Wat je even kwijt wil #34

Ik heb mijn haar voor het eerst in eeuwen weer in een soort bob/rechte lijn tot net over mijn schouders geknipt en ik moet er zo aan wennen. Net onder de douche had ik natuurlijk veel te veel shampoo. Mijn krullen worden een beetje gek want de tang is eigenlijk net te dik voor deze lengte. Knot ging ook al niet soepel. En stiekem had ik natuurlijk nu weer het liefst lang haar…

En het mooiste van alles: niemand lijkt het op te merken? Zelfs mijn eigen ouders niet? Of ze houden wijs hun mond, dat kan natuurlijk ook.

Ik ben echt sneu. Ga morgen een biosverjaardag houden en weer naar Onward en voor de vijfde keer naar Frozen 2 :sweat_smile:

1 like

Mijn god wat kut dit

11 likes

Mijn smetvrees kan dit niet aan

Waarom zijn mensen zo

2 likes

Lol dit doet me denken aan een klasgenoot op de basisschool die haar boekbespreking deed over een boek van Mirjam ‘Oldenheef’
"Nee het is echt Oldenheef! "

Ik kan (doe het dus niet) echt iedere dag als ik thuis kom van werk gewoon 2-3 uur slapen, en dan gewoon rond half twaalf weer naar bed gaan. Mijn ogen zijn gewoon zwaar, ik ben moe. Maar vind het zo’n zonde van mijn tijd??? Want dan bestaat mijn dag in principe gewoon uit werken en slapen. En kan ik nooit eens ‘chill’ een serie of zo kijken, wandelingetje maken of boek lezen.
Maar echt zo moe altijd. Heb dit al jaren, sinds ik een grote mensen baan heb eigenlijk haha, dus ruim drie jaar :sweat_smile:. Heb wel eens bloed getest i.v.m. doneren en alles was altijd in orde, vraag me echt af hoe dit kan.

1 like

Voor mijn nieuwe moet ik mijn wimper extensions laten verwijderen en dit is zo kut :sob::sob::sob::sob:.

Het idee alleen al dat ik me bij de plebs moet voegen die elke dag mascara opdoet en afhaalt :face_vomiting: heb bedacht dat met het geld dat ik hiermee bespaar nu regelmatig mijn wenkbrauwen mag laten doen, niet dat dat veel helpt :disappointed_relieved:

Laat ze liften en verven! Geeft niet hetzelfde effect, maar wel meer effect dan alleen mascara, lijken ze meteen veel langer.

Ik ben dus bang dat ze te kort zijn voor een lift :grimacing: maar ga het bij mijn wimper meidje vragen!

Bijna niemand heeft te korte wimpers voor een lift, zijn verschillende maten voor!

1 like

Ik wil mijn lenzen weer in maar vanwege een soort puistje in de binnenkant van mijn onderste ooglid gaat dit niet. Nu moet dat ding vanzelf “poppen” en dat kan 6 weken duren. Ik ben zo klaar met die bril en ik wil dat het popt.

Nee tuurlijk niet. Mijn klas gymt ook 3 kwartier met vakdocent, ik krijg gewoon betaald. Je doet toch ander werk in die tijd :blush:

1 like

Ik moet echt een weegschaal fixen. 1 van mijn favoriete jurkjes zit echt lelijk nu omdat hij echt overduidelijk te groot is geworden. Hoe dan :’) En mijn rokjes zitten ook niet bepaald strak meer om mijn kont ofzo… Zo lelijk.

Revitalash!

Ah dat is zo rot. Kun je er geen lauwwarm washandje op leggen zodat het sneller popt? Dat lijkt me niet echt kwaad kunnen toch?

Ik drink een glas wijn en voel me licht in m’n hoofd. Ik ben echt geen alcohol meer gewend joh

@HvO @BiloxiParish het zit echt in mijn oog dus ik moet mijn onderste ooglid naar onder trekken om erbij te kunnen. Ik moet het met warme gaasjes “rijp” maken, maar dat doe ik al een week zonder echt resultaat.

Ik prik daar altijd gewoon in met een naaldje!

1 like

Heb ik lang gedaan, maar had niet het gewenste resultaat( en ik vond het teveel gedoe :p)