Misschien kun je het aan ons vertellen?
Ik kan alleen maar aan beugelbekkie denken als ik haar stem hoor
Ik hou van jouw oplossingen.
Haha omg ik zie dat ik in de mail naar mn nieuwe leidinggevende een spelfout heb gemaakt en mijn automatische afsluiting blijkbaar niet werkte. Dus ik heb gestuurd
Ik heb maar één pdfâZ
Zonder afsluiting zoân zin in werk morgen
Ik heb dat bij al die bouwvallen op Funda, dan zie ik mezelf al helemaal vloerverwarming leggen en kruipruimtes isoleren en plafonds stuccen, terwijl het klusserigste dat ik tot nu toe gedaan heb mijn wastafelafvoer aansluiten is, met video-instructie van papa
Wat een rotgevoel. Dikke knuffel voor jou.
Oh man, mijn gezicht is mega erg verbrand. Knalrode tomaat en het brandt als een tierelier
De eerste keer dat je gaat moet je een vragenlijst invullen, heb je een gesprekje en wordt er bloed afgenomen om te testen.
Ik ben op wintersport met een groep collegaâs. Mijn vriend (tevens ex-collega) is ook mee. Na het avondeten ging een hele groep nog naar zoân feesttent en wij gingen met 4 personen nog een laatste drankje doen en een paar spelletjes bij ons appartement. Ik vind dat dus top en had het onwijs naar mijn zin zo. Wilde ook daarna lekker naar bed en nog een beetje chillen enzo. Maar toen bleven er mensen ons appartement binnen komen die uit die feesttent kwamen en nu zit die hele fokking groep in ons appartement en is er een of andere party gaande met luide muziek en sterke drank enzo. Aahh man ik trek dat zo slecht dat ik dan nergens heen kan. Heb nu maar gezegd dat ik moe ben en naar bed ga en nu lig wel in bed naast dat feest.
Kun je niet gewoon zeggen yo ik ga slapen ga feesten in je eigen appartement?
Ja klopt maar ik heb daar niet het lef voor. Ben dan bang om dan de party pooper te zijn. Misschien baal ik ook meer van mezelf dan van de mensen hier haha
Ik fietste net naar huis (half 3) en er zijn fluitende vogels???
Godverdomme ik heb de griep
Ik moest mân vader echt bereiken maar via mobiel gaat niet dus ik mailde. Hij mailt altijd, en eigenlijk ook appt heel correct. Maar nou zette hij er semi formeel onder âPapâ. Echt why hahaha. Het was ook echt zoân mailtje wat ik hetzelfde zou sturen als een appje zonder aanhef en whatever. Misschien moet ik de volgende keer maar eronder zetten âJe dochterâ.
Pap
Haha dit doet mijn vader ook. Soms zegt hij nog âover en uitâ. En dan ondertekent hij met âPapsâ. Niemand noemt hem paps.
Ik organiseer een kledingruil over 2 weken maar nu bedenk ik me ineens dat ik dan ook wat te snacken moet regelen. Help. Het is ook nog eens een beetje rond lunchtijd. Heeft iemand tips of ideeen voor cheapie lunch dingetjes? We zijn met 10.
Stokbrood met smeersels (kruidenboter, hummus, aioli) en komkommer + tomaatjes? En wellicht wat wraps maken zelf
Dit doet mijne ook, ik vind het wel schattig. Hij heeft ook wel eens een mail afgesloten met: zijn naam = papa. En als ik hem bel zegt ie ook âhallo met je vaderâ.
Ik ben echt jaloers, hoge bloeddruk zit in mijn familie dus drop is bijna verboden maar ik vind het zoooo lekker.
Hahaha ja het is ook schattig. Mijn vader zegt aan de tel,â eh, ja, met papâ. Ik weet wel dat hij al tig jaar lang veel moet mailen voor zân werk wat gewoon formeel moet. Maar bij je eigen dochter? :â) maar âhallo met je vaderâ vind ik echt geniaal.