Ik heb een stoomapparaat gekocht en heb een kussen geproefstoomd. Nu mag ik pas de bank onder handen nemen als dat kussen droog is. Waarom is mijn vriend altijd zo verstandig
Ik keek toevallig een vlog van bonnie waarin ze haar verjaardag vierde en ze is zo enorm enthousiast. Morgen word ik zelf dan een jaar ouder, maar ik voel dat enthousiasme gewoon helemaal niet. Weet niet of ik nou vreemd ben of dat bonnie haar gedrag ongewoon is . Heb ook helemaal geen zin in morgen.
negatieve maestoso /uit
Ik had dat voor het laatst toen ik 5 werd denk ik.
Vind jou niet raar dus.
Oh jammer! Dan misschien toch zoān lift proberen
Hahaha ja precies, als kind keek ik er naar uit. Ik word echt niet enthousiast van een versierde woonkamer (wat er ook niet gaat komen).
Ik pak net lepel uit de la en die is niet van mij Zit nu te bedenken waar ik hem gestolen kan hebben en hoe die hier terecht is gekomen
Vorige dans avond was ik verkleed als loeder moeder. Vanavond ga ik als de heilige maagd Maria.
Doe het vanavond voordat je naar bed gaat!
Je moet jezelf echt niet vergelijken met iemand van social media hoor
Thank god voor online eten bestellen. Anders zou deze luie, depressieve loser waarschijnlijk gewoon verhongeren.
Nawh das kak. Hopelijk popt ie alsnog snel
Ik weet niet of iemand zich het nog kan herinneren, een paar maanden geleden had de kat bij mijn oppashuis vlooien en ik dus ook. Bleek nog allergisch te zijn ook. Nu zit ik weer in hetzelfde dorp, WEER VLOOIEN. Ik haat dit zo erg. En die stomme papagaai jaagt me de stuipen op het lijf
Zou kunnen alleen gebruik ik daar nooit lepels. En ik herken deze ook helemaal niet. Hij lag schoon in de la dus ik moet hem ooit ook hebben afgewassen. Hoe lang ligt dat ding hier al
Amen
Omg. Ik heb EIN-DE-LIJK een nieuwe baan!! Ik ben zooooo blij! Dit is wat ik echt zo graag wilde. Heb zo vaak op dit soort vacatures gesolliciteerd en nooit werd ik aangenomen ondanks dat het altijd goede gesprekken waren. Nu geven ze me eindelijk een kans!! Whaaa
Gefeliciteerd!!
Ja overweeg ik oom,maar vind het ook erg eng haha. Misschien doe ik dit in het weekend welā¦
Ja mag en je moet inderdaad ook dat soort dingen verantwoorden. Als je pech hebt komen ze ook nog op huisbezoek.
I feel ya. Word er soms een beetje moedeloos van
Stelletje idioten⦠ik word altijd zo boos als ik dit soort verhalen hoor!