Wat je even kwijt wil #35

En zout doen ze ook! :salt: :salt: :salt:

Edit: oh wacht ik zie dat ze zout (waar het blijkbaar allemaal mee begon) sinds 2017 achter zich hebben gelaten

Slaap zo slecht laatste weken (altijd al maar nu is het nog erger) en vorige weken kon ik wel vooruit maar ik ben nu zoooo slaperig. Mijn bed staart me echt aan.
Moet ook echt onthouden een paar uur voor het naar bed gaan niks te drinken. Nu heb ik vaak uren niks gedronken en drink ik nog 3 glazen water voor het slapen gaan. Geen wonder dat ik er dan nog 4x ofzo uit moet.

Gvd ben al onderweg naar supermarkt nummer 3 voor pleepapier. Echt.

3 likes

Ik spreek nog af met vrienden maar niet thuis.

1 like

Moet ik een pak opsturen

16 likes

Vind een wandeling maken overigens wel iets anders dan thuis afspreken.

1 like

Ik had een schuldeiser aan m’n broek omdat ik blijkbaar een hm rekening uit oktober ofzo niet betaald had. Toen kreeg ik een aanmaning en heb snel alleen het verschuldigde bedrag overgemaakt. Helaas toen een mail met dat ik de aanmaning ook nog moest betalen. Net gedaan, 40 euro down the fucking drain dus heb ‘fu’ na het dossiernummer in de opmerkingen gezet.

11 likes

Ik vind hier wel verschil inzitten eigenlijk. Er is 1 vriendin waar ik wandelingen mee maak, maar ik zie niemand meer thuis, en al helemaal niet meervoud.

2 likes

mocht je geen teler/kweker kunnen vinden kun je ook naar de plaatselijke bloemist bellen en vragen of die hiervoor kunnen zorgen. Dan steun je de lokale middenstand.

1 like

Hahaha heel lief! Maar ik heb net pleepapier gevonden, we kunnen weer storten

4 likes

Fles wijn voor mezelf meegenomen voor de moeite

28 likes

Honden met jasjes aan kunnen mij toch zo emotioneel maken :face_with_monocle:

6 likes

En ga vanavond nacho’s uit de oven maken. Als mexicano niet naar mij toe kan komen, haal ik het zelf maar in huis

6 likes

Ja dit doe ik ook inderdaad, met 1 vriend ga ik wandelen. We gaan allebei apart naar het bos en lopen ook ruim 1,5 meter van elkaar haha. Dus ook niet samen rijden o.i.d. Niet dat ik nog met vrienden thuis zou afspreken nu.

Ik was net de hond aan het uitlaten en toen werd ik gepasseerd door een vrouw die aan het hardlopen was die kennelijk de maatregel 1,5meter heeft begrepen voor 15cm denk ik. Toen ging ze twee meter voor mijn neus uithijgen en wandelde ze rustig door dus toen ging ik heel hard nep hoesten en toen zag ik haar omkijken van omg dus toen heb ik ook nog een paar keer nep geniest en gehoest. Sorry not sorry.

55 likes

Ja ik ben sowieso van plan een shitload een Sushi te bestellen. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

En terecht.

1 like

Saaaame. Aangezien ik dus mn verjaardag niet kan vieren en dus kosten bespaar, is dat mn motto voor alles deze dagen: ach je verjaardag gaat niet door, bestel dit maar.

1 like

Ik at net iets wat ik vijf jaar geleden regelmatig at en ik werd helemaal teruggesleurd naar mijn studententijd. Gek hoe eten dat kan doen.

4 likes

Dan moet je ook flavor of love kijken :smiley:

1 like