Wat je even kwijt wil #34

Ooh wat zuur :pensive:

1 like

Ik moet me volgende week ergens voorstellen en dan een voorwerp meenemen dat mij “representeert” en aan de hand waarvan ik me moet voorstellen. En dan ook nog “hoe creatiever hoe beter” :face_vomiting:
Vind dat echt zo irritant.

3 likes

Ik neem mn ereader of boek mee in zo’n geval (ja niet creatief of origineel ofzo maarja)

1 like

Je moet eigenlijk ook nog de kernwaarden verrassend, fris en lef toepassen. Maar dat negeer ik denk ik maar. :joy:

O god wie verzint zoiets

2 likes

Ik denk meteen aan een flesje bitter lemon.

7 likes

Vannacht werd ik wakker en dacht ik: shit waarschijnlijk door de regen fietsen.
Om me te beseffen dat mijn vriend in de kost zit dus ik een auto ter beschikking heb en lekker droog aan kom. Heb daarna nog nooit zo lekker geslapen geloof ik.

2 likes

Van de fysio mag ik eindelijk weer een beetje gaan sporten dus ik dacht mooi, ik pak er een van m’n favoriete bodyweight work out videos bij om even rustig aan te beginnen. Gadverdamme wat viel dat tegen zeg! Ik heb met moeite een half uurtje volgemaakt en kon gewoon niet alle reps doen, morgen sowieso fucking spierpijn.
Voelde me echt even een loser maar ik moet relativeren, ik ging van 2 keer kick boksen, minstens 2 keer 5 km hardlopen en slordig 100km racefiets in een week naar helemaal niks behalve wandelen en “normaal” fietsen. Ik wil me zo graag weer fit en flexibel voelen pffff.

2 likes

Neem een bijl mee en zeg dat je goed knopen kan doorhakken. Valt dat onder lef?

12 likes

Origineel is het zeker!

Ik moest dat ooit ook doen en was het glad vergeten. Heb mijn rijbewijs gepakt en gezegd: ‘ik vind rijden heel moeilijk, maar nu ik ‘m heb kan ik zeggen dat ik een doorzetter ben’. :woozy_face:

5 likes

omg het werd nog erger
 ik wens je sterkte en wijsheid

1 like

Ik moet meteen denken aan dat verhaaltje van dat een scholier een opstel over lef moest schrijven en alleen “dit is pas lef” opschreef en inleverde.
Neem niks mee als verrassende twist met lef :crazy_face:

8 likes

Ik ging sporten en toen ik klaar was stond er twee vrouwen in de kleedkamer. Een was aan het praten en ik ging er vanuit dat ze bij die andere hoorde. Maar ze praatte maar door, beetje onsamenhangend en die andere vrouw reageerde niet en toen ze naar de wc keek keek ik die ander aan en zij haalde haar schouders op. Mevrouw stond dus tegen zichzelf te praten eigenlijk. Maar ze zei iets van: ja soms is die klootzak bij de andere gym en dan kom ik maar hier heen. En toen zei ze weer iets van: vijf kilo moet eraf, vijf kilo. Maar ze was mega mega mager, ik denk eerlijk gezegd dat ze anorexia heeft. Haar hele huid was grauw en van die haartjes op dr armen.

Maar nu zit ik daar de hele dag al een beetje over te peinzen. De mevrouw van de balie was in gesprek toen ik wegging maar ik zit me nu af te vragen of ik iets had moeten zeggen tegen haar ofzo. Ik weet het niet. Ik wil me niet ergens mee bemoeien maar wat die mevrouw alleen al zei over ‘die klootzak bij de andere gym’
 het zit me niet lekker.

Het probleem is dat je je heel aangevallen kan voelen als iemand er een opmerking over maakt. Bij mij probeerde ook een medewerker mij te helpen door subtiel te zeggen dat ik fanatiek was, maar ik raakte er helemaal van streek van en kon het niet relativeren.
Misschien is er bij jouw sportschool wel iemand die ervaring heeft met het benaderen van zulke mensen. Je kan het wel proberen te overleggen met een medewerker, maar er is geen garantie dat het gaat helpen.
Je zit nl. zo in je eigen wereldje vaak.

Nee bedoel ook tegen de medewerker hoor. Ik zou zelf niks tegen die mevrouw zeggen, weet er echt te weinig van af en lijkt me gewoon geen goed idee. Maar idd miss dat de sportschool daar iets in kan doen. Ik zou het gewoon vervelend vinden als niemand iets probeert en ze haar aan lot wordt overgelaten. Terwijl je wel makkelijk ziet dat er iets niet goed gaat

Omg ben gelijk in een groeps app gegooit van dat boxen :flushed:

4 likes

Het is bijna zes uur en nog licht omg yeeeheeeeessss

14 likes

Ik word daar ook echt ZO blij van

Dat ik net maar weer schoenen heb besteld

5 likes

Ik heb de serie costa ontdekt op Netflix. Al de hele middag aan het kijken

3 likes