Wat je even kwijt wil #34

Ik heb zaterdag een eetrijpe avocado gekocht maar hij is nog veel te hard :@

Ik heb een brief gekregen om bloed te prikken bij mijn huisarts, kan ik ook naar een prikpost?

Ik dacht dat dat gewoon iets algemeens was? Ik heb nog nooit bloed moeten prikken, heb geen idee wanneer je wel of niet naar een prikpost mag

Ja die zijn onbereikbaar vanwege corona. Daarom vraag ik het inderdaad hier :relieved:, ik dacht dat dit gewoon algemene kennis was die ik niet had opgedaan maar blijkbaar niet

Ik heb nog nooit gehoord dat als je bloed moet prikken dit bij de huisarts zelf moet. Als ik bloed moest laten prikken dan moest ik in ieder geval altijd naar het ziekenhuis/polie en dat deed de huisarts nooit zelf?!

Bij mijn huisartsenpraktijk zit een prikpost, ik kan ook naar het ziekenhuis maar dan moet ik dat wel aangeven omdat je aangemeld moet zijn op de locatie.

1 like

Bij mij doet de assistente het en bij mijn vorige huisarts ook.

1 like

Oh ja tegen mij aan de telefoon zei ze je krijgt een brief voor je huisarts om bloed te prikken. Maar ik kan de huisarts niet bereiken en heb geen idee wat ik nou precies moet doen. Op die brief staat ook gewoon geachte collega en verder niks en in de bijgevoegde mail staat ook niks specifieks…

Bij mij staan er op de brief altijd een aantal locaties waar je bloed kunt laten prikken. Staat het eventueel op hun website als ze die hebben?

@HvO @Luzarl oh dan heb ik steeds toevallig een huisarts gehad waarbij dat niet was haha. Never mind dan :grimacing:

1 like

Jezus ik las het weer verkeerd. Ik dacht dat @Luzarl random een brief had gekregen dat ze bloed moest prikken bij dr huisarts of prikpost haha. Ik dacht huh door het corona gebeuren ofzo wat raar dat ze daar mensen toe verplichten.

Nee haha het is wel voor iets logisch hoor! Maar ik snap het proces gewoon niet helemaal.

1 like

Maar van wie heb je die brief gekregen dan? Kun je die niet even bellen om te vragen?

Van mijn behandelaar, maar dat is wel een goed idee, stom, niet aan gedacht

1 like

image

:anguished:

6 likes

Ik vind het nogal een vreemde keuze voor een mailonderwerp.

3 likes

Oh mijn god ik ben zo gelukkig, ik ben eindelijk weer ongesteld (de laatste keer was april vorig jaar) maar ik gebruikte daarna even de prikpil en ondanks dat ik er al snel weer mee stopte bleef mijn ongesteldheid uit. Maar MIJN LICHAAM WERKT WEER!

21 likes

Naadloos getver
Slipje getver

1 like

Dit is Monique en ze zit in een asiel in Engeland (Battersea) en ze vierde haar verjaardagsfeestje (om hopelijk een nieuw baasje te vinden) maar er kwam niemand :cry:

Moet er al de hele dag aan denken, vind het zo sneu

43 likes