He jammer! Het was een iconische zin die ik uitsprak met mijn verleidelijke zachte limburgse accent
Ik vind het veel te grappig als 1 van de 2 een weltrustenkus wil geven en dan in het pikkedonker. Je moet je ogen dichthouden, je mag elkaar niet aanraken en dan moet 1 vd 2 proberen direct een kus op de mond te geven en de ander moet stil blijven liggen. Dan krijg je dus vaak een kus op je oogbal, midden op je neus etc. Nu is mn halve gezicht nat.
En pff hoop dat ik morgen een productievere dag heb. Kon me echt nĆ©rgens toe zetten zeg. @Stateofmind ik had vandaag precies hetzelfde. Werd de hele tijd gebeld waar wat lag en kreeg tig fotoās gestuurd of hij het goede had gepakt.
Update: week ƩƩn met succes volbracht
Afgelopen weekend nieuwe lijstjes gemaakt dus hopelijk gaat deze week ook goed.
Nee Limburgs!
Ik leef een positief leven dus lastig om mij boos te krijgen atm ben helemaal blessed
Het voelt alsof ik ongesteld gaan worden maar ik heb gewoon netjes de pil geslikt dus weg met die buikpijnš”.
Ik kwam er achter dat ik geen push up kan doen en ik vind het buitensporig irritant, dus heb me nu voorgenomen om elke dag te oefenen totdat het lukt. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. Ik had ook een keer project onderarmstand maar dat is nooit gelukt. Misschien moet ik dat ook weer oppakken
Lol las 2 minuten geleden alleen maar ergernissen van je.
Kwam ook nu naar dit topic om te zeuren eigenlijk
Sorry ik moet het ook echt kwijt. Mn conch piercing was eruit gegaan net en was al half dicht gegroeid dus heb m met dat botte ringetje door moeten duwen. Bloed echt heel erg en viel bijna flauw van de pijn
Bizar hoe snel kraakbeen dicht groeit he
#blessed
Leuk ik ben ook al een tijdje aan het oefenen! Ik kan er eindelijk 1 haha, voelt zo lame om daar helemaal trots op te zijn. Ik ben echt zo belachelijk slap en dat irriteert me echt. Zet hem op!
Ik wil de quiz ook wel!
Ik bel elke avond 4 uur met een vriendin ongeveer en als ze ophangt ben ik altijd even verdrietig
Echt thanks dat je dit post, was het opstekertje van mijn dag zo ongeveer Mooi om te zien ook dat Brian nog kan zingen (tijd geleden stond er een docu over de Backstreet Boys op Netflix waar hij vertelde dat hij iets aan zān stembanden had wat steeds erger werd en hij uiteindelijk niet meer zou kunnen zingen meen ik me te herinneren?)
Ah fijn! Ja meestal worden gevonden spullen wel afgegeven maar altijd fijn als de conducteur het voor kan zijn natuurlijk!
Ah vet goed! Mag je zeker trots op zijn Bizar he hoe moeilijk dat blijkbaar is
Ik was vorig jaar bij hun concert en was echt verbaasd over Brian zijn stem, had na die doch idd ook verwacht dat hij zou playbacken oid. Denk wel dat Nick in deze video playbackte want zo goed klonk ie tijdens het concert niet