Wat je even kwijt wil #35

Vloeken en schelden is het niet hetzelfde mensen!!!:face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:

Klein frustratietje.

Ik ben nog steeds echt bloedchagrijnig en heb het gevoel dat ik overal om kan gaan janken nu. Ga maar even hele concrete kleine klusjes op werk doen en grotere regeldingen / overleggen uitstellen, want dit wordt echt niets vandaag. Ik heb nu ook echt zin mijn scharrel (?) te zien, lekker afleiding en alle frustraties eruit seksen.

Doen!! Gewoon even poeder en ontwikkelaar kopen bij een kapperszaak

Ohja volgens mij had ik ook nog niet gepost dat ik m’n haar weer geverfd heb, ben weer oranje :grin:

5 likes

Yeah ik bn lekker van mn praline koffie aan t genieton :slightly_smiling_face:

2 likes

Is het al juno

28 likes

Ik wil

afbeelding

21 likes

Ik eet smeerkaas met rijstwafelsā¤ļø

1 like

Hahaha ik ging net wijn en chips halen, werd ik bij de appie gecontroleerd door een kei leuke dame: ā€œhou je het een beetje vol zo? komt wel goed met die wijn denk ik!ā€

Dus ik antwoord ā€œja ik ben jarig, dus feestje voor 2 vanavond!ā€ Loop ik naar de uitgang, staan ze klaar met een bloemetje en gaan ze zingen! ā€œToch nog beetje jarig meiskeā€ :sob::two_hearts:

215 likes

Dit is zooo lief

En gefeliciteerd!!

2 likes

Wat leuk! En gefeliciteerd :tada::tada:

1 like

Dat is zo lief!

1 like

Wat lief! Gefeliciteerd :heart:

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Ah wat leuk, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ik had dit dus ook, het is een paar jaar geleden mijn motivatie geweest om uit de markering/communicatie sector te stappen. Voelde opeens zo nutteloos. Het is wel een zoektocht geweest, heb namelijk eerst overwogen om vrijwilligerswerk te doen of er aan andere invulling aan te geven. Nu heel erg blij met mijn zinvolle baan, ook al is het niet allemaal rozengeur en maneschijn.

Maar ik denk wel dat veel beroepen indirect toch zinvoller zijn dan ze lijken.

@Blush Gefeliciteerd! Wat een lieve actie .

2 likes

Gefeliciteerd :two_hearts: :two_hearts:

1 like

Och wat lief :heart: gefeliciteerd!

1 like

Het is ook een waslijst wat je moet opnoemen. En ik doe ook zo stom giecheltje haha eehhh bedankt doei! :rofl:

1 like

Mijn hele arm trilt omdat ik net bij de Praxis een stellingkast heb gekocht en lopend mee naar huis heb genomen. Lastig als je moet typen.