Ik word gek van dat avatargetroll. Ik vond dit al een veel te lieve reactie voor @Zemraluani maar dacht nouja misschien is ze beetje out of character liefdevol na een paar weken coronaquarantaine.
Ik wens mensen altijd een fijne verjaardag hoor en ook altijd netjes sterkte
Weet niet wat jij nou zit te haton
Ja maar ach wat lief en vooral het hartje verraadden voor mij dat er iets mis was.
Heb gisteren mijn laatste werkdag gehad bij mān werkgever en nu een maand vrij. Had er erg naar uitgekeken ennwilde op vakantie en veel sporten en leuke dingen doen, maar dat valt nu weg. Eerste dag van mān vakantie en ik voel me verschrikkelijk en eenzaam. Heb ook niet echt een afscheid gehad van mān collegaās en ben vannacht steeds angstig wakker geschrokken met het besef dat ik ze ook niet meer ga zien. En ben ook al wat angstig over mijn inwerken bij mijn volgende baan in deze vreemde tijd en bang om door de omstandigheden in mān proeftijd te worden afgewezen terwijl ik een vast contract had⦠voel me echt behoorlijk klote en zou normaal afleiding zoeken en of naar mān ouders maar dat kan ook niet. Had het me allemaal wat anders voorgesteld helaas.
Nee hoor, ik weet van niks!
Hahahahaha me fave, ik durfde Lula niet te koloniseren
<3 het komt wel goed
Als we iets voor je kunnen doen zeg je het maar.
Ok ok sorry zal het niet meer doen!
Er stond net iemand voor mijn huis die nog net niet haar hond uitliet in mijn tuin en de hele tijd naar binnen gluurde. Nu ging ik maar enthousiast naar haar zwaaien en toen liep ze hard weg. Ben ik zo eng.
Jongens ik ben terug!!
Gorl gooorlll
Shit van wie was deze ook alweer?
De stripper van magic mike met de dikste nek
Enkelbandmeisje toch?
Haha o ja natuurlijk!
Grapje, dat was ze natuurlijk niet zelf uhuh
Tijd om mān fave kunstwerk van stal te trekken
Ja dit heb ik al in mān mandje zitten idd! Hoeveel % waterstofperoxide gebruikte jij? Ik heb nu 6% omdat ik vrij donkerbruin haar heb en niet heel dichtbij mān hoofdhuid wil beginnen. En verder heb ik het masker en de shampoo ook van hun in mān mandje.
Ik ben omringd door gekken. Mijn kat zit al de hele dag als een idioot in de hoek van de kamer tegen de muur te miauwen. Mijn vriend had zin in een broodje van een slager 5 minuten fietsen hiervandaan. Wil hij het per se bestellen, dat kan alleen vanaf een minimale bestelwaarde dus nu zit hij zijn 4 bestelde broodjes naar binnen te werken is goed hoor allemaal
Mijn humeur is echt met de dag kutter aan het worden.