Koningin Compliment
Minder forummen meer werken. En als je het echt niet afkrijgt gewoon eerlijk zijn.
File corrupten, mailen met kapot bestand om 16u zodat het lijkt alsof je wel hebt gestuurd en de ontvanger denkt dat het aan zijn eigen computer ligt
O ja dit is de high road, kan ook natuurlijk.
Borduren!
Hoi soy.peor als je dit leest om 2 uur snachts. Sorry van die 3 koppen koffie maar het was wel lekker he!
Vandaag is echt kut. Had vandaag mijn eerste werkdag en moest naar kantoor komen om mijn laptop op te halen, omdat het hele bedrijf thuiswerkt. Kom ik op kantoor, hebben ze niet alleen een laptop maar ook twee beeldschermen, een toetsenbord en 300 kabels voor me. Werkt wel veel chiller natuurlijk, maar ik was met de fiets. Dus mijn vader gebeld om me op te halen en de spullen naar mijn studentenkamer te brengen, want thuis in de woonkamer kan ik moeilijk de hele dag skypen met collega’s. Zijn we serieus 3 (!) bezig geweest om de beeldschermen aan te sluiten, heb ik bijna de hele middag aan de telefoon gehangen met een collega van de ICT en net op het punt dat hij besloot me een nieuwe laptop toe te sturen doet alles het. Heb ik me dus mooi voor gek gezet bij die collega op de eerste werkdag en kan ik nu pas beginnen met het lezen van mijn e-mails en handleidingen.
En toen wilde ik ook nog boodschappen doen en heb ik serieus 30 minuten in de rij gestaan voor de kassa omdat door de 1,5 meter regel maar de helft van de kassa’s open was en alle handscanners het door een update niet deden. Goede dag die 1 april dit!
Heb in paniek gewoon ‘wordt’ geschreven, lol. Anyway. Heb afspraak verplaatst. Voel me er wel kut onder but oh welllll.
@Lemongrab haha, ja, dit werk alleen op school. We werken in een online omgeving dus persoon kan best wel zeg maar zien dat ik niks gedaan heb😂
@Soy.peor ajaj Was juist goed op dreef met werken vandaag maar gewoon een rukplanning van niks
Oh helaas! Internetproblemen dan? Of kunnen ze wel zien dat je online bent maar niks doet. Vrees dat mijn trucendoos ook niet zoveel meer heeft verder.
Ik doe mijn werk nog niet zo lang en nu is het ook nog eens drukker door heel de situatie. Ik vind voltijds van thuis werken in een stresserende job al lastig, maar wil ook nog genoeg contact houden met al mijn familieleden die bvb nu alleen thuis zitten, ik merk het te veel aan tijd jammer genoeg niet!
Wat een kút dag is dit zeg. Ik heb met twee mensen ruzie gekregen, m’n concentratie is helemaal weg en ik heb bijna niks voor m’n werk uitgevoerd vandaag. Ik hoop maar dat morgen iets beter wordt.
Videobelde bijna een leerling van me, terwijl ik in mn roze badjas zit te chillen. Lijk wel een boomer die niet met een laptop overweg kan
Ben met mijn man naar een afspraak. Haasten en lopend om mensen in ov te mijden. Maar ik heb bekkenklachten en meega pijn nu. Besloten dan toch de terugweg met ov te doen, ben ik mijn chipkaart thuis vergeten. Ben ook echt niet bereid om die €4 te betalen voor een kaartje. Dan maar kruipend naar huis. Waarom ben ik zo?!
Dat heb je wel verdiend aangezien je je deadline gister hebt gehaald Dus ik zeg: tijd voor een wijntje
Succes met je terugweg!
Hier kun je in de bus helemaal geen kaartje kopen trouwens (ivm Corona)
Nee!
wij kregen gisteren ook een mega bus tulpen. Bedankt dat we zo flexibel zijn! #daslief
Ik reageer ff op mezelf hoor, voor het gemak.
Maar de quiz is goedgekeurd door het thuisfront. In het weekend wil ik hem zelf nog eerst met vrienden spelen (voor een van m’n vrienden hem plots via internet al heeft je weet maar nooit) en hopelijk alle fouten er uit halen.
Al één fout gespot … in het antwoord op de voetbalvraag natuurlijk .
Ga nog even bedenken hoe want volgens mij kun je via we transfer enz. altijd je naam zien (?) en dat vind ik net too much information, haha.
Op ff spelen lijk me ook leuk, maar dan moet ik alle dia’s (is in PowerPoint) als foto’s uploaden. Kan wel, per ronde???
Oh nee, want er zit ook muziek bij .
Die audiofragmenten heb ik in PowerPoint opgenomen. Weet niet of ik die kan delen.
Als je een ideetje hebt hoe , laat het weten!!!
De avène cold cream handcrème of die van kiehl’s