Haha denk niet dat mijn vriend blij word als ik dat werk ga doen
Een jongen met wie ik ooit gedate heb, drie jaar terug, is nu verloofd. We zijn nog steeds wel weer vrienden, maar het enige wat ik nu steeds denk is āik ben zo blij dat ik niet zijn verloofde benā.
Ik word er ook gewoon wel misselijk van, want hij is ook echt wel over mijn grenzen gegaan, denk ik. Ik zei steeds dat ik niet wilde zoenen en dat hij voorzichtig moest zijn omdat ik nare ervaringen had, maar hij probeerde me steeds te zoenen en heeft me zelfs een keer op bed geduwd en is op me gaan liggen. Ik ben er wel tegenin gegaan steeds en hij wist dat ik het niet wilde, maar hij deed het toch. Op een gegeven moment ben ik maar terug gaan zoenen omdat ik dacht dat het moest en ik hoopte dat hij dan zou chillen. Maar het was echt vies. Ik durfde er echt met niemand over te praten, want ik schaamde me heel erg (iedereen superchristelijk om me heen) en ik dacht dat ik raar was. Uiteindelijk heb ik hem wel geditcht, maar dan om de reden dat ik dacht dat ik hem niet kon geven wat hij verdiende.
Nu hij verloofd is, komt dit weer een soort van boven en word ik er best verdrietig van. Vooral ook dat ik dat allemaal zo dacht en me schaamde. Maar dat is drie jaar na dato, dus best wel gek. Maar ik heb het ook nooit echt aan iemand verteld, omdat ik dacht dat ik raar was. En toen was ik het een soort van vergeten, tot nu dan.
Maar ik ben zo blij dat ik zijn verloofde niet ben. Zo blij.
Je bent niet gek of raar. En eigenlijk kan je hem nog steeds geven wat hij verdient. Namelijk een klap voor zn kanus.
Kevin Costner is ook nog steeds om op te eten
hm ja. Maar het was ook mijn eerste zoen (laatbloeier, I know) en ook de laatste met wie ik heb gezoend. Ik weet niet of het aan de omstandigheden lag, of aan hem of mij, maar ik vond zoenen ZO VIES. ik weet nog dat het eerste dat ik dacht was dat ik niet snapte dat mensen dit voor de lol doen.
En ik ga nu echt niet zomaar meer daten, misschien heel overdreven (al heeft hij meer verpest en gedaan en neem ik het hem vooral heel kwalijk dat hij wist dat er iets vervelends was gebeurd en dit toch deed zo).
Maar hoort zoenen de eerste keer zo ontzettend brrrrrr te zijn?
Ik ben vrij vandaag en na een kort ontbijtje weer in bed gaan liggen net. Waarom ben ik zo??
Heb nu maar een wekker om 1 uur gezet zodat ik dan dingen kan gaan doen.
Kan aan hem liggen of aan de situatie. Of misschien vind je het uberhaubt niks. Maar is helemaal niks raars aan. En het maakt ook niks uit of je nu op ontdekkings tocht gaat of pas op je 60ste zolang jij je er maar goed bij voelt.
Stond net in de supermarkt en Apple pay deed het niet. Stond met baby in doek en zoveel boodschappen en kon dus niet betalen. Was helemaal radeloos bij het idee op en neer te moeten maar meisje voor me schoot te hulp en heeft voor me betaald en tikkie gestuurd. Echt zooooooo lief. Ik heb dit laatst zelf ook voor iemand gedaan en ben echt blij dat ik mān karma terug heb haha.
nahw lief!! Ja, ik snap echt niet waar de hype over is hoor. Gewoon een kus vind ik prima, maar ik hoef geen weekdier in mijn mond. Maar er zijn dus meer mensen die dat hebben?
Dat is inderdaad onzin! Maar ik weet natuurlijk niet in welke context en onderwerp jouw presentatie is. Ik geef zelf regelmatig lezingen over iets waar ik onderzoek naar doe. En ik kan ook niet altijd alle vragen even goed beantwoorden. Ik denk dat het dan juĆst een soort autoriteit uitstraalt als je gewoon zegt dat je dat niet (helemaal) weet, of even voor diegene na wilt zoeken, dan dat je iets verzint wat uiteindelijk nergens op slaat.
En ik zou zeggen: stop met je hele verhaal uittypen en te veel oefen van tevoren! Dat maakt het (althans voor mij) killing!
Zeker ! Niks geks aan. Ik stuur je even een pb!
Ik nam wel eens een kruidvat stressmoment pilletje. Ze stinken verschrikkelijk erg, maar dat heftige gevoel in mān buik werd er wel veel minder van
deze week alleen maar vega(n) voedsel verkrijgbaar op de uni
mān huisgenoten:
hiHaHoHa wƔt een onzin
Wow er is hier iemand in een beige pantalon, blauwe coltrui, oranje sokken en van die leren heren schoenen in de gym (echt aan het sporten dus)? Met een personal trainer erbij ?
Wat een shinepakker!
Wie wil er buskruit doen
Ik heb echt nu al zin om naar de Apenheul te gaan. Het opent weer in april en ik ga al jarenlang niet meer naar dierentuinen maar de Apenheul vind ik echt goed/leuk. Maar dat zou nu wel ook uit den boze zijn. Wat ik ook begrijp maar awh ik denk dat veel apen het daar echt heel goed hebben. En er springt ook vaak 1 op je schouder enzo.
Overmorgen laat ik voor het eerst mān dochtertje achter bij de oppas. Ik heb een twee pagina tellende instructie geschrevenā¦Misschien moet dit in het opbiechttopic.
Je weet dat de kans is groot is dat je nul resultaat hebt door je zwangerschap he?
Ik had mn ouders om advies gevraagd en ik krijg zoān lieve reactie dat ik er helemaal ontroerd van raak, kan wel huilen zo lief.