Ik zou het echt héél erg vinden als de Hema failliet gaat. En nu heb ik zin om allemaal shit online te bestellen bij ze (niet dat dat helpt)
Big Money! Als je Steam hebt, kun je het daar kopen. Ik ben weer helemaal verslaafd
Same!!! Ik hou zo van de Hema.
Je bent geweldig!, zo lang op zoek geweest.
Veel speelplezier! Hopelijk ben je nog steeds blij met me als je straks 100 uur in dat spel hebt geïnvesteerd. Zo confronterend dat Steam je speluren bijhoudt
Medicijnen telefonisch aanvragen blijft ongemakkelijk. Volgens mij dit keer mijn geboorte datum vergeten.
Bijdragende facetten: mijn werk wat te rustig is, het feit dat ik nog minstens 3 weken niemand kan knuffelen, het draadje achter mijn tanden die het een goed moment vind om een scherp stuk te laten prikken in mijn tandvlees.
Ik.zeg doen
Ik zeg ja op iedereen die iets geks met zijn haar wil doen nu. Dit is het uitgelezen moment! Als het mislukt ziet toch niemand het.
Breng mij ook even iets langs
Ik voel me zo rot elke dag. En gisteren was ik bij mijn ouders en toen voelde ik me een stuk beter. En nu wil ik eigenlijk weer naar mijn ouders. Maar ik heb het ook het gevoel dat als ik thuis blijf het mijn relatie niet ten goede doet maar als ik naar mijn ouders ga ook niet
Ik heb echt afkicken verschijnselen van niet werken, echt HOE dan? Net even met mijn baas gebeld en hij vroeg hoe het ging en ik moest gewoon bijna janken omdat ik echt weer wil gaan werken. Gelukkig voel ik mij alweer stukken beter dus hopelijk kan ik zaterdag weer beginnen.
woow dat is echt stoer!
Ik zit ook met kort haar maar zit nu te twijfelen of ik het zal uit laten groeien.
Jaaaaa ik heb zo’n zin om de boel te bleken en roze te verven. Wie weet een goeie thuis bleekset
oee ja dan snap ik je keuze! ik heb veel maar dun haar. Heb nu een pixie cut, dus ook nog vrij kort. Heb denk ik vrij weinig keus nu hahaah
Aah man ik ben weer zo nutteloos werk aan het doen. Klaar mee
Volgende week zijn mijn verlofuren bij de detachering op (en ga dan over naar de opdrachtgever waar ik al 15 maanden werk) dus dan moet ik weer 4x9 uur gaan werken. Er is minder nieuw werk en onze achterstanden zijn nooit zo klein geweest. Ga in mei ook nog over naar een ander team, maar echt geen idee wat ik de komende 4 weken 9 uur per dag hier moet doen?!
Ik herken(de) dit. Jij bent ook net gaan samenwonen toch? Je mag me altijd PB’en, als je daar behoefte aan hebt.
Dit is hoe ik danste tijdens de vrijdagmiddagvoorstelling naast mijn vriendinnetjes die wel een soort van kindtalentjes waren.
Ik zag van de week een meme over dat 90% van de maatschappij realiseert dat ze onzinnig werk doen door deze crisis. I feel you.