Ares was zo’n serie die ik helemaal heb afgekeken en naderhand op de bank zat met één groot vraagteken boven mijn hoofd.
Thuiswerken is hier random vlechten maken in het haar, de helpdesk van een uitgeverij bellen voor studenten, opdrachten nakijken, een kat aaien en dansen op liedjes van The Cardigans.
Ik hou echt van van die Nederlandse films en series en ook als ze een beetje kunst achtig zijn. Maar Ares… nee gewoon nee
Welke goede doelen? Mijn inkomen is juist wat gestegen en ik geef eigenlijk helemaal niets aan goede doelen, misschien kunnen we switchen.
als nieuwe forummer vraag ik me af wat Kumbaya betekent
ik heb net mn nagels gelakt en de wereld ziet er gelijk 1000 keer zonniger uit
10/10 would recommend
Ik geef amnesty 3 euro en zij bellen idd zo vaak. Schooiers. Heb zin om er nu 1 euro van te maken
Door jullie heb ik nu de hele tijd kumaabaaaaaaauyaaaaaa my lord kumbaaayaaaaaaaa in mijn hoofd.
Doe mij dan deze jesus nikes met holy water cadeau
Door dat drankjes topic moet ik opeens denken aan spoetnik, dat dronk ik vroeger wel eens bij opa en oma. 7up, koffiemelk en vanillesuiker, ik mag dit echt niet van mezelf maar ik heb daar zoveel zin in opeens
Ik heb echt een zieke broodjes warme beenham verslaving ineens (en binnenkort kan ik het gewoon komende jaar niet meer zien en eten denk ik).
Moeders die het presteren om én zichzelf te verzorgen en voeden, hun kinderen te verzorgen en voeden, het huis aan kant te hebben, de was onder controle te hebben, genoeg te slapen, me-time te hebben, te werken, sociale contacten te onderhouden en een leuke relatie te houden… idk joh ik vind het echt hogere wiskunde.
Jeetje, de fase dat iedereen vrede heeft met thuiszitten en dan maar z’n huis gaat opleuken is aangebroken geloof ik. Werd wakker met 4 Etsy bestellingen en een custom request!
Mama kan weer boodschappen doen deze week.
Met mij gaat het inmiddels wel goed… Met hem ook wel redelijk en ik ga vrijdag naar hem toe dus dat geeft mij ook wel weer rust.
Plantenhangers vooral! Ik zag al dat iedereen plantjes aan het kopen was dus dit is een logisch gevolg maar zo fucking welkom nu. ZZP life is huilen op het moment.
Ik ging gisteren skeeleren en had runkeeper geïnstalleerd. Ik wilde 10 km maar het schoot maar niet op en ik dacht echt wtf hoe ben ik zo langzaam joh. Kwam ik thuis bleek dat runkeeper op mijl stond i.p.v. km
Ik PB je even want heb al te vaak reclame gemaakt hier!
Ik ben net door mijn rug gegaan toen ik opstond van de bank, wat een prestatie
Meh, 24 graden met een zolderkamer… geen zin in en ik heb het heel erg druk met school dus moet ook nog eens binnen blijven