Wat je even kwijt wil #34

Onee wat sneu, ik zag het al ergens langskomen geloof. Zo’n leuke kat ook :cry:

1 like

oh neeeee dit breekt mijn hart :cry:

4 likes

Mijne dus ook :cry: Ik kan er echt wel om janken

2 likes

Ohhhhh, ik krijg hier gewoon traanogen van

4 likes

Ik vind het heel sneu maar wie noemt zn kat nou Monique.

45 likes

Een stelletje hier in de bibliotheek heeft geloof ik niet helemaal door dat de studiehokjes gewoon doorzichtig zijn van buitenaf :roll_eyes:

12 likes

Heb me toch maar opgegeven voor de salsa les haha.

3 likes

Zal toch wel in overleg met de dierenarts zijn?

1 like

ik heb samen met een vriendin een andere vrienden een concertkaartje cadeau gegeven voor een band waar ze al heel lang heen wilde
ze heeft niet eens simpel dankjewel gezegd en is zelf twee kaartjes gaan kopen om met winst door te verkopen

wil er iets van zeggen maar dan krijg ik sws gezeik

Hahaha same daarom zeg ik nu “ja hallo met je (lievelings) kind”

3 likes

Zo irritant… Ik heb al een aantal weken dat ik steeds mijn oren wil/moet open ploppen dus ik net naar de dokter… Zijn mijn oren gewoon helemaal schoon. Ik hoopte echt dat ze verstopt waren ofzo want nu weet ik nog niks. :roll_eyes:

Oh toch vervelend maar inderdaad beter iets weten dan niets!

Hahaha vind ik geniaal. Lievelingskind, zelfde kuthumor als ik met mn zusje heb.

1 like

Wtf??? Ultra gier

1 like

Hahaha ja idd kuthumor ik lach er zelf het hardste om, ook als ik thuis kom (mijn broer woont nog thuis) roep ik heel hard “halllooooo jullie lievelings kind is er weer!!”

6 likes

Heeft ze het cadeau met winst doorverkocht?

nee dat net niet maar heeft daarnaast nog 2 extra kaartjes gekocht om door te verkopen

Zo droog van die vrouwen met hoofddoek die hun telefoon erin hebben gestopt en zo hands-free bellen
En dan zo krijsend in 't somalisch of Arabisch
De hele ruimte bij elkaar schreeuwen dat je denkt wat gebeurt hier?!
Maar dan zie je die bult in die hoofddoek en denk je ooooh, niks aan de hand

17 likes

Maar ik heb wel vandaag voor 5 eurries een nieuwe joggingsbroek gekocht bij de Lidl. :heart: Oeh en ik heb vandaag 2 glazen gegraveerd en kreeg/krijg allemaal leuke reacties erop en dat maakt mij ook wel heel blij. Volgende week een Star Wars glas proberen te maken.

4 likes

zo aso vind ik dat altijd. Net als van die mensen die keihard gaan facetimen op de speaker. Doe normaal.

4 likes