Wat je even kwijt wil #35

Omg je kan weerwolven online love it

2 likes

Ben pas 2 dagen ziek maar trek het nu al niet meer :sob:

Ik heb echt te veel eten besteld de afgelopen twee weken :sob:

1 like

Dasty. Koop dat. Gaat je leven veranderen. Alle vet druipt makkelijk af. Te koop bij de wibra

Koop ook gelijk een gasmasker, want de lucht is niet te harden.

3 likes

Ik bedacht me net dat ik wel even naar de supermarkt kan gaan, toen bedacht ik me dat dat niet helemaal kon, maar een rondje kon best. Tot ik weer uit mn droomwereld getrokken werd en me realiseerde dat ik op dit moment echt niet leuk/doelloos een rondje kan lopen door de supermarkt.
En toen wilde ik online taart bestellen maar bijna alles is op dus nu wil ik eerst wachten tot het bijgevuld is :frowning: #zwaarleven #klaagklaag

1 like

Via welke site speel je dit?

Dankjewel, jaa stiefbroer heeft de sleutel is bezig met verven. Had hem al gezegd dat er ā€œiemandā€ boven hem woonde die ik kon :joy: paar dagen later waar ken je haar van? Jaa ik zit toch op een forum daarvan hahah

3 likes

Aah super. Als je er dalijk helemaal zit wil ik best een keertje langskomen als je dat leuk zou lijken?

2 likes

Top, neem ik 0.0% drank mee :joy:

Wow ik herinner me ineens dat ik had gedroomd dat ik een baby kreeg en toen ging ik borstvoeding geven maar toen was het ineens een kitten. Ben helemaal in de war.

16 likes

Ik ga voor de 3e keer deze week (ofja sinds vorige week maandag) spaghetti carbonara maken :v:t2::heart_eyes:

12 likes

zin om m’n haar blauw te verven

21 likes

En ben extra chagrijnig omdat ik geen snacks heb gekocht voor bij m’n bier :weary:

Echt medelijden ook trouwens met alle vakkenvullers en andere medewerkers die hier de hele dag mee moeten dealen. En dat voor een paar euro per uur.

4 likes

Ik zal je mijn adres pm’en dan kan jouw vriend mijn weekboodschappen hier ook komen bezorgen!

1 like

Wow echt!! Wat een interessant weetje over jou.

2 likes

Dubbel true :ok_hand:

3 likes

Wanneer ben je ookal weer uitgerekend? Dan maak ik het goed met liters alcohol :joy:

Kijk al een tijdje niet meer in het zwanger gebeuren, voelt even niet zo fijn door omstandigheden.

2 likes

Biertje! Proost.

Ik merk dat ik nu ook veel makkelijker doordeweeks een drankje neem omdat het onderscheid tussen week en weekend er niet echt meer is. Elke dag is toch hetzelfde haha.

8 likes

Ik had zo’n trek in die krokante kipschnitzel van Vivera, maar er zat schimmel op? Was nog tot 6 april goed en zat nog dicht :frowning:

Wel leuk; ik liep rond etenstijd door de stad en zag meerdere mensen pannetjes eten naar huizen brengen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dit heb ik ook nog nooit zelfgemaakt maar wil ik wel… maar durf ik ook niet haha want straks verpest ik het. Hmm misschien dit weekend maar maken. Stiekem ben ik ook gewoon benieuwd naar jouw recept.

1 like