Wat je even kwijt wil #34

Ik heb onverwachts een halve dag vrij en ik ga proberen om eens de hele dag thuis te blijven

1 like

Die site leidde me naar een site waar je je geboortedatum in kan vullen en dan kan zien wat anderen al bereikt hadden op die leeftijd. Why😭 Zo voelt het successful adult topic verder weg dan ooit😔

@GroenTakje ik ben nieuwsgierig! Heb je inmiddels een leuk gesprek met die jongen?

1 like

Nee joh! Had ik ook gedaan voor mijn moeder hahaha

Omg ja dat meisje knipte haar haar af en verfde het toen geel en die verf was zo naar op dr hoofdhuid dat ze met een vork ging krabben. Ik weet ook niet hoe het heet, maar deze details herrinner ik me wel.

1 like

Balen. Ze is toch vrij nieuw?

Gelukkig zijn het rustige mensen, en is er geen app verkeer, haha. Ga je ook beginnen met trainen?

Merk overigens wel echt dat het motiveert, en dat de drempel nu lager is omdat ik iedereen al heb gezien op de foto.

Ik ga mijn best doen! :hot_face:

1 like

Ik wil vanavond mn flared jeans aan maar die is (zelfs met hakken!! ) te lang. Dus moet ik dat pleuris ding in nemen en strijken en gedoe…

Yesss katja snoep in de bonus dus heb even wat zoeken ingeslagen.

1 like

Ik heb een flared broek die met hakken precies goed is maar met platte schoenen te lang, en als ik die met platte schoenen draag vouw ik 'm gewoon naar binnen en zet ik het vast met een paar stukjes ducttape :sweat_smile:

10 likes

Nu ben ik wel benieuwd naar die site!

Is deze dag al voorbij?

Stel dat je de vacature voor deze functie langs had zien komen, had je dan gesolliciteerd? En dat is je antwoord.

8 likes

Oh, misschien beter een ander zoeken als ze nou al meerdere keren af heeft gezegd.

Nederlandse Amazon is online en de prijzen vallen me tegen.

Ik snapte het even niet lolll

Maar wel vervelend! Ander hoofdkussen proberen misschien?

6 likes

Ik haat boodschappen laten bezorgen. Oké ja het is mega chill wel, maar ik haat het ongemakkelijke moment dat die bezorger binnen de boodschappen neerzet en je er zo naast staat alsof hij je butler is: “ja zet het hier maar neer” :slightly_smiling_face: voel me dan zo’n apaat

2 likes

Ik heb echt superveel stress om die kut schoolopdracht en ik moet vanavond werken maar niemand kan voor me werken. Maar het maakt niet uit als ik er niet ben. Vinden jullie het oké om te bellen en de situatie uit te leggen? Ik kan er vanavond echt goed aan werken, maar niet op mijn werk en mijn werk lijdt er ook onder. Poll is gewoon anoniem!

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nou top heb al mijn cliënten vandaag aan het huilen gemaakt, my job here is done.

(Grapje he voordat iemand boos gaat reageren)

(HUILEN DAN)

3 likes

Dank jullie wel voor het stemmen, ik heb gebeld en mag thuis aan mijn dossier werken! Heel fijn

13 likes