Wat je even kwijt wil #34

Ik heb me aangemeld voor girlpower boxing (Den Haag) en ga donderdag beginnen. Heb al betaald, dus ga nu eindelijk toch echt beginnen. Was namelijk nog geen een keer gaan boxen, terwijl ik dat al sinds januari wil doen. Ben echt een angsthaas en durfde echt niet, dus denk dat ik me na deze 8 weken zeker genoeg voel om toch echt bij de sportschool te gaan, haha.

Voel me trouwens mega klote en zit met hyperventilatie op werk. Het liefst ga ik naar huis, maar ik weet dat ik dan alleen maar een drempel voor mezelf neerleg.

6 likes

Ik heb een nieuwe collega en hij is leuk en nu ben ik helemaal ongemakkelijk weer (en afgeleid).

3 likes

Ik ben een dagje vrij en nu ligt mij Wi-Fi eruit wegens onderhoud ergens :roll_eyes: hallo ik wil gewoon netflixen vandaag

Ik heb morgen een sollicitatie maar de man waar ik het gesprek mee heb blijft deze week in Spanje dus nu gaan we het via Skype doen. Nu móet ik natuurlijk wel mijn huis opruimen om een zo goed mogelijke indruk te geven.

2 likes

Ik heb veel dingetjes gekregen van een collega die aan het opruimen was en ik ben daar heel blij mee. Wil haar met een kleinigheidje bedanken. Weet iemand iets leuks? Geen drank of bloemen iig.

afbeelding

1 like

Haha denk wel dat het zoiets word ja! Ga ook maar aan de eettafel zitten denk ik.

Vind dit ook veel spannender dan face2face eigenlijk!

1 like

Er is iets op werk gebeurd (soort reorganisatie) en ik voel me daar zo oncomfortabel bij. Het raakt me in principe niet mega erg maar ik raak hier wel zo erg van in de war. Het enige dat ik weet is dat ik naar huis wil om te huilen en onder een dekentje te zitten en een sabattical wil nemen van mijn verantwoordelijkheid als volwassene.

5 likes

Ik sta er elke keer weer versteld van hoeveel ik kan doen als ik maar vroeg opsta. Nu een verslag en portfolio afgemaakt waar ik al een week tegenaan zat te hikken. En ik heb een talent voor alles tot het laatst voor me uit te schuiven. Ik heb het hele weekend op hete kolen gezeten omdat ik dit nog moest doen maar niet zo erg dat ik dan ook aan het werk ga. En soms dacht ik ineens: god ik maak het mezelf weer moeilijk etc. Maar tegelijkertijd voel ik een soort veiligheid van: het komt wel goed. En dan komt het ook goed. Ik weet vaak helemaal niet wat ik eigenlijk allemaal nog moet doen en toch weet ik het elke keer zo te plannen dat het afkomt.

6 likes

Wat heeft dat mens misdaan om dit te verdienen? :joy:

2 likes

Hmm ik twijfel even of ik ook salsa ga volgen. Het is namelijk op de woensdag en ik ga over 2 maanden wss vogue dansen op die dag. En ik vind het lullig om alleen de proefles te volgen omdat het op de dansschool is waarbij ik bachata dans bij de broer van de dansschool eigenaar en dan zou ik bij hem alleen ff gratis komen kijken. Misschien moet ik het doen en dan na de vogue gwn weer verder haha.

Of misschien moet ik even naar rehab voor mn dans verslaving.

5 likes

Hahahah niks, ik zou echt teleurgesteld zijn als ik dit kreeg als bedankje :joy:

1 like

Vogue-dansen? Wat ontzettend tof!

1 like

Mijn persoonlijke bonus vandaag is korting op een frikandelbroodje. Voel me weer even 15.

4 likes

Yess zoals in pose haha met 3 mannelijke vrienden.

@Bathwater lief dankje!

1 like

Smerig lekker. Krijg er gelijk zin in.

In het kader van je weer even 15 voelen. Ik heb net op werk een mini randje taart afgesneden omdat ik er heeel veel zin in had maar niet wist of de taart ook voor mij bedoeld is. Dus snel een randje afgesneden en in mijn mond gepropt in de hoop dat niemand het zag :grimacing:

12 likes

Ah zoooo leuk! Wel lekker veel filmpjes plaatsen dan hé!

1 like

Wat een kutgevoel is dat, hopelijk komt het snel :crossed_fingers:t2: (en is het goed nieuws!)

Ik heb een kilo peren gekocht want ik had korting van lidl. en nu zijn ze allemaal tegelijk rijp dus dat wordt peren eten voor het leven.

7 likes

Of maak een perentaart

1 like