Wat je even kwijt wil #35

Ik word al sinds 5 dagen om 4 uur moe terwijl ik gewoon 8 uur slaap(gisteren zelfs 9) per nacht slaap?? Normaal doe ik super veel op een avond, maar nu heb ik niet eens energie om een boek te lezen.

Ik wil vanavond om 9 uur naar bed, maar ik kan me niet voorstellen dat het het oplost.

Ja is goed :slight_smile:

kun je op zoom iedere keer een nieuwe naam kiezen? Of kies je een x je gebruikersnaam en zit je er dan aan vast?

Ik heb bij mijn pa/zijn vriendin in de tuin gezeten en wat was dat lekker :sunny::sunny::heart: Grote goede tuin om afstand te kunnen houden tijdens het praten en later kon ik windstil in een hoekje zitten terwijl zij hun ding gingen doen. Primaaa

1 like

Zo’n stom raadsel dat je dan ‘moet’ delen als je de oplossing fout hebt.

De zoon heet Iemand. ‘Iemands moeder
’

Wat. Dat is de naam van de 4e zoon :grimacing: Achter die zin staat namelijk geen vraagteken, maar een punt.

12 likes

Mijn moeder stuurde via whatsapp een filmpje van een moeder die haar dochtertje vertelt dat KFC en macDonalds enzo allemaal dicht zijn en de deliveries ook en dat ze nu moet eten wat haar moeder kookt en mijn vader en zusje en ik gaan zo slecht op dat filmpje. Echt alles kut, dat zo’n moeder dat filmt, dat iemand nooit zelf kookt, dat kind dat een manipulatieve fake cry doet. Zit me helemaal druk te maken om zoiets stoms.

1 like

Ik ben gestoken door een mug??? :expressionless:

Kerkdiensten tot 30 personen zijn toegestaan
 Wie gaat er mee naar de kerk.

9 likes

Ja bizar he. Ik zou me kapot schamen ipv dit trots te laten zien. Maar volgens mij is afhalen in Amerika veel nomaler ofzo

1 like

Mega belachelijk dit!!! Maar wil best met jou naar de kerk

2 likes

Hoop dat ze een beetje toffe muziek draaien.

1 like

@Briseis @FrozenFlame Ohhh joh. Ik dacht dat dit de klassieke “jantje’s vader heeft drie zoons: kwik, kwek en
” was. Vroeg me al af waarom zoveel mensen hem fout hadden.

1 like

Ben zo benieuwd hoe het met @MrsCarr is, hoop dat alles goed gaat

3 likes

Yep
 ik word er ook bloedchagrijnig van.

Het antwoord is trouwens ‘Wat’ . Voor iedereen die zich toch ergens genoodzaakt voelt om te reageren
 Dan ben je iig vrij om het NIET TE HOEVEN DOORSTUREN!

14 likes

Ik kon gewoon mijn naam aanpassen bij mijn profiel

1 like

Gefeliciteerd en gefeliciteerd!! Dubbelop vandaag.

1 like

Ga je me dan leren dansen? :eyes:

Soieso!

Mag ik preken?

6 likes