Wat je even kwijt wil #35

Ohh goeie ik ga zo als pauze even goudzoeker spelen!!

1 like

Heftig, bubble trouble stond vroeger altijd bij populair en op z’n minst in de categorielijst maar nu moet je het zelf in de zoekbalk typen voor je het vindt. O man wat heb ik daar veel tijd Ć©n frustratie aan besteed :smiley:

7 likes

Ik heb dat spel toevallig gister op mn mobiel gedownload bahah

1 like

hier een update van al het pracht en praal

48 likes

Ja inderdaad, juist omdat iedereen steeds benadrukt dat het zo’n rare dag is zo en zo jammer en alles voel ik me een beetje meh haha Ik wilde eerst gewoon gaan werken vandaag voor afleiding, maar ik heb net besloten dat ik een mental health day neem want ik ben toch al niet helemaal fit en ik heb echt 0 motivatie. Dus ik ga het hoognodige doen en haal de rest later deze week wel weer in, nu lekker uitrusten en een beetje taart eten en thee drinken.

55 likes

Ohhh een babyduif! Wij hadden vorige lente ook een duivennest in de boom en mijn vader waarschuwde dat duiven hele slechte nestjes maken. En een dag later zag ik die dikke duif door haar nest vallen :sweat_smile: Gelukkig zaten er nog geen eitjes in, maar sindsdien hoop ik dat ze terugkomt naar die boom!

1 like

Gelukkige verjaardag @Applepie @ScrantonStrangler !

2 likes

@Bird M’n zusje vond het cadeautje lief maar ze begon meteen dat ze het veel te duur vond (terwijl ze eerst nog dacht dat het de helft goedkoper was :sweat_smile:) en nu twijfelt ze of het wel wil houden. Of het het waard is qua hoe vaak ze het gaat gebruiken.
En nu voel ik me een beetje stom. Misschien volgende keer toch maar iets cadeau doen dat voor ons een normaler bedrag is :’)

Aahhh! Deze zitten in mijn oude speelhuisje wat omgebouwd is tot duiventil dus het nestje kan niet vallen gelukkig!

1 like

wowww die taart ziet er echt top uit! Gefeliciteerd!! en hopelijk kun je een beetje genieten van je mental health day

1 like

Lief, dank je!

1 like

Ahh jammer! Misschien moet ze het nog even laten bezinken? Hoop dat ze het toch kan waarderen en er veel gebruik van gaat maken! :slight_smile:

1 like

Ik had nog een klein beetje hoop dat het coronalied een enorm misplaatste 1 april grap was. Maar helaas. Het is echt. En verschrikkelijk.

6 likes

Gefeliciteerd @ScrantonStrangler en @Applepie!

2 likes

Hahahaha ik was van plan om om half 9 te starten met mijn huiswerk, blijkt dat ik door al mijn wekkers heen ben geslapen en pas 11 uur wakker werd. Wat ben ik toch een goede student……

@Applepie @ScrantonStrangler Gefeliciteerddd

3 likes

Hahahaha

16 likes

Nou deze is 1000x beter.

1 like

Ik kan die andere niet vinden :sob: wil bners haten.
Heb al wel de lyrics gelezen…

Au ik heb mijn arm verrekt :weary:

2 likes