Sorry
mag ik dan jouw recept en dan zal ik het nooooit meer doen
omg ik krijg honger door dat plaatje
Soort van achter gesloten deuren eigenlijk haha
Je kan ook gewoon lak hebben aan conventies van een ander land! Als jij het superlekker vind met room, eet je het toch lekker met room! Desnoods noem je het carboneera ipv carbonara
maar banaan op pizza verdient nog steeds een ban
Ik heb nu zin in bananen pannenkoeken.
Scripted Reality is sowieso m’n favoriete genre, liefst op Net 5
Ik deed noooooit boodschappen met een winkelwagentje en ik ben er nu dit verplicht is achter gekomen dat het eigenlijk superchill is om boodschappen te doen met een winkelwagentje.
Ach, Ik ben net geweest en er wonen hier in Nederland ook genoeg Italianen om tegen de borst te stoten met mijn cappuccino’s na elf uur en ongeföhnde haren
Ahh ik ben zo klaar met mijn werk en ik wil niet naar bed en morgen weer vroeg op om te werken .
Grappig, ik had precies dezelfde ervaring!! Zoveel meer overzicht op wat je al hebt, meer plek en chiller uitpakken op de band
Ik vind dat ook veel chiller, maar neem ook altijd veel te veel mee
Hahahaha ja! Ik doe altijd zelfscannen dus dat uitpakken is me nog niet opgevallen, maar inderdaad overzicht <3 en ik loop altijd als een gek te sjouwen door die winkel of met zo’n onhandige mandkar te slepen maar dat hoeft nu niet. Echt een openbaring zeg, ongekend
Ik neem dan vaak echt teveel extra’s mee… bij een mandje (of tas met scannen) denk ik vaak “oh dit past niet, koop ik wel andere keer)
Nee man heb blauwe schenen door dat kut krattenrekje op die kutkarren
Haha ik was eens in een Airbnb en wij gingen 's ochtends vroeg naar het vliegveld. Ik nog met natte haren want wie heeft daar nou tijd voor om 7 uur 's ochtends. De man van de Airbnb was in shock, hij dacht dat ik de föhn niet had kunnen vinden en pakte hem speciaal voor mij.
Ik weet dat het in Nederland ook niet netjes schijnt te zijn maar in Italië is het een tandje erger.
Zou alsnog nooit room in mijn carbonara durven doen trouwens.
Ik stond een paar dagen geleden mijn honig pakje bami te snijden na het koken en voelde gewoon deze woorden
Mja geen sausvlekken op mijn beige bank
Ik heb Lord of the Rings muziek opstaan en vind het echt supermooi!
Zag vanavond ergens dat je Rayman gratis kan downloaden dus nu speel ik Rayman i.p.v. dat ik slaap.