Wat je even kwijt wil #34

Dacht misschien heeft iemand al wat maar gaat het niet gebruiken…

Ah fuck wat zielig. Krijg er echt een vies gevoel van in mn buik

1 like

Neeeee hier kan ik zo slecht tegen. Kan er wel om huilen. Maar met deze aandacht hoop ik dat ze alsnog snel een baasje krijgt.

1 like

Dan zou ze juist de perfecte binnenkat voor een ouder iemand zijn (die wel een financiele reserve heeft voor het geval dat). :pensive:

2 likes

Heel lief je reactie.In mijn omgeving snapt eigenlijk niemand echt dat ik er ‘nog’ mee zit.Het doet me vooral pijn omdat zijn verloofde diegene is met wie hij al maand vreemd ging.En stiekem ben ik nooit echt over hem heen gekomen.Ik hoop echt dat het gevoel snel weg zal ebben en ik kan zeggen dat ik er vrede mee heb maar op dit moment drukt het zo op mijn stemming.

Ik heb 2 weken geleden een plantje gekocht en hij (of zij) groeit best hard en nu ben ik een trotse plantenmama. :pleading_face:

2 likes

Is er iemand die bij mij kan meekijken bij een schoolopdracht? Gaat over framing van nieuwsberichten. Ik ben er al zes weken mee bezig maar het kwartje valt maar niet en ik wil echt mn ruiten inslaan. s o s

Ik wil best met je meekijken, maar geen idee of ik het überhaupt begrijp :grimacing: hahah

1 like

Ik app je wel even

1 like

Hebben jullie al eens een wasbeer zonder haar gezien

afbeelding

47 likes

Ik wil je niet teleurstellen maar dat zijn eigenlijk katten

7 likes

Mocht je er nog niet uit zijn wil ik er ook best naar kijken. Ik heb ooit eens les gehad over het framen van problemen en oplossingen, dus wie weet weer net een andere kijk of invalshoek die je nodig hebt? idk haha

Ik ben daar in thuis maar zou pas morgen antwoord kunnen geven.

1 like

Een emmer water over ze heen kieperen, dat verwachten ze nooit! En lekker fris!

6 likes

Heel graag, ik stuur je morgen wel een berichtje want het is nogal gecompliceerd

Als je maar niet al mijn hoop op mij vestigt. Ik kijk er met plezier naar tussen de lessen door maar ben ook erg druk :slight_smile:

1 like

Lief!!

Die wil ik.

Omg wat een boomers in kopen zonder kijken, ik kan het niet aanzien

4 likes

Ik stond dus om 10 uur op de trap om naar bed te gaan en toen besefte ik me ineens dat mijn toekomstig brood al twee uren op de kachel aan het rijzen was.

Over twee minuten is hij klaar en kan ik eindelijk mn bed in.

6 likes