Wat je even kwijt wil #35

Mijn broer zat twee weken vast in Berlijn door alle afgelaste vluchten en treinen. Gisteren had hij eindelijk een trein te pakken en kon terug naar België maar hij stuurt later dat er geen aansluitingen meer zijn van Brussel naar huis en of ik hem kon komen halen.

Ik neem de auto en rij naar Brussel en zie overal controles, op de terugweg word ik natuurlijk tegen gehouden:

Agent: Ja juffrouw we controleren de coronamaatregelen, waarom bent u in de auto?
Ik: Om mijn broer op te halen in Brussel aangezien er geen treinen meer zijn. Het was dit of hem in het station laten slapen want hij komt van Berlijn.
Agent: :grimacing: :grimacing: en kijkt naar zijn baas: “ze komen van Berlijn”
Ik: nee hij komt van Berlijn, ik zit al 15 dagen in social confinement
Baas: “Ja laat ze door eh, ze konden niet anders”
Agent: oké, rij door maar direct naar huis eh :joy: :joy:

18 likes

Auwieeee piercings doen zo’n pijn eigenlijk he, waarom doen we het onszelf aan

(Tegelijkertijd wacht ik lijdzaam af tot m’n daith en rook eindelijk geheeld zijn zodat ik weer een nieuwe kan nemen lalala)

1 like

Volgens mij verschilt dat per film, dus misschien omdat hij net uit is? Ik heb een tijd geleden Joker voor € 6 gekeken.
Sowieso veel te duur hoor € 18.
Edit: oh sorry ik dacht te lezen dat je zei dat het duurder was geworden, maar je zei duurder dan in de bios. Ja niet normaal wat een verschil, en je krijgt er natuurlijk ook minder voor dan dat je in een grote zaal met groot scherm zit.

2 likes

Same here ben al twee dagen niet wakker te krijgen. Gelukkig werk ik thuis dus hoef ik ook niet te doen alsof :sweat_smile:

1 like

Lief dat je het vraagt. Ik voel me nog steeds redelijk ellendig en ik moet straks nog digitaal lesgeven. Hopelijk hebben de meeste studenten de voorkeur aan gewoon zelfstandig werken en laten ze mij met rust. :sweat_smile:

1 like

Haha daar zat ik ook aan te denken! Mss dat maar doen :’)

1 like

Vragen of iedereen micro op mute zet. Sowieso waarom zetten mensen hun micro niet op mute, ik moet je niet horen ademen, slurpen of slikken maar gewoon praten.

7 likes

Ik word zo GEK van mezelf en het idee dat ik in deze quarantaine tijd PRODUCTIEF moet zijn, ACTIEF moet zijn, met nieuwe ideeën moet komen, creatief moet zijn, meer moet lezen.

8 likes

3 weken thuiswerken en het gaat echt niet goed meer hoor. Als ik 1,5 uur achter elkaar werk heb ik al het gevoel er een dag op te hebben zitten. En mijn lijf doet pijn aan alle kanten.

2 likes

Ik begin dit langzaam los te laten! In onze maatschappij is zo veel ingericht om altijd maar te gaan, gaan, gaan. Nu is het net de tijd om gewoon niets te doen (en nog voel ik me daar raar&schuldig over).

1 like

Ik heb zo’n code gekregen om een film thuis te kijken maar ga dat toch niet doen, dus die mag je wel! Is echt een goede film, ik gun m je haha.

2 likes

Ik frusteer me vandaag echt de tering. Ik vind het heel irritant dat ik nauwelijks iets gedaan krijg en het gevoel heb in brand te staan. Veel te vermoeiend dit.

6 likes

Gefeliciteerd, ik hoop dat de taart goed lukt! Ik ben vandaag ook jarig en heb gisteravond maar een pity-taart voor mezelf gemaakt dus daar ga ik zo een stukje van proberen. Normaal vier ik mijn verjaardag niet echt, maar nu ben ik 30 geworden en omdat iedereen me feliciteert en zegt van oh 30 wat speciaal en ja gekke verjaardag he, hopelijk kan je het later nog vieren enz. Voelt het juist een beetje als een rottige dag zo… Mijn vriend woont in het buitenland dus we kunnen elkaar waarschijnlijk ook de komende maanden niet zien. Toch een rare, beetje stomme dag zo… Maar goed, wel weer dankbaar dat ik er weer een jaar mocht zijn en ik ben enorm blij het met het leven dat ik heb.

5 likes

Ik heb over twee weken vakantie en ik ben er volgens mij nog nooit zo aan toe geweest. Even niet meer aan werk denken, maar gewoon lekker bezig gaan met m’n huis en met klussen.

2 likes

Gefeliciteerd :partying_face: en jij ook @Applepie

2 likes

Wat een top idee :joy:

Jij ook gefeliciteerd! Ik vier mijn verjaardag normaal ook niet uitbundig maar iedereen benadrukt ‘dat het zo’n vreemde dag voor mij moet zijn’, waardoor ik me vreemd voel? En mijn moeder vertelde me net dat ze zich verdrietig voelt omdat we niet kunnen knuffelen vandaag en elkaar al 3 weken niet gezien hebben. Maar ik ben ook dankbaar dat ik gezond ben en al zoveel jaar zonder grote problemen rondbanjer <3

2 likes

Ik ben zo geirriteerd op werk, het wordt echt met de minuut erger. Nu zie ik weer dat een collega een project gaat doen waarvan ik had gezegd dat ik het wilde doen? Hoezo wordt daar dan niet over overlegd? Het voelt echt alsof iedereen gek geworden is (of… ik ben gek geworden…)

Jongens, nostalgie dit. Dieptepunt ook.
Wie herkent deze site (en speelde vroeger ook altijd goudzoeker)?

44 likes

Jaaa stiekem dit tijdens informatica spelen :sweat_smile:

1 like