te sturen!! Stuur iets als “zit je me nou te stalken? :eyes:

7 likes

De dansles liep uit ben op een gegeven moment maar gegaan omdat ik mn trein moest halen maar ik dacht dat ik zou sterven daar. Ineens gingen we heeeel snel door nieuwe pasjes heen die maar 5 mensen uit de groep hebben gehad. Het is dat ik ingreep anders had de helft daar nu nog gestaan van que pasa…

Ja zoiets! Of “I see what u did there” :smirk:

2 likes

Please stuur zoiets

32 likes

Ik kijk stories van de women’s march en er stond een omaatje voor t raam te juichen en ik moet weer jenken hoor

29 likes

Jaaa, zo cute!!!

Nu al verdrietig dat het weekend over is en ik morgen van 9 tot 19 op de uni zit

Ik denk dat ik maar de kinderbedtijdchallenge op poten moet zetten. De hoeveelheid arbeid die ik de aankomende maanden moet verrichten is nominaal af te studeren is onrealistisch nu mijn gezondheid mij weer tegenwerkt.

Screen Shot 2020-03-08 at 21.44.45

En gvd wat ziet shakira er goed uit met die pruik in haar nieuwe clip. Waarschuwing: gereycled deuntje is een echte oorwurm.

3 likes

Altijd als ik zulke apparaten zie wil ik ze allemaal kopen en mijn hele huis verbouwen, zou me echt vet stoer voelen met een boor met een lampje of een decoupeerzaag.

13 likes

Ik voel me zo eenzaam, heb gewoon niemand waar ik mijn dag of gedachten aan kan vertellen…

4 likes

Ik heb gisteravond en vandaag al mijn leuke dingen gecanceld zodat ik veel kon sturen. Uiteindelijk heb ik zo goed als niets gedaan, 2 keer eten besteld en moet ik nu nog beginnen met studeren. Waarom herhaalt dit patroon zich zoooo vaak :expressionless:

1 like

Die collega die gister aan het janken was over de klacht die ingediend was over hem heeft mijn uren niet goed opgeschreven. We kwamen weer in een andere discussie terecht waarin hij alles weer beter wist en dingen zei als ‘denk daar maar eens over na’. Denigrerende kwal. En toen heeft hij mijn eindtijd 45 min eerder opgeschreven dan die van mijn directe collega die even laat weg ging. Echt niet ok, vriend. Wat denk je dan… dat ik dat niet zie? Hoe fucking kinderachtig ben je.

4 likes

Oh wow dit dacht ik echt tot ik in groep 8 dom genoemd werd omdat ik de echte naam niet wist. Hallo ik was 11 en had nooit een zaag van dichtbij gezien

2 likes

Ja die band was van een andere demonstratie. 8 maart is ook dag van de opstand in de Indische kwestie, waar dus aandacht gevraagd wordt voor wat Nederland in Indonesië heeft aangericht tijdens de kolonisatie & dekolonisatie, en waar op heel veel plekken nog geen excuses/compensatie voor gedaan is. Omdat het nu tegelijk was werkten de organisaties samen, want meer podium voor de indische kwestie is best wel belangrijk, veel Nederlanders weten er maar weinig over. Alleen de communicatie eromheen was superslecht, want volgens mij had maar een klein deel van het publiek dat door en ik vond het ook wel een beetje jammer dat het een mannenband was sowieso.

4 likes

Tuf hem in zn gezicht!

1 like