Wat je even kwijt wil #34

Ik heb net een collega teruggefloten die zijn kopjes op het aanrecht zette ipv in de vaatwasser. Voel me nu echt zijn moeder maar ok, werkergernis nr 1.

21 likes

Omg dat is zo geweldig! Ik wil ook weer, ik ga rond mei ( lente)

1 like

Zoveel zin om dingen kapot te trappen en keihard te schreeuwen. Had uit frustratie al bijna in het ziekenhuis iets kapot getrapt maar ik kon mij inhouden (en ben niet eens een agressief type ofzo).

Heb je ergens nog oud servies liggen? Werkt relaxend om kapot te gooien

1 like

Mensen van mijn leeftijd hadden toen al albums uitgebracht, films gemaakt, waren minister etc. En wat heb ik bereikt? Niks haha. Maar goed niet iedereen is hetzelfde zullen we maar zeggen.

2 likes

Ik vond het gek dat Amazon prime van DE naar NL gezet moet worden. Dacht dat het allemaal hetzelfde was, maar dus niet. Qua prijzen nog niet echt gekeken.

Waarom is het zo kut om huisgenoten te hebben? Zucht

1 like

Ik moet net onverwachts naar de fysiotherapeut (missie mislukt @Oprah) en heb ik tape op en kan ik dus vanavond niet zelfbruinen :flushed::flushed: en ik ben zo wit

1 like

Ik kreeg net bij het afrekenen in de AH geld terug.
Prikte ze met haar puntige nepnagel zo in mn handpalm. Ging er ook nog best diep in, en nu springt het wondje elke keer open als ik mijn hand beweeg.

Ik heb mijn haar voor het eerst in eeuwen weer in een soort bob/rechte lijn tot net over mijn schouders geknipt en ik moet er zo aan wennen. Net onder de douche had ik natuurlijk veel te veel shampoo. Mijn krullen worden een beetje gek want de tang is eigenlijk net te dik voor deze lengte. Knot ging ook al niet soepel. En stiekem had ik natuurlijk nu weer het liefst lang haar

En het mooiste van alles: niemand lijkt het op te merken? Zelfs mijn eigen ouders niet? Of ze houden wijs hun mond, dat kan natuurlijk ook.

Ik ben echt sneu. Ga morgen een biosverjaardag houden en weer naar Onward en voor de vijfde keer naar Frozen 2 :sweat_smile:

1 like

Mijn god wat kut dit

11 likes

Mijn smetvrees kan dit niet aan

Waarom zijn mensen zo

2 likes

Lol dit doet me denken aan een klasgenoot op de basisschool die haar boekbespreking deed over een boek van Mirjam ‘Oldenheef’
"Nee het is echt Oldenheef! "

Ik kan (doe het dus niet) echt iedere dag als ik thuis kom van werk gewoon 2-3 uur slapen, en dan gewoon rond half twaalf weer naar bed gaan. Mijn ogen zijn gewoon zwaar, ik ben moe. Maar vind het zo’n zonde van mijn tijd??? Want dan bestaat mijn dag in principe gewoon uit werken en slapen. En kan ik nooit eens ‘chill’ een serie of zo kijken, wandelingetje maken of boek lezen.
Maar echt zo moe altijd. Heb dit al jaren, sinds ik een grote mensen baan heb eigenlijk haha, dus ruim drie jaar :sweat_smile:. Heb wel eens bloed getest i.v.m. doneren en alles was altijd in orde, vraag me echt af hoe dit kan.

1 like

Voor mijn nieuwe moet ik mijn wimper extensions laten verwijderen en dit is zo kut :sob::sob::sob::sob:.

Het idee alleen al dat ik me bij de plebs moet voegen die elke dag mascara opdoet en afhaalt :face_vomiting: heb bedacht dat met het geld dat ik hiermee bespaar nu regelmatig mijn wenkbrauwen mag laten doen, niet dat dat veel helpt :disappointed_relieved:

Laat ze liften en verven! Geeft niet hetzelfde effect, maar wel meer effect dan alleen mascara, lijken ze meteen veel langer.

Ik ben dus bang dat ze te kort zijn voor een lift :grimacing: maar ga het bij mijn wimper meidje vragen!

Bijna niemand heeft te korte wimpers voor een lift, zijn verschillende maten voor!

1 like