Omg je kan weerwolven online love it
Ben pas 2 dagen ziek maar trek het nu al niet meer
Ik heb echt te veel eten besteld de afgelopen twee weken
Dasty. Koop dat. Gaat je leven veranderen. Alle vet druipt makkelijk af. Te koop bij de wibra
Koop ook gelijk een gasmasker, want de lucht is niet te harden.
Ik bedacht me net dat ik wel even naar de supermarkt kan gaan, toen bedacht ik me dat dat niet helemaal kon, maar een rondje kon best. Tot ik weer uit mn droomwereld getrokken werd en me realiseerde dat ik op dit moment echt niet leuk/doelloos een rondje kan lopen door de supermarkt.
En toen wilde ik online taart bestellen maar bijna alles is op dus nu wil ik eerst wachten tot het bijgevuld is #zwaarleven #klaagklaag
Via welke site speel je dit?
Dankjewel, jaa stiefbroer heeft de sleutel is bezig met verven. Had hem al gezegd dat er āiemandā boven hem woonde die ik kon paar dagen later waar ken je haar van? Jaa ik zit toch op een forum daarvan hahah
Aah super. Als je er dalijk helemaal zit wil ik best een keertje langskomen als je dat leuk zou lijken?
Top, neem ik 0.0% drank mee
Wow ik herinner me ineens dat ik had gedroomd dat ik een baby kreeg en toen ging ik borstvoeding geven maar toen was het ineens een kitten. Ben helemaal in de war.
Ik ga voor de 3e keer deze week (ofja sinds vorige week maandag) spaghetti carbonara maken
zin om mān haar blauw te verven
En ben extra chagrijnig omdat ik geen snacks heb gekocht voor bij mān bier
Echt medelijden ook trouwens met alle vakkenvullers en andere medewerkers die hier de hele dag mee moeten dealen. En dat voor een paar euro per uur.
Ik zal je mijn adres pmāen dan kan jouw vriend mijn weekboodschappen hier ook komen bezorgen!
Wow echt!! Wat een interessant weetje over jou.
Wanneer ben je ookal weer uitgerekend? Dan maak ik het goed met liters alcohol
Kijk al een tijdje niet meer in het zwanger gebeuren, voelt even niet zo fijn door omstandigheden.
Biertje! Proost.
Ik merk dat ik nu ook veel makkelijker doordeweeks een drankje neem omdat het onderscheid tussen week en weekend er niet echt meer is. Elke dag is toch hetzelfde haha.
Ik had zoān trek in die krokante kipschnitzel van Vivera, maar er zat schimmel op? Was nog tot 6 april goed en zat nog dicht
Wel leuk; ik liep rond etenstijd door de stad en zag meerdere mensen pannetjes eten naar huizen brengen
Dit heb ik ook nog nooit zelfgemaakt maar wil ik wel⦠maar durf ik ook niet haha want straks verpest ik het. Hmm misschien dit weekend maar maken. Stiekem ben ik ook gewoon benieuwd naar jouw recept.