Wat je even kwijt wil #34

Ik ben daar in thuis maar zou pas morgen antwoord kunnen geven.

1 like

Een emmer water over ze heen kieperen, dat verwachten ze nooit! En lekker fris!

6 likes

Heel graag, ik stuur je morgen wel een berichtje want het is nogal gecompliceerd

Als je maar niet al mijn hoop op mij vestigt. Ik kijk er met plezier naar tussen de lessen door maar ben ook erg druk :slight_smile:

1 like

Lief!!

Die wil ik.

Omg wat een boomers in kopen zonder kijken, ik kan het niet aanzien

4 likes

Ik stond dus om 10 uur op de trap om naar bed te gaan en toen besefte ik me ineens dat mijn toekomstig brood al twee uren op de kachel aan het rijzen was.

Over twee minuten is hij klaar en kan ik eindelijk mn bed in.

6 likes

Jaa ik heb het ook gezien! Een onmogelijk eisenlijstje hebben, geen echte concessies willen doen, vervolgens alle huizen tijdens de speurtocht afkraken, ook al zien ze ze alleen van buiten en dan alles afblazen. En wanneer de makelaar het plan laat zien, nou is toch wel mooi eigenlijk ja.

2 likes

De derde nacht in mijn nieuwe huis en ik heb een soort van heimwee denk ik. Mijn knuffel ligt nog thuis, ik miste het eten van mijn moeder en mijn eigen stoel thuis.

Klinkt echt als iemand van 12

Ook is het samenwonen niet helemaal wat ik ervan verwacht had tot nu toe en vind ik het nogal ongemakkelijk. Maarja ik ben ook moe van mijn nieuwe baan en deze nieuwe situatie

2 likes

Ik heb een elektrische tandenborstel gekocht en ik ben echt zo blij als een klein kind.

2 likes

Ik heb echt al een paar keer bijna een link van dit forum doorgestuurd naar mijn manager. Ik durf gewoon bijna niet meer via mobiel op het forum haha

Leen een kat van iemand voor 1 weekje ofzo?

Hmm ja. Daar heb je gelijk in. Maar ik kan me voorstellen dat je daar gek van wordt… :frowning: hopelijk kun je zo wel slapen

Omg wat een nachtmerrie!! Vind dat jij je nog echt sterk houdt.
Ik heb net een kakkerlak gevonden (althans denk ik, heb hem heeel snel opgezogen met de stofzuiger die aanstond) maar ik had echt pure paniek, zweetoksels

Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen voor mijn gesprek morgen. Ik wil die baan zo graag want ben het thuis zitten echt zat.

Bleg wat een baggernacht. Ik ga denk ik vanmiddag als ik thuiskom gelijk weer mn bed in. Ik wou dat ik me toch eens minder zorgen om shit kon maken. Zou in ieder geval mn nachtrust ten goede komen

1 like

Succes!

Ik keek in het verleden regelmatig het ontbijtnieuws vooral eigenlijk omdat ik dat relaxed vond tijdens het klaarmaken. Ik kwam er vorige week achter toen ik het na maanden weer keek dat mijn geliefde Jan de hoop van geen bruin haar meer heeft maar zilverwit haar. Ik moet nog steeds wennen. :no_mouth:

Ik ook! Zo een vreemd gezicht ineens. Hij wilde het niet meer verven zei hij