De quiz staat online, voor wie mee wilt doen!
net de meest omslachtige mail ooit van mân studenten woonorganisatie gekregen, met het bericht dat we waarschijnlijk binnen een jaar allemaal het huis uit moeten
topdag :)))
Ik sta op het punt om skeelers te bestellen. Moet ik mijn eigen maat bestellen of eentje groter?
Ik had behoefte aan ontspanning dus ik had besloten een boek te gaan lezen wat ik gekregen had met kerst en wat ik al even wilde lezen.
Lig ik helemaal geinstalleerd in bed, lees de eerste pagina, heb ik het boek al eens gelezen .
Ik doe nog steeds maatje groter met lekker dikke sokken
Is de fles al leeg?
Oh dat is balen. Zeker als je het meteen herkent, haha, dan zit het toch goed in je geheugen.
Je kunt Kobo plus aanschaffen, 1e maand gratis, en dan toch nog een boek lezen wat je leuk lijkt?
Ik zag dat quiz 'm een online muziekquiz heeft gemaakt, echt heel netjes met 180 diaâs. Heeft er iemand zin om die via skype/zoom/discord te spelen?
Klotehoofdpijn
Ja ik herkende het meteen, alhoewel ik het boek een jaar of 2/3 geleden gelezen heb.
Oh ik heb nog een stuk of 10 boeken die ik nog âmoetâ lezen dus ik kan nog even vooruit haha.
Oh ik dacht juist (in tegenstelling tot @anon42392789) juist je eigen maat! Ik vind het altijd fijn als ze strak om mijn voet zitten
Oké, heb nu beide maten maar besteld.
Mân haar is echt zo ontzettend dood en droog
Oke mn haar is niet roze, nog steeds geel. Ik heb nu ff goeie roze en paars verf besteld. ole, twee dagen door het leven met strohaar
Ik zou ook even een goede toner of zilvershampoo halen. Anders is je haar een soort van oranje roze achtig.
Heb ik ook besteld!
Omg, wij wonen net 2 maanden in dit huis lekt onze warmtepompđ©
Wat ontzettend kinderachtig van haar zeg.
Knuffel voor jou!
Zo kun je je zin om te sporten totaal niet vinden, en zo heb je voor morgen een yoga workout, leg/booty workout en een stretch workout gepland staan. Benieuwd of ik het ook allemaal ga doen
Zij is degene met een probleem hier. Echt superkinderachtig hoor van haar.
Ik vind het knap dat jij je gevoel zo netjes en goed deelt! Ik hoop daf het je lukt om het los te laten en zo. Knuffel