Wat je even kwijt wil #35

Zou je die powerpoint niet via google drive ofoz kunnen delen?

Mijn nieuwe zomerjas is irl zo tof maar voorlopig kan ik m alleen aan mijn katten showen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Nou ik zit in de folies hoor :ok_hand:t2:

8 likes

Blauw???

Ik begin met m’n halve haar bleken en dan roze. mocht ik me nou morgen weer vervelen (ik geef het 94% kans) moet de rest er ook aan geloven.

7 likes

Ja zo grappig! Ik hoop echt dat er een teamsmeeting komt waarbij dit mijn ceo overkomt.

1 like

https://nl.boardgamearena.com/join!

1 like

Ik heb maar pizza besteld, steun de lokale ondernemers zeggen ze dan toch

7 likes

Ik vind dat je het lang hebt volgehouden :ok_hand:

2 likes

Haha, thanks voor het meedenken! Heb een werktelefoon dat ook data heeft, dus helaas! :joy:

Is gewoon slechte planning, en met de waarheid heb ik niet eens echt problemen gekregen. Nog even bikkelen.

Vandaag was mijn eerste werkdag en ik moest even langs p&o. Het ziekenhuis was bijna helemaal verlaten. Er zijn nog heel weinig Corona patiënten, maar die komen deze week. Het voelde echt heel dystopisch allemaal.

1 like

Vandaag moest ik even een paar uur op locatie werken en m’n oude hondje voelt zich niet lekker dus ik had een vriendin gevraagd op te passen. We zitten allebei netjes zoveel mogelijk binnen en liepen helemaal te klooien met de voordeur en in de gang om toch genoeg afstand te houden. Was vet raar om haar niet ff een knuffel te geven want normaal zien we elkaar wekelijks.
Maar oh man wat is het fijn om weer even iemand te zien en spreken! En de dag vloog ook voorbij toen ik eenmaal aan het werk was, ik heb echt een voldaan gevoel nu.

3 likes

M’n schoonma zit nu lekker een jointje te roken bij de openhaard want dan smaken de pannenkoeken straks extra lekker. Hahaha love her

44 likes

Maar… is het ook lekkerder dan? :open_mouth:

Absoluut :heart_eyes:

3 likes

Kak, als ik dit geweten had. Ben dus toch maar terug gelopen. Deed er vet lang over en kan nu amper bewegen. Eigen schuld.

De managers van Kensington en DI-RECT die bang zijn dat de bands straks failliet gaan vanwege corona
Ik: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face:

33 likes

De managers zijn bang dat ze straks geen dure koffie meer kunnen drinken

9 likes

Managers: :sob:
Senseo: :money_mouth_face:

5 likes

Yay mn haar is nu geel :star_struck: straks roze verven

16 likes