Wat je even kwijt wil #35

Ohh ik dacht dat je al eerder er ging wonen.

Hahaha nee ik ben dus echt heel erg serieus!

Heb ik een paaseitje in oranje folie met blauw dus ik denk karamel zeezout, is het pindakaas :face_vomiting:

7 likes

Hahaha mag je gewoon vragen hoor.

• Spaghetti koken.
  • Pan met knoflook even bakken en dan spek daarbij.
  • sausje maken: 2 eieren, peper, zout, parmezaanse kaas en een klein beetje kookroom (don’t judge).

En dan alles door elkaar pleuren, heeeeel even op een pit zetten en dan eten :heart_eyes:

2 likes

Nomnom klinkt goed, thanks!

1 like

De horror

Mijn mama is terug thuis na een week in het ziekenhuis. Ze was positief aan Corona en kan gelukkig thuis haar behandeling verder zetten.

112 likes

Wat fijn dat ze thuis is.

Ik heb zin in droge mariakoekjes

1 like

Beterschap! Wat fijn dat ze weer thuis is. Echt mijn grootste nachtmerrie.

1 like

@anon50301661

4 likes

Yay wat fijn!

1 like

Ik zag vandaag in iemands insta storie een italiaan kookroom gebruiken!!!

2 likes

Godver. Mijn auto gaat kapot, monteur zei dat ik het beste voor een nieuwe kan gaan kijken aangezien deze al 17 jaar oud is.
Mijn arme beauty die me al 5 jaar lang overal heen :frowning_face:
Net nu ik vaak moet rijden doordat ik ben verhuisd naar een andere plek dan waar ik werk.

Wie heeft het beste banaan ei havermout pannenkoek recept voor me? Zie zo vel verschillende dingen, ik wil alleen de lekkerste voor mn bday ontbijt morgen :tipping_hand_woman:t3:

Edit; ik lees dat het voornamelijk alleen ei en banaan is, nou dat kan ik wel hahah

2 likes

Het was iets met pasta. Maar heb geen idee wat voor een soort.

1 like

Nou mijn spaghetti was anders heel lekker hoor :heart_eyes::heart_eyes::v:t2::thinking::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Zolang je maar geen azijn door je tzaziki gooit vind ik alles best.

Ik wou ook nog wat zeggen over annanas door de zuurkool mja tattas gonna tat

2 likes

banaan door de zuurkool

3 likes

Ik heb dat coronalied nog eens geluisterd en denk eerlijk gezegd dat het wel kan helpen. Als ik een dodelijk virus was zou ik iig de planeet ontvluchten bij het horen van dit geneuzel.

20 likes

Ik vind die nagespeelde misdaden uit Opsporing Verzocht altijd onbedoeld hilarisch.

18 likes