Wat je even kwijt wil #35

Kut m’n hooikoorts is losgebarsten en ben bang dat ik nu nooit meer naar buiten mag :sob: Wilde eigenlijk nog ff chipjes kopen vanavond maar dan word ik vast als paria behandeld als ik per ongeluk 1 keer nies.

Jaa jij bent onze back up voor t geval de politie binnenkomt.

2 likes

Ja! Ik twijfel nog maar lijkt me wel leuk haha

Ik ben benieuwd hoe de inhoud van zijn koelkast eruit ziet dan. Wellicht een ideetje voor een nieuw topic? ‘‘hetshowjekoelkast-topic’’ :star_struck: :joy:

haha nee geintje hoor

1 like

Echt wat een moment om hierover te beginnen. In deze fucking tijden. En net nadat ik het nieuws had aangekondigd. Wtf man. Ik was zo goedgezind en nu is mijn humeur helemaal omgeslagen. Fucking idioot.

uberraschung

3 likes

Ik ging jackboxen met vrienden, maar ik had niet gezien dat mijn naam per ongeluk nog op Insouciance stond. Even huilen.

2 likes

Oh wow goedemorgen, dat topic heb ik echt helemaal gemist! :open_mouth: :star_struck: Wist helemaal niet dat dat er was

Thanksss

1 like

Ik ben emo bij DWDD over Nouri :sleepy:

1 like

Ik snap het niet? What happened?

1 like

Mijn schoonmoeder is de laatste tijd helemaal aan het naaien geslagen voor mijn aanstaande baby. Super lief, en ben oprecht blij met het boxkleed, slabben en de kussenhoes die ze heeft gemaakt, maar de laatste weken maakt ze echt de meest vreselijke dingen van restjes van oude gordijnen enzo. Echt zo van die typische jaren ‘90 stoffen. Het is zo lief bedoeld en ik voel me zo schuldig dat ik het diep van binnen zo afschuwelijk lelijk vind. Ze zet het ook allemaal op Facebook waar iedereen reageert dat het “prachtig” is en dat de kleine er “zeker van gaat genieten” dus ik voel me nu nog extra ondankbaar.
Zal je net zien dat die lelijke lapjes beer zijn favoriet gaat worden haha

14 likes

Ik ook. Ogen uit mn kop janken

1 like

Ja de mensen die spreken, zijn vader, broers, bergwijn, vd beek en frenkie de jong zitten ook allemaal met natte ogen. Vind t echt een mooie aflevering

1 like

Ik heb net met mijn oma gebeld. Vond ze leuk :blush::+1:

8 likes

Echt zo lekker rustgevend die muziek van Lindsey Stirling :takingbow:

2 likes

Ik heb 1 fles wijn op en we hadden onze eerste e-apero.

1 like

Mijn opa belt net op dat hij wil dat ik mijn nieuwe auto ga terugbrengen naar de garage omdat hij wat kwaaltjes heeft, maar ik durf dat echt niet :grimacing::grimacing::grimacing: die mensen waren al echt stug

Vet toevallig, ik luister net Lindsey Lohan.

Echt een bop, Rumors.

6 likes

Even opgezocht wat dat ook alweer voor nr was, maar mijn voorkeur gaat toch naar Stirling

Wow dat nummer is trouwens uit 2004, goeie ouwe tijd

1 like

Wow, dit nummer heb ik ook al jaren niet meer aan gedacht.
Even weer opzetten, hoor.

1 like