Stond net voor het schap b&j en heb mezelf ervan weten te overtuigen me netjes met m’n brood en skyr naar de kassa te begeven
Ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in mezelf
Stond net voor het schap b&j en heb mezelf ervan weten te overtuigen me netjes met m’n brood en skyr naar de kassa te begeven
Ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in mezelf
Nou die beft tenminste wel.
Ik heb hier ook zoveel last van. Ik heb vaak dat mijn dag alleen uit werken en slapen bestaat omdat ik gewoon op de bank in slaap val en mezelf dan nog net naar bed kan sleuren. Op mijn vrije dag kan ik ook zo slecht mijn bed uit komen omdat ik zo moe ben. Maar geen idee waar het door komt.
Bij heel veel mensen schijnt vitamine D tekort een serieus probleem te zijn!
Ik kan er niet zo best tegen dat er kersen op de pruimpjesserie staan
Ik slik wel multivitamine waar vitamine d in zit, maar misschien is het een idee om extra vitamine d te slikken.
nou ik dus ook haha, en inderdaad precies wat je zegt!
ik zoek op pashokjes shoplog en dan klik ik bij het filteren op uploaddatum. ik kijk echt naar de meest random video’s en heb nog geen lievelings!
De PRUIMPJESSNOEPER?
O ja ik heb dit ook! Wilde dit laatst zelfs nog posten. Als ik serie ofzo ga kijken kan ik mijn ogen echt niet open houden. Ik merk wel dat ik vaak een inkakmoment heb en dat als ik dan echt moeite doe om wakker te blijven het daarna wel weer iets beter gaat. Maar soms heb ik geen zin of energie om iets te doen en dan val ik dus zo snel in slaap. Zo zonde van mijn avond inderdaad en wil wel eens gewoon serie kijken.
Ik houd van die COOP reclame waarbij die oudere dame zo geniepig achter de gordijnen gaat staan omdat ze even geen zin heeft in bezoek en dan helemaal in dr sas is dat ze rustig kan puzzelen. Ik word oud
Hahaha ik weet precies welke je bedoelt, ik zat daar ook nog van te genieten vanavond. Wat nou eenzame ouderen? Pleur op met je bezoek en laat mij lekker puzzelen!
Voor iedereen die nu ook wil weten hoe die reclame gaat
@Gebruikersnaam stond ineens voor mijn deur als verrassing ik verwachtte een andere vriendin dus de error was groot.
Alvast een tip mocht je een uitkering krijgen; Kijk alsjeblieft uit met tikkies en geldstortingen etc. want ze willen van alles een verklaring hebben en ze beschouwen dat soort dingen als inkomen en dat gaat dan van je uitkering af. Als je dat soort dingen niet op orde hebt en ze doen na een tijdje een onderzoek heb je zomaar de kans dat ze alles terugvorderen.
Hahaha ik zie een vacature voorbij komen om bij de Max Verstappen webshop te werken en ik wil hier alleen al op reageren omdat mijn naam letterlijk met de F1 verbonden is en ook altijd groot in beeld staat.
Haha was jij pas niet ook mee die doktersserie met De Bink onder andere? Daar moest ik ook al zo om lachen maar de pruimpjessnoeper vind ik nog beter. Ook beter dan de Brabantse beffer trouwens, maar ik krijg er wel dezelfde associaties bij.
Een vlecht maken? Ik deed dat vaak vroeger, maakte ik een losse vlecht en deed ik verder nog een sjaaltje om ofzo
Droogt je haar dan goed snachts? Mijn hoofdhuid blijft dan nat en gaat onwijs jeuken
Godsamme de verwarming stond aan bij de dansschool. Ik was net een zwetende fontein. Ben ik een keer modest gekleed gaat de verwarming aan… miss was het een hint.
Ohh dat is minder haha