Ja bizar he. Ik zou me kapot schamen ipv dit trots te laten zien. Maar volgens mij is afhalen in Amerika veel nomaler ofzo…
Mega belachelijk dit!!! Maar wil best met jou naar de kerk
Hoop dat ze een beetje toffe muziek draaien.
@Briseis @FrozenFlame Ohhh joh. Ik dacht dat dit de klassieke “jantje’s vader heeft drie zoons: kwik, kwek en…” was. Vroeg me al af waarom zoveel mensen hem fout hadden.
Yep… ik word er ook bloedchagrijnig van.
Het antwoord is trouwens ‘Wat’ . Voor iedereen die zich toch ergens genoodzaakt voelt om te reageren… Dan ben je iig vrij om het NIET TE HOEVEN DOORSTUREN!
Ik kon gewoon mijn naam aanpassen bij mijn profiel
Gefeliciteerd en gefeliciteerd!! Dubbelop vandaag.
Ga je me dan leren dansen?
Soieso!
Mag ik preken?
Kut m’n hooikoorts is losgebarsten en ben bang dat ik nu nooit meer naar buiten mag Wilde eigenlijk nog ff chipjes kopen vanavond maar dan word ik vast als paria behandeld als ik per ongeluk 1 keer nies.
Jaa jij bent onze back up voor t geval de politie binnenkomt.
Ja! Ik twijfel nog maar lijkt me wel leuk haha
Ik ben benieuwd hoe de inhoud van zijn koelkast eruit ziet dan. Wellicht een ideetje voor een nieuw topic? ‘‘hetshowjekoelkast-topic’’
haha nee geintje hoor
Echt wat een moment om hierover te beginnen. In deze fucking tijden. En net nadat ik het nieuws had aangekondigd. Wtf man. Ik was zo goedgezind en nu is mijn humeur helemaal omgeslagen. Fucking idioot.
uberraschung
Ik ging jackboxen met vrienden, maar ik had niet gezien dat mijn naam per ongeluk nog op Insouciance stond. Even huilen.
Oh wow goedemorgen, dat topic heb ik echt helemaal gemist!
Wist helemaal niet dat dat er was
Thanksss
Ik ben emo bij DWDD over Nouri