Wat je even kwijt wil #35

Ja dat doen ze echt allemaal en dat valt me zo enorm vies tegen. Die schattige welpjes zijn echt middelen om ze uit te buiten

noooooo!!! had je al geld overgemaakt of dergelijks? :pensive:

Ik kan misschien een appartment gaan huren maar eerst moet ik een aantal formulieren van werk en de gemeente inleveren maar ze zijn allemaal zo sloom :sob: snap het wel ivm corona enzo maar ik wil gewoon snel duidelijkheid!

maranta leuconeura
En @August

2 likes

Nee, gelukkig niet! Ik zou hem eigenlijk ophalen zodat ik hem eerst kon testen, doe ik altijd als het om een groter bedrag gaat.

1 like

Ze is anesthesioloog dacht ik dat ze zei.

Het was sarcastisch

1 like

Oh okee

Er liepen net gewoon kinderen in korte broekjes,hemdjes en slippers aan buiten.Doe rustaaag.Het is nog geen 20 graden mensen.

Is sarcastisch de juiste omschrijving? (Omdat het al bekend was wat voor werk @Slaapmuts doet is het eerder retorisch toch)

3 likes

Ja die.

In dit geval vind ik retorisch en sarcastisch wel een flink verschil in een reactie op iemand’s bericht.

Wat doet ze fout joh?

21 likes

Ik geniet echt van de No bs attitude en/of onvriendelijkheid op antwoorden op het forum sinds een paar dagen

(Dit is niet sarcastisch noch retorisch)

22 likes

Vind jij jezelf aardig?
Vroeg me gewoon af hoe jij die opmerking op raspberrynogiets bedoelde. Soms doe je je vragen neutraal voorkomen terwijl er iets bitcherigs achter zit, kun je dan ook gewoon voor uit komen ipv vragen met allerlei lagen te stellen.
Edit: en ook super irritant : als iemand jou “terechtwijst” na een lullige opmerking of iets dat niet klopt, geef je in 9/10 gevallen nooit meer thuis.

31 likes

Jaaa ik volg ze ook (niet constant maar de afgelopen jaren duik ik er af en toe weer in). Hun huis staat ook op airbnb! :joy: en dan staat er echt zo bij; er zit geen keuken in het huis want wij eten niet/nauwelijks.

Hahaha stel je voor dat je daar als onschuldige frans stelletje een leuk weekendje plant, kom je hongerig tussen de gekkies te zitten

1 like

Me 2 ben blij dat die kumbaya een beetje voorbij is. #sorrynevernooitsorry

7 likes

Ja reserveer dat maar voor het zwangerschap en Kinderen subforum

Hier graag gezeik en ruzie groetjes

7 likes

Oh wat een opluchting haha. zou het zo rot vinden als het al betaald was!
Nu weer verder zoeken?

Hahaha je eigen antwoorden dus basically :ok_hand:t2: I’m here for it

6 likes