Jaa ik heb het ook gezien! Een onmogelijk eisenlijstje hebben, geen echte concessies willen doen, vervolgens alle huizen tijdens de speurtocht afkraken, ook al zien ze ze alleen van buiten en dan alles afblazen. En wanneer de makelaar het plan laat zien, nou is toch wel mooi eigenlijk ja.
De derde nacht in mijn nieuwe huis en ik heb een soort van heimwee denk ik. Mijn knuffel ligt nog thuis, ik miste het eten van mijn moeder en mijn eigen stoel thuis.
Klinkt echt als iemand van 12
Ook is het samenwonen niet helemaal wat ik ervan verwacht had tot nu toe en vind ik het nogal ongemakkelijk. Maarja ik ben ook moe van mijn nieuwe baan en deze nieuwe situatie
Ik heb een elektrische tandenborstel gekocht en ik ben echt zo blij als een klein kind.
Ik heb echt al een paar keer bijna een link van dit forum doorgestuurd naar mijn manager. Ik durf gewoon bijna niet meer via mobiel op het forum haha
Leen een kat van iemand voor 1 weekje ofzo?
Hmm ja. Daar heb je gelijk in. Maar ik kan me voorstellen dat je daar gek van wordt… hopelijk kun je zo wel slapen
Omg wat een nachtmerrie!! Vind dat jij je nog echt sterk houdt.
Ik heb net een kakkerlak gevonden (althans denk ik, heb hem heeel snel opgezogen met de stofzuiger die aanstond) maar ik had echt pure paniek, zweetoksels
Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen voor mijn gesprek morgen. Ik wil die baan zo graag want ben het thuis zitten echt zat.
Bleg wat een baggernacht. Ik ga denk ik vanmiddag als ik thuiskom gelijk weer mn bed in. Ik wou dat ik me toch eens minder zorgen om shit kon maken. Zou in ieder geval mn nachtrust ten goede komen
Succes!
Ik keek in het verleden regelmatig het ontbijtnieuws vooral eigenlijk omdat ik dat relaxed vond tijdens het klaarmaken. Ik kwam er vorige week achter toen ik het na maanden weer keek dat mijn geliefde Jan de hoop van geen bruin haar meer heeft maar zilverwit haar. Ik moet nog steeds wennen.
Ik ook! Zo een vreemd gezicht ineens. Hij wilde het niet meer verven zei hij
Ja ik had ook geen idee dat hij het verfde! Maar ik vind het hem iig niet misstaan, z’n lilapaarse trui wel haha (heeft ie nu aan).
Echt goed dat er hier een petitie voor is:
Ik loop stage op dinsdag. Maar m’n klas heeft gym op dinsdag waardoor we lekker rustig kunnen starten want we hoeven ze pas om 09:20 te gaan halen. Hoop niet dat ze erachter komen op m’n studie want ik ben bang dat ik al die uren dan moet inhalen
Ik pas voor het eerst op een papagaai en dat ding is doodeng. Hij praat. Als een man. En als een vrouw. Zat gister op de bank tv te kijken en ik hoor ineens een man HALLO HALLO schrok me de pleuris. Tot ik me bedacht dat het de papagaai was. Moet nog even wennen geloof ik.
Wat een volk volgens mij hadden ze verwacht dat er een nieuwe bungalow voor ze gebouwd zo worden op de gewenste plek
Wat hadden ze vewacht, waarom doen ze mee?
Gewoon verwende boomertjes denk ik
Gesprek gehad en nu ga ik me weer verder vervelen. Wie heeft leuke tips voor mij om te doeeeeen?
Ik heb zoveel spijt van die kaakoperatie op het moment… Mijn kaak is alweer voor de tweede keer gaan ontsteken dus ik heb nu super veel pijn en kan helemaal niet liggen. Kan nog steeds niet eten dus heb niets aan de nieuwe stand van mijn tanden en kiezen en zie daarnaast ook niet dat het mooier is geworden. Waarom heb ik dit gedaan?