Wat je even kwijt wil #34

Nu ben ik wel benieuwd naar die site!

Is deze dag al voorbij?

Stel dat je de vacature voor deze functie langs had zien komen, had je dan gesolliciteerd? En dat is je antwoord.

8 likes

Oh, misschien beter een ander zoeken als ze nou al meerdere keren af heeft gezegd.

Nederlandse Amazon is online en de prijzen vallen me tegen.

Ik heb dit laatst gehad en ik vond het ook super moeilijk. Ik wil je vooral aanraden niet teveel naar anderen te luisteren want daar werd ik helemaal leip van.

Ehhhh het water in de Waal staat zo hoog dat de Waalkade is afgesloten voor bussen. Zag vanmorgen al dat het water gewoon op de kade stond…

Ik snapte het even niet lolll

Maar wel vervelend! Ander hoofdkussen proberen misschien?

6 likes

Ik haat boodschappen laten bezorgen. Oké ja het is mega chill wel, maar ik haat het ongemakkelijke moment dat die bezorger binnen de boodschappen neerzet en je er zo naast staat alsof hij je butler is: “ja zet het hier maar neer” :slightly_smiling_face: voel me dan zo’n apaat

2 likes

Ik heb echt superveel stress om die kut schoolopdracht en ik moet vanavond werken maar niemand kan voor me werken. Maar het maakt niet uit als ik er niet ben. Vinden jullie het oké om te bellen en de situatie uit te leggen? Ik kan er vanavond echt goed aan werken, maar niet op mijn werk en mijn werk lijdt er ook onder. Poll is gewoon anoniem!

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nou top heb al mijn cliënten vandaag aan het huilen gemaakt, my job here is done.

(Grapje he voordat iemand boos gaat reageren)

(HUILEN DAN)

3 likes

Dank jullie wel voor het stemmen, ik heb gebeld en mag thuis aan mijn dossier werken! Heel fijn

13 likes

Ik heb net een collega teruggefloten die zijn kopjes op het aanrecht zette ipv in de vaatwasser. Voel me nu echt zijn moeder maar ok, werkergernis nr 1.

21 likes

Omg dat is zo geweldig! Ik wil ook weer, ik ga rond mei ( lente)

1 like

Zoveel zin om dingen kapot te trappen en keihard te schreeuwen. Had uit frustratie al bijna in het ziekenhuis iets kapot getrapt maar ik kon mij inhouden (en ben niet eens een agressief type ofzo).

Heb je ergens nog oud servies liggen? Werkt relaxend om kapot te gooien

1 like

Mensen van mijn leeftijd hadden toen al albums uitgebracht, films gemaakt, waren minister etc. En wat heb ik bereikt? Niks haha. Maar goed niet iedereen is hetzelfde zullen we maar zeggen.

2 likes

Ik vond het gek dat Amazon prime van DE naar NL gezet moet worden. Dacht dat het allemaal hetzelfde was, maar dus niet. Qua prijzen nog niet echt gekeken.

Waarom is het zo kut om huisgenoten te hebben? Zucht

1 like

Ik moet net onverwachts naar de fysiotherapeut (missie mislukt @Oprah) en heb ik tape op en kan ik dus vanavond niet zelfbruinen :flushed::flushed: en ik ben zo wit

1 like

Ik kreeg net bij het afrekenen in de AH geld terug.
Prikte ze met haar puntige nepnagel zo in mn handpalm. Ging er ook nog best diep in, en nu springt het wondje elke keer open als ik mijn hand beweeg.