Wat je even kwijt wil #35

ik heb net zo’n hysterische huilbui gehad met snot en alles en nu kan ik niet slapen terwijl ik normaal altijd kan slapen nadat ik gehuild heb. hoop zo dat morgen een betere dag wordt

3 likes

Had zelfbruiner opgehad, maar was een beetje oranje uitgevallen. Dus ik heb flink staan boenen met een washandje, waardoor ik rode vlekken en bultjes kreeg. Zegt m’n jonge nichtje tijdens het videobellen:“zeg heb jij waterpokken” :+1:t3:

10 likes

Wie ben ik? 6.41 en ik ga een home workout doen en baal ervan dat de gym dicht is. Als iemand mij een jaar geleden verteld had dat ik vier keer per week krachttraining zou doen had ik diegeneuitgelachen, en al helemaal als diegene had gezegd dat ik dit s ochtends voor werk zou doen

8 likes

Hahah ik kon dit ook eeecht niet inderdaad. Ben begonnen met oefenen op m’n knieën en dan kan ik er 10, maar gewoon zoals het hoort nog steeds maar 1 met moeite haha

1 like

Vandaag ben ik jarig. En gisteren is mijn man geopereerd: die slikt nu morfine-like pillen en is dus een beetje wappie. Natuurlijk is hij de enige die ik zie vandaag… Ik heb maar besloten deze middag een paar uur verlof op te nemen en een pity-taart voor mezelf te maken. Een voordeel van quarantaine is dat de hele taart voor mij is!

53 likes

Fijne verjaardag en geniet van je taart! :cupcake: (maak m niet op het gootsteendoekje)

Gefeliciteerd :heart:

1 like

Hahaha :sob:

Ondanks alles van harte gefeliciteerd en geniet van je taart!

1 like

Gefeliciteerd! En een taart lijkt me een goede manier op het toch te vieren.

1 like

Gefeliciteerd! En alvast eet smakelijk

1 like

:cheer: :tada:

1 like

Hahaha mijn vriend zegt altijd bij alles dat het er echt niet was.
Laatst moest die vega hamplakjes halen. Hij me bellen want kon het niet vinden
Ik: sta je nu voor de koeling bij het broodbeleg?
Vriend : jaaa
Ik: dus je ziet nu salami plakken, ham plakken en de kaas enzo?
Vriend : ja en de vega snitchzels en de vega burgers zie ik allemaal
(op dit moment realiseer ik me dat die verkeerd staat)
Ik: oké dan loop je nu naar rechts, schuif 2 schappen op.
Vriend: ja tot de hummus
Ik: neee terug!

Nou en zo lukt het uiteindelijk om mijn boodschappen te krijgen.
(en hij stond er vrijdag op dat hij weekboodschappen mocht doen in z’n uppie. Nou dat idee heb ik gelukkig uit z’n hoofd kunnen praten)

27 likes

Ja ik heb dit precies hetzelfde. Voordeel van mijn kant is dan wel dat ik in het weekend ook een keer kan uitslapen ipv om 7 uur al klaarwakker ben.

Van harte! :two_hearts::balloon::tada:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mijn vriend kwam ook thuis zonder een aantal producten omdat hij beweerde dat het er niet was… In eerste instantie geloofde ik dat vanwege hamsteren maar nu ga ik toch twijfelen :sweat_smile:

1 like

Oh dat doet echt pijn ja. Mijn conch is ook dichtgegroeid. Was er ook zat van dat ik niet meer op die kant met mn oor kon slapen dus toen maar de piercing eruit gedaan.

Ik zocht een lied en ik had alleen de melodie ervan onthouden, waardoor ik lange tijd niet kon achterhalen van wie het was. En opeens wist ik een stukje van de tekst weer en nu luister in dat nummer eindeloos op repeat :slight_smile:

3 likes

Kan wel heel lekker zijn, maar dan zonder pindakaas en spinazie en met cacao :heart_eyes: