Wat je even kwijt wil #35

@Blush gefeliciteerd! Geniet van je tweemansfeestje :tada:

@Damnatio ai dat lijkt me ook heel rot, nu een maand leeg zonder dagbesteding/leuke dingen/ritme. Zou je niet met jouw achtergrond nog ergens bij kunnen springen als je dat zou willen? En bij je nieuwe baan hebben ze er vast begrip voor als het allemaal even wat anders gaat dan anders met inwerken, daar zou ik me niet te druk om maken :slight_smile: ga je iets heel anders doen?

Ik heb vandaag mn eerste werkgroep via Zoom gegeven en volgens mij niet mezelf voor gek gezet of er een al te grote bende van gemaakt, score! Wel ongemakkelijk als je grappen maakt en denkt dat er niemand lacht, maar je studenten gewoon op mute stonden.

5 likes

Lieve reactie! Heb me inderdaad opgegeven om bij te springen als het nodig is, maar op dit moment is het nog niet nodig begreep ik. Het is inderdaad vooral de grote leegte die drukt.

Lijkt me trouwens wel een bijzondere ervaring, een werkgroep via zoom. Wel minder studenten die onderling aan het praten zijn, kan ik me voorstellen.

costes heeft soms wel oké kleding maar het is onderdeel van the sting en ik haat the sting dus ik koop er niks :x:

4 likes

Het nut van hardlopen is fit blijven en fit blijven is goed voor je hersenen. Misschien word je wel weer even wat rustiger van hardlopen :heart:

2 likes

Wat kut dat je je zo voelt. Volgens mij volg ik jou op instagram en ik vind jouw stories wel altijd heel inspirerend om te zien! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

1 like

Ja die leegte is lastig hoor, vind ik ook. Ik had in januari een maand vrij tussen afstuderen en gaan werken, en ik vond dat al vrij leeg, terwijl ik gewoon op vakantie ben geweest en leuke dingen kon doen. Gelukkig heb je wel een moment in het vooruitzicht dat je wel weer aan het werk gaat!

Ik had als een ware autoritaire leider de onderlinge chatopties voor m’n studenten uitgezet hahaha. Maar misschien waren ze wel aan het appen ondertussen weet ik veel. Het is ook wel gek hoor, ik vind het heel lastig in te schatten wie er nou nu de “zwakkere” leerlingen zijn die misschien wat extra aandacht nodig hebben (er zit bij deze wat studenten best wat verschil in voorkennis). Daar ben je er nu wel meer van afhankelijk dat ze zelf aangeven dat ze het niet begrijpen.

2 likes

You can do it!!

1 like

Ik zou met Pasen samen met mijn vriend een weekendje weg gaan binnen Nederland. Luxe kamer geboekt, nog nooit zoveel geld aan een overnachting uitgegeven en ook nog eens non-refundable geboekt. Naar aanleiding van de persconferentie gisteren, wou ik vandaag bellen/mailen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Maar ze waren mij voor, zij belden mij. We mogen het kosteloos verplaatsen naar een andere datum dit jaar. Zo blij mee!

40 likes

Heeft iemand ooit zo’n grote veiligheidsspeld gezien?

29 likes

Niet mee bekend, maar wat heerlijk surrealistisch. Waar gebruik je dit voor?

1 like

Haha deze foto komt van Ikea. Ik vond het zo random tussen de foto’s van een roltafeltje. Ik ben wel benieuwd waar ze deze prop hebben gekocht.

1 like

Ik heb eerder het gevoel dat het poppenhuis spullen zijn met veiligheidsspeld voor schaal :sweat_smile:

10 likes

ik mag me blijkbaar niet aanmelden voor een minor aan een andere universiteit en studenten van andere veel minder relevante en minder gekwalificeerde opleidingen wel??? excuse me, boze mail machine gaat aan

2 likes

Ik schaam me er een beetje voor maar ik ben echt heel slecht in mezelf vermaken. Hebben jullie nog leuke ideeën? Cake bakken enzo heb ik al aan mijn denkbeeldige lijstje toegevoegd.

1 like

Ik heb heel slecht gewoon spul van de Etos gekocht hahah :eyes: ik ga t gewoon proberen, lage verwachtingen. M’n haar is helemaal gezond dus zoveel kan er niet gebeuren denk ik.

Er stond vandaag een bezorger met een grote bos bloemen voor de deur. Van mijn werk gekregen. Super leuk gebaar!

Vandaag is een goede dag.

7 likes

Ben even voor je gaan zoeken en wehkamp heeft tondeuses!

1 like

Wow sinds ik mijn dagelijkse wandeling ‘s ochtends ipv eind van de middag doe ben ik overdag zoveel productiever

3 likes

Ik heb vanmorgen biosilk in mijn haar gedaan en daarna het gewoon uitgesmeerd op mijn handen en die zijn vet zacht nu

3 likes

Ben werk vergeten te doen dat ik heb beloofd om echt echt echtttttt te doen vandaag met deadline 16u en ik heb niet eens de helft. Zit nu in zo’n fucking grote problemen. Ik wil echt sterven nu. Waarom ben ik zoooooooo😭 wat moet ik doen, wat moet ik doennnnnn, wat moet ik doennnn?!

AAAAAAAH, wordt helemaaaal gek.