Ja het is echt verschrikkelijk je moet alles verantwoorden. Mijn ervaring met gemeentes is ook dat ze altijd wel iets vinden om iemand te pakken.
Ik slaap altijd met nat haar, gewoon in een knot draaien bovenop je hoofd. Is niet kut
Hadden ze hier maar volwassen versies van.
âHoe overleef ik sollicitatie afwijzingenâ
" Hoe overleef ik geen huis kunnen kopen"
" Hoe overleef ik kinderen die bij de supermarkt om voetbal plaatjes vragen"
Ik ben nu dit hele stuk aan het lezen maar ik verbaas me tot nu toe vooral ook op het telkens terug komende âik heb haar wel eens in bad gedaan en zij heeft mij al eens in bad gedaanâ het is daar schijnbaar heel normaal om jezelf regelmatig zo lam lazarus te zuipen en jezelf compleet onder te barfen. Wtf.
Als mijn vriend zichzelf zou onderkotsen is er echt no way in hell dat ik hem ga proberen uit te kleden en onder de douche zet, laat staan dat ik dat van mijn vriendinnen zou verwachten hij mag dan lekker op de bank slapen in zân gore kleren en zelf de volgende dag daarin wakker worden en maar zien hoe hij onder de douche komt. Gatverdamme zeg.
Ik zou hem naar de tuin lokken en hem daar laten slapen. Joe joe.
Ja eens met @MakeFezHappen, ik vind dat hij zijn vriendin en haar vriendinnen dankbaar mag zijn dat ze hem (voor de zoveelste keer nota bene) hebben geholpen terwijl die zichzelf helemaal onder heeft gekotst.
En ik kan me heel goed voorstellen dat je naakt heel kwetsbaar bent hoor en dat je dat misschien liever anders gezien had maar daar zou ik vooral goed over na denken als je de volgende keer je zoveelste drankje achterover gooit.
Nog beter inderdaad, weg met die stinkmeuk
Wattttt er is een ROSA IN NEW YORK boek? Ik wil dit lezen?
Ik vind het overigens ook bijzonder dat hij nog durft te zeggen dat zij maar zijn boxer en t-shirt moest wassen.
Gozer, ik had die kots-bokser in je gezicht gesmeten.
Ja eens. Ik denk dat gewoon een goed gesprek met je vriendin (en zij met jouâŠ(maar goed ik ben heel erg anti mensen die zich zo extreem ver laten gaan met zuipen)) de enige juiste oplossing is. Ik vind het hele âverbreken van je relatieâ om deze reden ook een beetje heftig.
ABBA is de perfecte soundtrack voor elk moment van mijn leven
Daar heb je wel een punt, ze liggen niet lekker op één lijn nee. En als je informatie achter de rug om van de ander nodig hebt zit het eigenlijk al niet goed.
Maar dit is toch een vrij toxische gedachten? Waarom zouden we dit niet erkennen? Alleen maar omdat hij een man is, is er geen plaats voor zijn gevoelens? Ookal was hij helemaal lam, nee betekend nee.
Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriend zou hebben zouden mijn vriendinnen best mogen helpen met hem naar de badkamer slepen. Maar daarna zou ik tegen ze zeggen dat ze buiten de badkamer moeten wachten tot ik hem gewassen heb. Ik zie niet in waarom dit een klus voor 3/4 man is en ik denk niet dat ik ze een plezier doe om ze te laten helpen.
Andersom zou ik dat ook nog wel van mijn vriend accepteren, maar ik zou het niet ok vinden als zijn vrienden ook mijn kleren uittrekken en me gaan wassen
Maar zou dat betekenen dat hij in zijn onder gekotste kleding dan ergens gaat liggen? Want sorry, maar dan mag hij in de douche gaan slapen. Ik snap ook niet waarom haar vriendinnen moesten helpen, maar waren ze ook dronken? Want dan kan ik me voorstellen dat je daar minder over nadenkt.
En als het dus idd al eerder is gebeurd dan handelen ze misschien ook hetzelfde?
Aah dank je!
Gefeliciteerd!