Wat je even kwijt wil #34

nahw lief!! Ja, ik snap echt niet waar de hype over is hoor. Gewoon een kus vind ik prima, maar ik hoef geen weekdier in mijn mond. Maar er zijn dus meer mensen die dat hebben?

Dat is inderdaad onzin! Maar ik weet natuurlijk niet in welke context en onderwerp jouw presentatie is. Ik geef zelf regelmatig lezingen over iets waar ik onderzoek naar doe. En ik kan ook niet altijd alle vragen even goed beantwoorden. Ik denk dat het dan juĂ­st een soort autoriteit uitstraalt als je gewoon zegt dat je dat niet (helemaal) weet, of even voor diegene na wilt zoeken, dan dat je iets verzint wat uiteindelijk nergens op slaat.

En ik zou zeggen: stop met je hele verhaal uittypen en te veel oefen van tevoren! Dat maakt het (althans voor mij) killing! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zeker ! Niks geks aan. Ik stuur je even een pb!

Ik nam wel eens een kruidvat stressmoment pilletje. Ze stinken verschrikkelijk erg, maar dat heftige gevoel in m’n buik werd er wel veel minder van

deze week alleen maar vega(n) voedsel verkrijgbaar op de uni

m’n huisgenoten:
hiHaHoHa wĂĄt een onzin

1 like

Wow er is hier iemand in een beige pantalon, blauwe coltrui, oranje sokken en van die leren heren schoenen in de gym (echt aan het sporten dus)? Met een personal trainer erbij ? :joy:

3 likes

Wat een shinepakker!

Wie wil er buskruit doen

2 likes

Ik heb echt nu al zin om naar de Apenheul te gaan. Het opent weer in april en ik ga al jarenlang niet meer naar dierentuinen maar de Apenheul vind ik echt goed/leuk. Maar dat zou nu wel ook uit den boze zijn. Wat ik ook begrijp maar awh ik denk dat veel apen het daar echt heel goed hebben. En er springt ook vaak 1 op je schouder enzo.

1 like

Overmorgen laat ik voor het eerst m’n dochtertje achter bij de oppas. Ik heb een twee pagina tellende instructie geschreven
Misschien moet dit in het opbiechttopic.

5 likes

Je weet dat de kans is groot is dat je nul resultaat hebt door je zwangerschap he?

1 like

Ik had mn ouders om advies gevraagd en ik krijg zo’n lieve reactie dat ik er helemaal ontroerd van raak, kan wel huilen zo lief.

15 likes

Ah dan is het goed, zou toch lullig zijn als je teleurgesteld bent omdat je geen resultaat ziet. Grote kans dat het wel pakt hoor, maarja hormonen zijn een bitch haha.

1 like

Ik had net een cliĂ«nt die zo erg uit z’n bek stonk dat het een uur is blijven hangen :face_vomiting:

Donna Lisa?

3 likes

Ik had ook een schriftje met een aantal pagina’s volgeschreven voor de oppas. Niks geks aan :wink:

Ligt eraan
 wat wil je opblazen.

Een paard?

Ik loef mn nieuwe titel.

3 likes

Geen buskruit. Maar ga door je naam wel een kaassoufflé halen.

1 like

Het is een onschuldig kinderspelletje :joy::joy:

1 like