Haha m’n vriend vroeg zich eens af waarom die blauwe plekken of pijn ofzo had op z’n been, toen bleek dat ik ook te hard trap als die snurkt.
Hij slaapt trouwens ook met opgetrokken knieën (echt zo raar!) en die duw ik ook altijd naar beneden door tegen z’n kuiten te duwen.
Ja, check.
Ik moest net nog iets inspreken voor studenten, gaat mijn ene kat precies op dat moment veel herrie lopen maken in de kattenbak en behoorlijk los qua urineren, dat het gewoon tijdens de opname terug te horen is. Ik heb het dus weer opnieuw moeten opnemen en ik haat dat.
Ugh -1 graden… nouja ben wel meer geneigd binnen te blijven zo
Om 5 uur opgestaan en ik mag nu weer naar bed. Het leven van een iemand die slecht in timemanagement is gaat niet over rozen maar over powernaps wanneer normale mensen juist aan het werk gaan.
Haha dit doet me denken aan mijn situatie. Het helpt inderdaad ook als hij op zijn zij ligt, dus dan duw ik hem en normaal snapt hij de hint zonder wakker te worden. Dit keer niet, dus ik zei ‘go lie on your side’. Hij zei heel verdrietig ‘but I am! I am lying on my side of the bed’.
Mijn werk heeft iedereen een digitale waardebon gegeven voor de inzet de afgelopen tijd. We mogen voor 40 euro declareren voor eten wat afgehaald kan worden bij lokale restaurants om hun zo ook te steunen. Vind het zo’n leuk gebaar!
Ik ben zowaar nog minder gemotiveerd dan gisteren.
Haha kei leuk!
Mijn verjaardag gisteren was, ondanks het vervelende gevoel de eerste helft van de dag, toch nog wel leuk Ik was even gaan wandelen in de buurt, ik heb geskyped met familie en met mijn vriend, wat kaartjes gekregen, wat lieve berichten, mijn zus had Tony’s door mijn brievenbus gedaan omdat we niet samen konden wandelen, mijn ouders hadden bloemen gestuurd en wat familieleden hebben me een fles prosecco gestuurd. Super lief! Verder had ik dus nog mijn taartje (waar ik vandaag en morgen nog van kan eten
) en heb ik 's avonds lekker voor mezelf gekookt en er een glaasje cava bij gedronken.
Ik heb weer zo slecht geslapen tjonge jonge. Zo moe . En elke keer weer wakker worden en bedenken dat ik over coronashit aan het dromen was. Damn.
Ik dacht heh hoe doe je dat, maar die van mij ligt dus op z’n rug als die z’n knieën optrekt, waardoor het dekbed tocht
Ik ook
Volgens mij probeert m’n werk een 1 april grap met me uit te halen (ze doen een verzoek om ergens een foto van te maken). Maar ik weet het 80% zeker dus ik durf niet te antwoorden Jaaa ja 1 april!
Ik had van de week een droom over jou!! haha
Viel ik mee of tegen? Haha
Haha ik had na het wakker worden een neutraal gevoel. Het ging ook over jouw/onze dates ofzo? Wat precies weet ik niet meer maar je avatar kwam als een heel duidelijk beeld naar voren toen ik wakker werd
Ugh, ik kwam hier om dit te zeggen dus. Ik heb alleen wel vrij goed geslapen, maar ik heb er echt zo geen zin in vandaag. Ik snap het niet, gisteren en daarvoor best leuke dagen gehad, maar nu heb ik het gevoel dat elke tegenslag me al te veel is (outlook wilde niet opstarten en ik scheld al tegen mijn laptop). Meestal gaat dat gevoel wel redelijk weg als ik op kantoor moet, maar ja dat zit er voorlopig ook niet in.
Ik fiets nou tijdelijk op een mountainbike en hij fietst heel fijn maar het is dus een jongensmodel en ik moet zo wennen aan die rechte stang. Ik ben gewend om zo van mn omafiets af te springen met 2 benen aan 1 kant als ik wil afstappen. Nu moet ik eerst remmen, voeten op de grond en mn been erover heen gooien. Ik lag al 2 keer echt nog net niet op straat naast de fiets omdat ik die rechte stang vergat en ik met mn been eroverheen struikelde. Maar alles beter dan geen fiets.