Wat je even kwijt wil #35

Ik heb al sinds ik wakker ben een trillend spiertje in m’n bovenlip :angry:

Ik ben de keuken aan het schoonmaken en dit is de eerste keer dat dit echt goed gebeurt sinds dat wij hier wonen (wat inmiddels al 3 jaar is haha). Maar mijn god, overal is het zo vies!! We wonen ook in een oud en slecht onderhouden huis, maar heeft iemand nog wat tips hoe je dit aanpakt haha? Op elke voeg/hoek/muur zit vuil wat slecht weggaat.

3 likes

Eetbaar wel, maar echt lekker niet. Het is een soort smaakloze cake geworden.

Brood

Maar goed dit waren ook iets te veel experimenten in één keer: zuurdesemstarter, geen gist, én een broodbakmachine die faalde.

1 like

Ik ben nu bij 17, maar ik kan me herinneren dat ergens rond level 50 ook echt zieke obstakels worden toegevoegd en dan krijg je niet alleen balletjes maar ook driehoekjes en vierkantjes en zo.
Uitspelen is wel echt een lifegoal

2 likes

Nee. Gewoon nee. Ik kom er bijna niet doorheen joh wat ís dit.

Ze doen voor ons wat we nodig hebben! En hoeven niet eens iets terug voor deze wereldse gift.

1 like

Ik verwacht tussen 12:10 en 14:10 een pakketje.
Ik moet om 13:00 een cliënt bellen. Hoeveel zal ik erop wedden dat precies als ik aan de telefoon hang, er door de postbezorger aangebeld gaat worden ;’’)

1 like

Wanneer je je zo erg verveeld dat je maar naar vlogs van Gerard Joling gaat zitten kijken.

7 likes

Volgens mij was er hier of in een van de andere topics iemand die in deze corona tijden bloemen van een kweker had gekocht. Ik ben op zoek naar 50 rode of anders roze rozen. Koop ze liever nu bij een kweker dan bij zo’n cadeautjeswebsite ofzo. Dus mocht iemand een kweker/een site weten let me know :blush:

Ik ben 2.5 week bij mijn ouders geweest en nu ga ik voor onbepaalde tijd terug naar huis ivm werk en mijn plant. Ik ga de ruimte en tuin echt missen :cry:

Ik denk dat bakpoeder én gist ook geen goede combi is, dat zijn wel twee hele andere manieren van rijzen.
Maar hij ziet er wel goed uit. Misschien kun je er nog lekkere wentelteefjes van maken?

2 likes

Mijn god
Is er al een lijstje wie wie is? Ik herken alleen Giel Beelen, Geraldine, die man van de Appie en Rutger Vink :sweat_smile: (uit de eerste 30 sec haha)

1 like

Zo ben ik al jaren op zoek naar een spel wat io altijd online speelde die ik afwisselde met goldminer.
Je had rode en groene munten, waar je er een aantal van moest verzamelen om een level hoger te komen, je moest er steeds meer hebben en de levels gingen steeds sneller. Je begon als putjesschepper, en kwam steeds een stapje hoger in de bedrijfsladder.

Iemand een idee welk spel ik bedoel en waar ik deze kan vinden?

Even een anonieme poll omdat ik hier benieuwd naar ben

• Ik spreek nog met vrienden thuis af/of maak een wandeling
  • Ik spreek met helemaal niemand af

0 stemmers

Ik kijk the big escape en Donnie is echt zo slim. Al ben ik wel echt bevooroordeeld want ben fan van hem maar pff

1 like

Jamin heeft er zelfs gebruik van gemaakt :upside_down_face:

Ik ben dus morgen jarig en vrij. Weet dus echt niet wat ik moet gaan doen :woman_shrugging:t3:

Aw. Ik ben vorige week met veel moeite nu toch afgestudeerd. Krijg ik net via de post bloemen van een vriendin, zo lief!

46 likes

Cake of taart bakken
Thuis uit eten

Ik weet niet in welke regio je woont, maar als je in landelijk gebied woont zijn er best wel wat telers die hun bloemen langs de weg verkopen

1 like