Yeah ik bn lekker van mn praline koffie aan t genieton 
Is het al juno
Ik wil

Ik eet smeerkaas met rijstwafels❤️
Hahaha ik ging net wijn en chips halen, werd ik bij de appie gecontroleerd door een kei leuke dame: “hou je het een beetje vol zo? komt wel goed met die wijn denk ik!”
Dus ik antwoord “ja ik ben jarig, dus feestje voor 2 vanavond!” Loop ik naar de uitgang, staan ze klaar met een bloemetje en gaan ze zingen! “Toch nog beetje jarig meiske” 

Dit is zooo lief
En gefeliciteerd!!
Wat leuk! En gefeliciteerd 

Dat is zo lief!
Wat lief! Gefeliciteerd 
Gefeliciteerd! 
Ah wat leuk, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd 
Ik had dit dus ook, het is een paar jaar geleden mijn motivatie geweest om uit de markering/communicatie sector te stappen. Voelde opeens zo nutteloos. Het is wel een zoektocht geweest, heb namelijk eerst overwogen om vrijwilligerswerk te doen of er aan andere invulling aan te geven. Nu heel erg blij met mijn zinvolle baan, ook al is het niet allemaal rozengeur en maneschijn.
Maar ik denk wel dat veel beroepen indirect toch zinvoller zijn dan ze lijken.
@Blush Gefeliciteerd! Wat een lieve actie .
Gefeliciteerd

Och wat lief
gefeliciteerd!
Het is ook een waslijst wat je moet opnoemen. En ik doe ook zo stom giecheltje haha eehhh bedankt doei! 
Mijn hele arm trilt omdat ik net bij de Praxis een stellingkast heb gekocht en lopend mee naar huis heb genomen. Lastig als je moet typen.
Ik word gek van dat avatargetroll. Ik vond dit al een veel te lieve reactie voor @Zemraluani maar dacht nouja misschien is ze beetje out of character liefdevol na een paar weken coronaquarantaine.
Ik wens mensen altijd een fijne verjaardag hoor en ook altijd netjes sterkte
Weet niet wat jij nou zit te haton
Ja maar ach wat lief en vooral het hartje verraadden voor mij dat er iets mis was.