Ja eens. Ik denk dat gewoon een goed gesprek met je vriendin (en zij met jou…(maar goed ik ben heel erg anti mensen die zich zo extreem ver laten gaan met zuipen)) de enige juiste oplossing is. Ik vind het hele ‘verbreken van je relatie’ om deze reden ook een beetje heftig.
ABBA is de perfecte soundtrack voor elk moment van mijn leven
Daar heb je wel een punt, ze liggen niet lekker op één lijn nee. En als je informatie achter de rug om van de ander nodig hebt zit het eigenlijk al niet goed.
Maar dit is toch een vrij toxische gedachten? Waarom zouden we dit niet erkennen? Alleen maar omdat hij een man is, is er geen plaats voor zijn gevoelens? Ookal was hij helemaal lam, nee betekend nee.
Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriend zou hebben zouden mijn vriendinnen best mogen helpen met hem naar de badkamer slepen. Maar daarna zou ik tegen ze zeggen dat ze buiten de badkamer moeten wachten tot ik hem gewassen heb. Ik zie niet in waarom dit een klus voor 3/4 man is en ik denk niet dat ik ze een plezier doe om ze te laten helpen.
Andersom zou ik dat ook nog wel van mijn vriend accepteren, maar ik zou het niet ok vinden als zijn vrienden ook mijn kleren uittrekken en me gaan wassen
Maar zou dat betekenen dat hij in zijn onder gekotste kleding dan ergens gaat liggen? Want sorry, maar dan mag hij in de douche gaan slapen. Ik snap ook niet waarom haar vriendinnen moesten helpen, maar waren ze ook dronken? Want dan kan ik me voorstellen dat je daar minder over nadenkt.
En als het dus idd al eerder is gebeurd dan handelen ze misschien ook hetzelfde?
Aah dank je!
Gefeliciteerd!
Jij ook!!
Collega komt zo bij mij thuis om naar haar studieopdrachten te kijken en ik vind het spannend.
Mijn huis is opzich netjes (en ze is niet de eerste collega die thuis komt) maar ik heb ook geen zin om me echt netjes aan te kleden en vooral geen zin in make up.
Mijn kind (14 maanden) ging gisteravond om 19:00u slapen en slaapt nog steeds! Ik weet niet wat me overkomt. Normaal heb ik zeker 3 onderbroken slaapjes in de nacht.
Ik ben aangekleed, opgemaakt ,heb koffie op en 3 wassen gedraaid. Ongelooflijk.
Uh is dit überhaupt een discussie? Waarom moesten zoveel mensen hem naakt zien? Waarom niet met een doekje even snel geholpen ipv alles uit en dan in bad. Als iemand op zichzelf kotst dan is de boxer gewoon schoon. Zou dit echt afschuwelijk vinden als mijn man en zijn vrienden me in bad zouden doen als ik dronken was geweest.
Het is sowieso al rustig in de kapsalon op het moment. Mede afzeggingen wegens Corona/verkoudheid. En nu ligt ook al vanaf 8:30 onze telefonie en internet er uit. Mensen kunnen dus niet bellen voor een afspraak en ook niet om af te bellen of verzetten… Gevolg is dat het al rustig was en nu ook nog mensen niet op komen dagen.
Hier is het nog even grauw als dat het de afgelopen tijd was
Noo, heb je gekeken?
Ik heb om 2 uur een Skype sollicitatie voor een hele leuke vacature. Ben zenuwachtig . Vindt Skype interviews altijd zo akward?
Ik moest net serieus een beetje huilen van geluk toen ik de weersvoorspelling zag, EINDELIJK zon
Als ik later groot ben wil ik Connie Witteman zijn. Dat huis en die tuin ik wil het!!