Ik moet echt huilen wat ontzettend zielig
In Utrecht toevallig?
Nee, Den Haag!
Ik had hetzelfde. Zit nu met 40 mensen in een app.
Update: ik heb nog steeds niks gehoord⦠Twijfel een beetje wat ik moet doen. Ik heb hem donderdag gemaild en zaterdag geappt. Via app gaf hij aan dat zān leasemaatschappij vast gewisseld was en hij de gegevens op ging zoeken. Niks meer gehoord.
Ik weet niet tot wanneer verzekeringen schades in behandeling nemen⦠Ben bang dat ze straks zeggen dat het te lang geleden is en ik kan fluiten naar mijn centen. Morgen misschien mijn eigen verzekeraar bellen met de vraag of ze het op kunnen zoeken in het RDW.
Brutale vraag Heeft iemand misschien digitaal zegels over van de AH bakjesactie?
Die actie is toch nog maar net een paar dagen bezig en duurt nog wel even? Haha
Edit: je hebt nog t/m 10 mei haha
Dacht misschien heeft iemand al wat maar gaat het niet gebruikenā¦
Ah fuck wat zielig. Krijg er echt een vies gevoel van in mn buik
Neeeee hier kan ik zo slecht tegen. Kan er wel om huilen. Maar met deze aandacht hoop ik dat ze alsnog snel een baasje krijgt.
Dan zou ze juist de perfecte binnenkat voor een ouder iemand zijn (die wel een financiele reserve heeft voor het geval dat).
Heel lief je reactie.In mijn omgeving snapt eigenlijk niemand echt dat ik er ānogā mee zit.Het doet me vooral pijn omdat zijn verloofde diegene is met wie hij al maand vreemd ging.En stiekem ben ik nooit echt over hem heen gekomen.Ik hoop echt dat het gevoel snel weg zal ebben en ik kan zeggen dat ik er vrede mee heb maar op dit moment drukt het zo op mijn stemming.
Ik heb 2 weken geleden een plantje gekocht en hij (of zij) groeit best hard en nu ben ik een trotse plantenmama.
Is er iemand die bij mij kan meekijken bij een schoolopdracht? Gaat over framing van nieuwsberichten. Ik ben er al zes weken mee bezig maar het kwartje valt maar niet en ik wil echt mn ruiten inslaan. s o s
Ik wil best met je meekijken, maar geen idee of ik het überhaupt begrijp hahah
Ik app je wel even
Hebben jullie al eens een wasbeer zonder haar gezien
Ja, zie ik wel eens voorbij komen op jouw IG.
Ik wil je niet teleurstellen maar dat zijn eigenlijk katten
Mocht je er nog niet uit zijn wil ik er ook best naar kijken. Ik heb ooit eens les gehad over het framen van problemen en oplossingen, dus wie weet weer net een andere kijk of invalshoek die je nodig hebt? idk haha