Wat je even kwijt wil #35

Ik zit me hardop af te vragen onder welke steen deze mensen leven.

1 like

Wel een lekkere?

1 like

UPDATE:

Ik heb de maatregelen van de Rijksoverheid even naar ze gestuurd en uitgelegd dat er geen reizigers van buiten de EU worden binnengelaten.
Antwoord: “Oh that’s too bad”

:exploding_head:

18 likes

Maar heb je ze de vorige keer geen bericht gestuurd over de zooi die ze achter hadden gelaten? Of een slechte recensie gegeven?

Hahahah waarom dan specifiek jacques vriens

4 likes

Haha zou echt terug mailen met:“Jammer joh”

1 like

Nee het is hosting bedrijf policy om altijd vriendelijke reviews te schrijven, tenzij ze echt iets keihard slopen of overlast veroorzaken waar popo aan te pas komt.
En dat werkt 2 kanten op, zij hadden ook 5 sterren review gegeven en stuurden daarna privé een bericht dat het doucheputje verstopt zat.

Mijn voetenwerk kan dat niet aan. Ik kan echt niet dansen ook

1 like

Nouja in deze barre tijden zullen we er samen iets van moeten maken

8 likes

Die laatste zin is wel heel erg kut, gezien de vele berichten die vaak voorbij komen over eenzaamheid.

26 likes

Hahaha

1 like

Mijn sociaal leven bestaat uit vegeteren op de bank en schreeuwen naar de duiven die een nest willen bouwen op mijn balkon.

28 likes

Ik vind dat toch ook wel bijzonder dat het (“het is maar een forum hoor”) gezegd wordt door mensen die hier jaren hangen, een actieve rol hebben, veel meeposten of lezen en hier ook vriendschappen hebben gemaakt.
Hoe zo zou je dan wat hier op het forum wordt gezegd niet doortrekken naar het echte leven? Lullige of gewoon passief agressieve dingen moet men zich niet aantrekken en serieus nemen, maar de rest wel?

17 likes

Jawel :tipping_hand_woman:

1 like

Ik twijfel om naar de appie te fietsen voor de beroemde carrotcake met mierzoete glazuur.

Het is vooral zo dat Rutte zei dat we niet onnodig naar buiten moeten. Anders had ik nu mijn cakes
 :cry:

En ik had al cheesecake vandaag, maar ik loop het deels ook steeds weer af en moet me toch een beetje zien te vermaken.

9 likes

God in onze familie-app komt de ene na de andere som voorbij. Zo kut zijn deze.

2 likes

Carrotcake is niet overbodig

3 likes

Nou soms denk ik wel dat je hier de lolbroek uithangt en je het leuk vindt dat anderen dat leuk vinden en je dus in die mate je wel aantrekt wat mensen van je vinden.

6 likes

Die fout heb ik ook gemaakt :sweat_smile: Zit flink wat meer caffeine in dan normale koffiepoeder dus had zelf veeeeeel caffeine binnengekregen ( drink normaal geen koffie). Was wel echt lekker.

2 likes

Ik heb vandaag in de AH wat in mijn kar gegooid maar niet gescand en ook niet meegenomen. Nu heb ik het wel gestolen maar het ligt nog in het karretje :frowning:

11 likes