Voor iedereen die nu ook wil weten hoe die reclame gaat
@Gebruikersnaam stond ineens voor mijn deur als verrassing ik verwachtte een andere vriendin dus de error was groot.
Alvast een tip mocht je een uitkering krijgen; Kijk alsjeblieft uit met tikkies en geldstortingen etc. want ze willen van alles een verklaring hebben en ze beschouwen dat soort dingen als inkomen en dat gaat dan van je uitkering af. Als je dat soort dingen niet op orde hebt en ze doen na een tijdje een onderzoek heb je zomaar de kans dat ze alles terugvorderen.
Hahaha ik zie een vacature voorbij komen om bij de Max Verstappen webshop te werken en ik wil hier alleen al op reageren omdat mijn naam letterlijk met de F1 verbonden is en ook altijd groot in beeld staat.
Haha was jij pas niet ook mee die doktersserie met De Bink onder andere? Daar moest ik ook al zo om lachen maar de pruimpjessnoeper vind ik nog beter. Ook beter dan de Brabantse beffer trouwens, maar ik krijg er wel dezelfde associaties bij.
Een vlecht maken? Ik deed dat vaak vroeger, maakte ik een losse vlecht en deed ik verder nog een sjaaltje om ofzo
Droogt je haar dan goed snachts? Mijn hoofdhuid blijft dan nat en gaat onwijs jeuken
Godsamme de verwarming stond aan bij de dansschool. Ik was net een zwetende fontein. Ben ik een keer modest gekleed gaat de verwarming aan⊠miss was het een hint.
Ohh dat is minder haha
Ja het is echt verschrikkelijk je moet alles verantwoorden. Mijn ervaring met gemeentes is ook dat ze altijd wel iets vinden om iemand te pakken.
Ik slaap altijd met nat haar, gewoon in een knot draaien bovenop je hoofd. Is niet kut
Hadden ze hier maar volwassen versies van.
âHoe overleef ik sollicitatie afwijzingenâ
" Hoe overleef ik geen huis kunnen kopen"
" Hoe overleef ik kinderen die bij de supermarkt om voetbal plaatjes vragen"
Ik ben nu dit hele stuk aan het lezen maar ik verbaas me tot nu toe vooral ook op het telkens terug komende âik heb haar wel eens in bad gedaan en zij heeft mij al eens in bad gedaanâ het is daar schijnbaar heel normaal om jezelf regelmatig zo lam lazarus te zuipen en jezelf compleet onder te barfen. Wtf.
Als mijn vriend zichzelf zou onderkotsen is er echt no way in hell dat ik hem ga proberen uit te kleden en onder de douche zet, laat staan dat ik dat van mijn vriendinnen zou verwachten hij mag dan lekker op de bank slapen in zân gore kleren en zelf de volgende dag daarin wakker worden en maar zien hoe hij onder de douche komt. Gatverdamme zeg.
Ik zou hem naar de tuin lokken en hem daar laten slapen. Joe joe.
Ja eens met @MakeFezHappen, ik vind dat hij zijn vriendin en haar vriendinnen dankbaar mag zijn dat ze hem (voor de zoveelste keer nota bene) hebben geholpen terwijl die zichzelf helemaal onder heeft gekotst.
En ik kan me heel goed voorstellen dat je naakt heel kwetsbaar bent hoor en dat je dat misschien liever anders gezien had maar daar zou ik vooral goed over na denken als je de volgende keer je zoveelste drankje achterover gooit.
Nog beter inderdaad, weg met die stinkmeuk
Wattttt er is een ROSA IN NEW YORK boek? Ik wil dit lezen?
Ik vind het overigens ook bijzonder dat hij nog durft te zeggen dat zij maar zijn boxer en t-shirt moest wassen.
Gozer, ik had die kots-bokser in je gezicht gesmeten.