Ik wil mijn lenzen weer in maar vanwege een soort puistje in de binnenkant van mijn onderste ooglid gaat dit niet. Nu moet dat ding vanzelf “poppen” en dat kan 6 weken duren. Ik ben zo klaar met die bril en ik wil dat het popt.
Nee tuurlijk niet. Mijn klas gymt ook 3 kwartier met vakdocent, ik krijg gewoon betaald. Je doet toch ander werk in die tijd
Ik moet echt een weegschaal fixen. 1 van mijn favoriete jurkjes zit echt lelijk nu omdat hij echt overduidelijk te groot is geworden. Hoe dan :’) En mijn rokjes zitten ook niet bepaald strak meer om mijn kont ofzo… Zo lelijk.
Revitalash!
Ah dat is zo rot. Kun je er geen lauwwarm washandje op leggen zodat het sneller popt? Dat lijkt me niet echt kwaad kunnen toch?
Ik drink een glas wijn en voel me licht in m’n hoofd. Ik ben echt geen alcohol meer gewend joh
@HvO @BiloxiParish het zit echt in mijn oog dus ik moet mijn onderste ooglid naar onder trekken om erbij te kunnen. Ik moet het met warme gaasjes “rijp” maken, maar dat doe ik al een week zonder echt resultaat.
Ik prik daar altijd gewoon in met een naaldje!
Heb ik lang gedaan, maar had niet het gewenste resultaat( en ik vond het teveel gedoe :p)
Ik heb een stoomapparaat gekocht en heb een kussen geproefstoomd. Nu mag ik pas de bank onder handen nemen als dat kussen droog is. Waarom is mijn vriend altijd zo verstandig
Ik keek toevallig een vlog van bonnie waarin ze haar verjaardag vierde en ze is zo enorm enthousiast. Morgen word ik zelf dan een jaar ouder, maar ik voel dat enthousiasme gewoon helemaal niet. Weet niet of ik nou vreemd ben of dat bonnie haar gedrag ongewoon is . Heb ook helemaal geen zin in morgen.
negatieve maestoso /uit
Ik had dat voor het laatst toen ik 5 werd denk ik.
Vind jou niet raar dus.
Oh jammer! Dan misschien toch zo’n lift proberen
Hahaha ja precies, als kind keek ik er naar uit. Ik word echt niet enthousiast van een versierde woonkamer (wat er ook niet gaat komen).
Ik pak net lepel uit de la en die is niet van mij Zit nu te bedenken waar ik hem gestolen kan hebben en hoe die hier terecht is gekomen
Vorige dans avond was ik verkleed als loeder moeder. Vanavond ga ik als de heilige maagd Maria.
Doe het vanavond voordat je naar bed gaat!
Je moet jezelf echt niet vergelijken met iemand van social media hoor
Thank god voor online eten bestellen. Anders zou deze luie, depressieve loser waarschijnlijk gewoon verhongeren.
Nawh das kak. Hopelijk popt ie alsnog snel