Ik moest denken aan een boek van vroeger… het ging over twee vriendinnen en ze hadden een glitterschrift waarin ze opdrachten voor elkaar schreven en die uit moesten voeren. Het ging steeds verder, uiteindelijk knipte één haar haar af en ze kregen ruzie. Super vage omschrijving, maar weet iemand welk boek dit is?
Ah dan is het goed, zou toch lullig zijn als je teleurgesteld bent omdat je geen resultaat ziet. Grote kans dat het wel pakt hoor, maarja hormonen zijn een bitch haha.
Ik had net een cliënt die zo erg uit z’n bek stonk dat het een uur is blijven hangen
Ik had ook een schriftje met een aantal pagina’s volgeschreven voor de oppas. Niks geks aan
Ligt eraan… wat wil je opblazen.
Een paard?
Ik loef mn nieuwe titel.
Geen buskruit. Maar ga door je naam wel een kaassoufflé halen.
Jaaa thanks
Het is een onschuldig kinderspelletje
Ik heb onverwachts een halve dag vrij en ik ga proberen om eens de hele dag thuis te blijven
Die site leidde me naar een site waar je je geboortedatum in kan vullen en dan kan zien wat anderen al bereikt hadden op die leeftijd. Why😭 Zo voelt het successful adult topic verder weg dan ooit😔
@GroenTakje ik ben nieuwsgierig! Heb je inmiddels een leuk gesprek met die jongen?
Nee joh! Had ik ook gedaan voor mijn moeder hahaha
Omg ja dat meisje knipte haar haar af en verfde het toen geel en die verf was zo naar op dr hoofdhuid dat ze met een vork ging krabben. Ik weet ook niet hoe het heet, maar deze details herrinner ik me wel.
Balen. Ze is toch vrij nieuw?
Gelukkig zijn het rustige mensen, en is er geen app verkeer, haha. Ga je ook beginnen met trainen?
Merk overigens wel echt dat het motiveert, en dat de drempel nu lager is omdat ik iedereen al heb gezien op de foto.
Ik ga mijn best doen!
Ik wil vanavond mn flared jeans aan maar die is (zelfs met hakken!! ) te lang. Dus moet ik dat pleuris ding in nemen en strijken en gedoe…
Yesss katja snoep in de bonus dus heb even wat zoeken ingeslagen.
Ik heb een flared broek die met hakken precies goed is maar met platte schoenen te lang, en als ik die met platte schoenen draag vouw ik 'm gewoon naar binnen en zet ik het vast met een paar stukjes ducttape