Onee wat sneu, ik zag het al ergens langskomen geloof. Zo’n leuke kat ook
oh neeeee dit breekt mijn hart
Mijne dus ook Ik kan er echt wel om janken
Ohhhhh, ik krijg hier gewoon traanogen van
Ik vind het heel sneu maar wie noemt zn kat nou Monique.
Een stelletje hier in de bibliotheek heeft geloof ik niet helemaal door dat de studiehokjes gewoon doorzichtig zijn van buitenaf
Heb me toch maar opgegeven voor de salsa les haha.
Zal toch wel in overleg met de dierenarts zijn?
ik heb samen met een vriendin een andere vrienden een concertkaartje cadeau gegeven voor een band waar ze al heel lang heen wilde
ze heeft niet eens simpel dankjewel gezegd en is zelf twee kaartjes gaan kopen om met winst door te verkopen
wil er iets van zeggen maar dan krijg ik sws gezeik
Hahaha same daarom zeg ik nu “ja hallo met je (lievelings) kind”
Zo irritant… Ik heb al een aantal weken dat ik steeds mijn oren wil/moet open ploppen dus ik net naar de dokter… Zijn mijn oren gewoon helemaal schoon. Ik hoopte echt dat ze verstopt waren ofzo want nu weet ik nog niks.
Oh toch vervelend maar inderdaad beter iets weten dan niets!
Hahaha vind ik geniaal. Lievelingskind, zelfde kuthumor als ik met mn zusje heb.
Wtf??? Ultra gier
Hahaha ja idd kuthumor ik lach er zelf het hardste om, ook als ik thuis kom (mijn broer woont nog thuis) roep ik heel hard “halllooooo jullie lievelings kind is er weer!!”
Heeft ze het cadeau met winst doorverkocht?
nee dat net niet maar heeft daarnaast nog 2 extra kaartjes gekocht om door te verkopen
Zo droog van die vrouwen met hoofddoek die hun telefoon erin hebben gestopt en zo hands-free bellen
En dan zo krijsend in 't somalisch of Arabisch
De hele ruimte bij elkaar schreeuwen dat je denkt wat gebeurt hier?!
Maar dan zie je die bult in die hoofddoek en denk je ooooh, niks aan de hand
Maar ik heb wel vandaag voor 5 eurries een nieuwe joggingsbroek gekocht bij de Lidl. Oeh en ik heb vandaag 2 glazen gegraveerd en kreeg/krijg allemaal leuke reacties erop en dat maakt mij ook wel heel blij. Volgende week een Star Wars glas proberen te maken.
zo aso vind ik dat altijd. Net als van die mensen die keihard gaan facetimen op de speaker. Doe normaal.